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Was ist Canopy?

Canopy erstellt Steuersoftwareprodukte mit einem Zweck: um dir das Leben zu erleichtern. Practice Management erhöht deine Workflow-Effizienz und verbessert die Kundenbeziehungen mit einem Kundenportal und einem fortschrittlichen Projektmanagement. Tax Resolution spart dir mit automatisch ausgefüllten Steuerformularen und Fallergebnisassistenten sehr viel Zeit ein. Mit dem Transkript-Tool von Canopy kannst du Steuertranskripte in nur zwei Minuten abrufen. Hole dir die kostenlose Testversion. Es ist keine Kreditkarte erforderlich.

Wer verwendet Canopy?

Steuerprofis, Buchhalter, Steueranwälte, Makler

Canopy Software - 1
Canopy Software - 2
Canopy Software - 3
Canopy Software - 4
Canopy Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Canopy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Canopy

Canopy

4,5 (223)
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
15
4,5 (223)
4,2 (223)
4,4 (223)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.383)
4,0 (18.383)
4,1 (18.383)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Canopy

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
CANVAS
Am besten bewertete Funktionen
Kursverwaltung
Studenteninformationen/-dokumente
Studentenportal
Gusto
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Accounting Power
Am besten bewertete Funktionen
Kontenabgleich
Steuermanagement
Verbindlichkeiten
Revver
Am besten bewertete Funktionen
Document Capture
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Slack
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Insightly
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenplanung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement

Bewertungen über Canopy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
27%
3
3%
2
2%
1
3%
Steven R
Steven R
Director of Business Engagement in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

"The future is now!"

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Saves us time with client and task tracking. No more chasing spreadsheets and lists.

Vorteile:

Extremely responsive customer service with lots of great customization to help keep your workflow on task. One stop shop to keep track of your workflow while maintaining client data and files. Endless opportunities due to constant upgrades and add-ons. We are currently migrating our entire firm onto the platform and utilizing the client portal feature to exchange information and save on printing, customer requests and storage options. Most impressive is their constant interaction asking how they can improve and getting feedback on new features.

Nachteile:

I really don't have any dislikes, and if something is a little clunky with a layout or usability they are usually upgrading or fixing it. I'm excited to see tax software so I guess I dislike not having it? The tax software would plug another hole and add well to the transcript and tax form resolution features.

Juventino
Juventino
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good software with strong features and lots of promise at a pricey point.

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: My overall experience with Canopy has been a good one thus far. Even though I bitch about the cost l, I continue to stay because of the ease of use, simplicity for my clients, and automation I’ve created within my tech stack.

Vorteile:

The best feature is the client portal and mobile app. It has been a business transformation blessing from way before COVID was ever a thing. I remember way back in 2017 when the mobile app was nearly launching how it revolutionized the way my clients do business with me. This is what has kept me on Canopy in spite of the price hikes.

Nachteile:

Canopy recently has changed their pricing model and I don’t like it because it increases the barriers to tax professional adoption. There are other titles out there who bring good feature sets and a much lower price point and has given me reason to start shopping elsewhere. What keeps me at Canopy is not wanting to invest the time in moving my clients files over to a new system, notifying my clients that I virtually moved virtual offices, and avoiding the headaches of all the client questions that would ensue.

Jamieal
owner in Belize
Bekleidung & Mode, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Canopy review

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: It is fast reliable and has a lot of different perks that can be used for your projects and what your doing

Vorteile:

Canopy's progress tracking features are generally well-liked by users since they enable teams to efficiently monitor and manage project progress. These features include real-time visibility, task-level tracking, milestone tracking, performance metrics, visualization tools, and tasks management integration.

Nachteile:

Some consumers may be concerned about cost, especially smaller companies or teams with tighter resources. Users have expressed interest in assessing the cost structure and making sure that the features and functionalities match the value offered.

Brenden
CTO in Belgien
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good for document handling and signatures but...

3,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

The product is able to enforce collaboration between different offices

Nachteile:

Every user needs a separate licence. The customer support hasn't given a good impression.

Erica
Payroll Manager in USA
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best Software We've Found!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I've had nothing but good experiences with Canopy. The transition and set up was pretty easy, the support has always been helpful, it's easy to use and even our clients have mentioned liking the client portal much more compared to previous software we've used.

Vorteile:

It's easy to use and I love that it's continually updated and improved upon. Suggestions are actually considered and implemented which shows that they really care about providing the best product.

Nachteile:

I really don't have much to complain about but one thing that would be helpful is being able to automate due dates to avoid weekends or holidays if they're on a semi-monthly schedule.