Was ist SynergySuite?

SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence.

Wer verwendet SynergySuite?

Designed for restaurants with 5 or more locations. We make managing your restaurant or bar easier by integrating with your POS and providing a single platform to run your ENTIRE back office.

SynergySuite – Details

SynergySuite

2011 gegründet

SynergySuite – Details

SynergySuite

2011 gegründet

SynergySuite – Videos und Bilder

Videos zu SynergySuite
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SynergySuite Software - 2 - Vorschau
SynergySuite Software - 3 - Vorschau
SynergySuite Software - 4 - Vorschau
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Startpreis

75,00 $/Monat
Nicht verfügbar
249,00 $/Monat
300,00 $/Monat

Kostenlose Version

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Gratis Testen

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Gratis Testen Ja

SynergySuite – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von SynergySuite

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitskostenberichte
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Küchen- / Menü-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Sendungsverfolgung
  • Stempeluhr
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Gastronomie Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitskostenberichte
  • Auftragsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Catering-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Daten
  • Einkauf & Empfang
  • Elektronische Zahlungen
  • Ernährungsanalyse
  • Food & Beverage-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kostenmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Menü-Planung
  • Mitarbeitermanagement
  • Offline-Zugriff
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Rezept-Management
  • Suchen / filtern
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zeiterfassung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Lebensmittelverwaltung Software Liste

Alternativen für SynergySuite

Mehr Alternativen zu SynergySuite

Erfahrungen mit SynergySuite

Alle 5 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
4
4
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Les H.
Stock Control Manager in Irland
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Fitzgerald Group

5 vor 5 Jahren

Kommentare: With multiple pubs and restaurants in different locations, it was difficult to account for inventory and manage our supply chain on a location-by-location basis. SynergySuite's inventory and purchasing software immediately changed this for us. The live inventory tracking kept us updated on the status of every location, and allowed for us to forecast and communicate our needs with suppliers. Would highly recommend this software to restaurants struggling to keep inventory straight. Working with Niall and his team of professionals has been a pleasure. I would be delighted to recommend Synergy and would welcome any queries from any potential new customers.

Vorteile:

Being cloud based it is accessible from anywhere. Live information allows me to monitor the performance of our business' 24/7. The capabilities of the system to allow my team and I to build any report we need to analyse our business is superb.

Nachteile:

None

John R.
Owner in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vital software for our restaurants' operations

5 vor 6 Jahren

Kommentare: Synergysuite is essential to our business. It streamlines our rostering and payroll services. It keeps our stock under control and streamlines all the financial functions for the business. It's flexible and adapts to our business.

Antwort von SynergySuite

vor 5 Jahren

Hi John, thanks for the awesome review! Happy to hear SynergySuite adapted so well to your business!

Verifizierter Rezensent
VP of Innovation in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software that helped us scale our business fast

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

The software was easy to deploy at new sites. It is cloud based so have regular updates. The team are flexible, attentive and look to help out where they can. Staff could easily be trained and understand the software. The software was really flexible and helped us sclae our bsuienss from 5 to 70 sites.

Nachteile:

Our SKU profile is quite unique as we have a huge range of rapidly changing rpoducts, otfen hundreds each week. Sometime the volume of SKU maintainace could be an issue and could slow the system down.

Antwort von SynergySuite

vor 3 Jahren

Thank you for your review! It's always good to hear feedback from our clients.

Noel G.
Operations Director in UK
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Huge savings & control across my business

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

The App development has really helped our Management team control there wages & stay on top of costs

Nachteile:

When working from the web based roster you cant add comments for payroll

Simon B.
COO in USA
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great service for any restaurant!

5 vor 6 Jahren

Kommentare: We implemented all the modules and couldn't be happier. We've been able to cut wasteful labor costs with automated timesheets and by taking advantage of the labor forecasting feature. The software has been incredibly positive for our company and we've started rolling it out to all our locations.

Antwort von SynergySuite

vor 6 Jahren

Thank you for the review Simon! Great to hear that using our time and attendance module has helped you cut costs!