Wer nutzt diese Software?

Designed for restaurants with 5 or more locations. We make managing your restaurant or bar easier by integrating with your POS and providing a single platform to run your ENTIRE back office.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 75,00 $/Monat
  • Preisinformationen Per location
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SynergySuite
  • http://www.synergysuite.com/
  • Gegründet 2011

Über SynergySuite for Restaurants

SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence.

SynergySuite for Restaurants Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Einkauf
  • Ernährungswerteanalyse
  • Für Gesundheitseinrichtungen
  • Für Kantinen
  • Inventarverwaltung
  • Kalkulation
  • Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
  • Menü-Planung
  • Online-Zahlungen / Funding
  • Rezept-Management
  • Schulen
  • Tray-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS

Die hilfreichsten Reviews für SynergySuite for Restaurants

The Fitzgerald Group

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.8.2016
Les H.
Stock Control Manager
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With multiple pubs and restaurants in different locations, it was difficult to account for inventory and manage our supply chain on a location-by-location basis. SynergySuite's inventory and purchasing software immediately changed this for us. The live inventory tracking kept us updated on the status of every location, and allowed for us to forecast and communicate our needs with suppliers. Would highly recommend this software to restaurants struggling to keep inventory straight. Working with Niall and his team of professionals has been a pleasure. I would be delighted to recommend Synergy and would welcome any queries from any potential new customers.

Vorteile: Being cloud based it is accessible from anywhere. Live information allows me to monitor the performance of our business' 24/7. The capabilities of the system to allow my team and I to build any report we need to analyse our business is superb.

Nachteile: None

Great software that helped us scale our business fast

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.10.2018
VP of Innovation
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software was easy to deploy at new sites. It is cloud based so have regular updates. The team are flexible, attentive and look to help out where they can. Staff could easily be trained and understand the software. The software was really flexible and helped us sclae our bsuienss from 5 to 70 sites.

Nachteile: Our SKU profile is quite unique as we have a huge range of rapidly changing rpoducts, otfen hundreds each week. Sometime the volume of SKU maintainace could be an issue and could slow the system down.

Antwort des Softwareanbieters

von SynergySuite an 6.11.2018

Thank you for your review! It's always good to hear feedback from our clients.

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