Wer nutzt diese Software?

The ideal solution for businesses of all sizes. Top level flexibility and bespoke configuration for every customer.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 10,00 $/Monat
  • Preisinformationen £8 per agent per month
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Eddy Soft
  • https://helpdeskeddy.com
  • Gegründet 2005

Über HelpdeskEddy

An efficient web-based system of customer service with live chat and mobile integration included in all versions.

HelpdeskEddy Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management

Die hilfreichsten Reviews für HelpdeskEddy

Helps to keep our flow of documents in an absolute order!

Bewertet am 5.4.2017
Kaspars L.
Director / Owner
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I organize and conduct events. In principle, I would have had enough of regular e-mail and a mobile phone, but I really like to look more professional.
When my clients receive an immediate response instead of waiting, with a unique number of their request it looks like a recurrence to a serious business! In addition, if anyone has any claims or complaints, they can use a specially designated e-mail address, which is connected to the same system. In spite of the fact that my company employs only two people and we receive a maximum of 20 letters a week, the system has already proved its efficiency and helps to keep our flow of documents in an absolute order!

Vorteile: Sometimes it's interesting to see different types of reports - you can see what kinds of services we have in order, and where the service quality could be improved!

Everything is much simpler now

Bewertet am 5.4.2017
Agata D.
Owner
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My system administrator recommended me this program. I have a very small traffic of inquiries from customers and basically the usual email was enough. The main problem with using regular email - I could not effectively track customer inquiries and there was no analysis capability. With a professional system, everything is much simpler now. In addition, I really like the mobile version. I do not use chat - I don't have enough employees.

Vorteile: I can safely recommend Helpdeskeddy to any small business owner.

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