QuickFMS

QuickFMS

von QuickFMS

Wer verwendet QuickFMS?

Designed for small to large enterprises, it is a cloud-based facility management tool that helps organize, run and structure all elements of business operations.

Was ist QuickFMS?

QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees.

QuickFMS – Details

QuickFMS

http://www.quickfms.com/

Gegründet 2002

QuickFMS – Preisübersicht

QuickFMS ist verfügbar ab 999,00 $/Monat. QuickFMS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für QuickFMS finden Sie unten.

Startpreis

999,00 $/Monat

Preisinformationen

3 tiers of pricing ($999, $1999, call for details)

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

QuickFMS Funktionen

CAFM Software (Computer-Aided Facility Management)
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung
Belegungsmanagement
Design-Management
Für Büros
Grundrisse und Karten
Nutzungsverfolgung / Analyse
Planogramm
Platzreservierung
Regalplanung
Veränderungsmanagement
für den Einzelhandel

QuickFMS – Nutzerbewertungen

5 von 8 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
3.9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5

Our customer satisfaction rate is up by 112%!! thanks to QuickFMS Helpdesk management

Bewertet am 13.12.2018
Beth W.
CFO | Director of Operations
Übersetzung und Lokalisierung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The QuickFMS software has created 100% transparency within our service request and complaint management system. Today at the time of writing this, our customer satisfaction rate is up by 112%. As a transcription service provider, our challenge was virtual staff and flexible hours at the office. But this software can be accessed anywhere and any time making it easy for us.
QuickFMS’ help desk software seamlessly integrated with our CRM system to enable us to handle customer issues with an automated ticket-based system. For every customer email or on-site chat, a new ticket gets automatically raised, and the concerned representative is notified through email and a push notification on the phone.
As a manager, I can even track vendor committed SLAs and response times.

Nachteile: We had a few problems that were resolved with assistance from the customer support. They were helpful. Great product and great team!

Very good tool for space management

Bewertet am 29.9.2019
Satish R.
Senior Manager - Admin Facilities
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall good product.

Vorteile: Very easy to use and product is designed as per customer requirement. We have been using since last 2+ years and support team is awesome and take care of each every small small request. Vijay and team is doing a grate job.

Nachteile: Sometime slow and map takes more time in loading

Very Helpful for any size of Companies

Bewertet am 4.7.2019
Ashutosh P.
Senior Manager
Bildende Kunst, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Online tracking of all Requests with TAT (Helpdesk Module)
Proper Escalations within the set Levels (Helpdesk Module)
Online monitoring of availability of Workstations (Occupancy & Vacant) - (Space management Module)
Good Support available whenever required.

Nachteile: Nothing worth a mention.
But if at all its mandatory it would be the reports as it would take some customization as per requirement.

I used this program for a brief time to help manage my assets.

Bewertet am 14.5.2018
Caterina A.
Assistant Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I likes the software ease of use and similarity to Excel. It seemed easy enough to quickly grasp and was easy for my team to use it.

Nachteile: I did not like this software very much because I felt it was a copycat of Excel. It was quite basic in it's features and was not as organized as I wanted it to be. I do not think it is worth the download.

One Stop solution to all your organisations Administration needs

Bewertet am 28.6.2019
Sahil M.
Manager - Infrastructure & Administration
Finanzdienstleistungen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Well this has helped digitize all the Admin Needs of my organisation and now we are able to address all the employee needs effectively with reduced TAT. Support team is good and has helped to achieve the goals of the team

Vorteile: Ease in Use and updated with current needs

Nachteile: Its dependent of internet connectivity which hampers certain low bandwith users