Was ist SynergySuite?

SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence.

Wer verwendet SynergySuite?

Built for multi-unit franchisee's and large brands. SynergySuite makes managing your restaurants easier by integrating with your POS and providing a single platform to run your ENTIRE back office.

Wo kann SynergySuite bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • SynergySuite
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • SynergySuite
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SynergySuite – Videos und Bilder

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SynergySuite Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Einkauf & Empfang
  • Inventarverwaltung
  • Kostenmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Küchen- / Menü-Management
  • Lieferanten-Management
  • Menü-Planung
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mobiler Zugriff
  • Nachbestellungen verwalten
  • Online-Bestellung
  • Online-Zeiterfassung
  • Prognose
  • Rezept-Management
  • Schichttausch
  • Suchen / filtern
  • Urlaubsverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Versand-Management

Alternativen für SynergySuite

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Transportation management tool that helps monitor transported loads, control departure/arrival timings, and manage fleet maintenance.
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Konzipiert für kleinere KMUs (kleine und mittlere Unternehmen). Führe dein GESAMTES Unternehmen in einer einzigen Cloud-Suite.
ECi JobBOSS bietet die notwendigen Business-Software-Tools, die du benötigst, um deine Fertigung effizient, produktiv und rentabel zu halten.
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Einfache Inventar-Management-Software. Geeignet für Einzelhändler, Großhändler, dropshippers, Distributoren und Hersteller.
ERP-Software für Job-Shops, kundenspezifische und gemischte Hersteller*innen sowie Auftragsfertiger*innen.
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ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt. Erfahre mehr über ERPAG

Bewertungen über SynergySuite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
29%
Les
Stock Control Manager in Irland
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Fitzgerald Group

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: With multiple pubs and restaurants in different locations, it was difficult to account for inventory and manage our supply chain on a location-by-location basis. SynergySuite's inventory and purchasing software immediately changed this for us. The live inventory tracking kept us updated on the status of every location, and allowed for us to forecast and communicate our needs with suppliers. Would highly recommend this software to restaurants struggling to keep inventory straight. Working with Niall and his team of professionals has been a pleasure. I would be delighted to recommend Synergy and would welcome any queries from any potential new customers.

Vorteile:

Being cloud based it is accessible from anywhere. Live information allows me to monitor the performance of our business' 24/7. The capabilities of the system to allow my team and I to build any report we need to analyse our business is superb.

Nachteile:

None

Antwort von SynergySuite

vor 4 Monaten

Thank you so much for the review Les, we really appreciate the feedback!

Verifizierter Rezensent
VP of Innovation in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software that helped us scale our business fast

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The software was easy to deploy at new sites. It is cloud based so have regular updates. The team are flexible, attentive and look to help out where they can. Staff could easily be trained and understand the software. The software was really flexible and helped us sclae our bsuienss from 5 to 70 sites.

Nachteile:

Our SKU profile is quite unique as we have a huge range of rapidly changing rpoducts, otfen hundreds each week. Sometime the volume of SKU maintainace could be an issue and could slow the system down.

Antwort von SynergySuite

vor 4 Monaten

Thank you for your review! It's always good to hear feedback from our clients.

Ellen
Franchisee in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

New SynergySuite user

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Initial set up was easy. Learning my way around the features was easy. Entering and managing employees is very easy to do. I would like more instructions on details of using the different elements

Vorteile:

East to set up and navigate The integration with the schedule feature and our POS system was easy

Nachteile:

There are many features we do not need to use. Many preset reports we do not need. The information we would like to have emailed as a daily report is not yet available to us

Antwort von SynergySuite

vor 4 Monaten

Hi Ellen, thank you so much for your feedback! I'd love to hear more about why you are less inclined to recommend us, to see if there's more we can do to make things run smoother for your team. Thank you for being one of our valued customers!

John
Owner in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vital software for our restaurants' operations

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Synergysuite is essential to our business. It streamlines our rostering and payroll services. It keeps our stock under control and streamlines all the financial functions for the business. It's flexible and adapts to our business.

Antwort von SynergySuite

vor 4 Monaten

Hi John, thanks for the awesome review! Happy to hear SynergySuite adapted so well to your business!

Noel
Operations Director in UK
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Huge savings & control across my business

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The App development has really helped our Management team control there wages & stay on top of costs

Nachteile:

When working from the web based roster you cant add comments for payroll

Antwort von SynergySuite

vor 4 Monaten

Thank you so much for your response Noel, we really appreciate your feedback and kind words!