InfoServ

InfoServ

von DAN electronic

Wer verwendet InfoServ?

Small and Medium-sized Businesses (SMBs), aiming at constant quality, performance, and productivity improvements by optimizing customer service, help desk, and sales management activities.

Was ist InfoServ?

InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams.

InfoServ – Details

DAN electronic

https://www.infoserv.eu

Gegründet 1991

InfoServ – Preisübersicht

InfoServ ist verfügbar ab 12,00 $/Monat. InfoServ bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für InfoServ finden Sie unten.

Startpreis

12,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

InfoServ Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Interaktive Sprachantwort
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Warteschlangenmanagement
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Gemeinsame Kontakte
Kontakt-Datenbank
Kontakte importieren/exportieren
Leadmanagement
Planungs-Tools
Sales-Pipeline-Management
Segmentierung
Suchen / filtern
Verfolgung von Interaktionen
Call-Center-Management
E-Mail-Management
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Terminverwaltung
Umfragen & Feedback
Virtueller Assistent
Warnungen / Eskalation
Warteschlangenmanagement
Wissensdatenbank
Workflow-Management

InfoServ – Nutzerbewertungen

5 von 12 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5

Overall very nice software product

Bewertet am 19.4.2019
Vladimir K.
IT Specialist
Logistik & Lieferkette, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Since we have this tool - we get that transparency which we needed to improve the entire communication with our customers.

Vorteile: The most important thing here is to say:
Extremely user-friendly software
A lot of options to customize
Great support and personal care us as customers, which is very important!

Nachteile: My humble opinion: If there is any chance to add the reports feature in mobile version will be great.

Antwort des Softwareanbieters

von DAN electronic an 23.4.2019

Thank you very much for the shared opinion - your feedback is highly appreciated.

Infoserv - Software designed to achieve business success

Bewertet am 20.3.2019
Silvi I.
Specialist Marketing and Advertising
Druck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: In the first place, all contacts have been systematized and the access to the history of communications with each client has been facilitated. Make it easier to control the actions of the entire team. Improved the organization and execution of tasks. We have saved ourselves from purchasing a server for data storage and using a conventional PBX. Data security in the cloud service.

Vorteile: A complete and easy-to-use CRM system and call center with both desktop and mobile versions. Always available. Perfect technical support from the supplier. Continuous development with new features. Totally acceptable price.

Nachteile: I do not find any remarks. I have nothing to say here.

Antwort des Softwareanbieters

von DAN electronic an 29.3.2019

Thank you - your feedback is highly valued and appreciated! Nice to hear that InfoServ CRM helps with MyPrint's success.

CRM and much more...

Bewertet am 20.3.2019
Konstantin K.
Marketing Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are very satisfied with InfoServ. We are using it more than a year now. It has all the functionalities that we need to support our clients and attract new ones. Great support team that is always ready to help and assist us. And the price of it is simply unbeatable by any other CRM software.

Vorteile: The idea of combining a full functionality CRM with phone and email systems, so not only we have all the information about our clients, but we also have the history of our communication with them.

Nachteile: It used to have too many functionalities in the CRM application, but they made an update and now the administrator of the system can modify the users' interface.

Antwort des Softwareanbieters

von DAN electronic an 29.3.2019

Thank you very much for the feedback! Nice to hear the new feature works well for your team. Clients are always welcomed to share their experience with InfoServ and ideas about future improvements with us.

Infoserv: A crm for everybody

Bewertet am 9.5.2019
Oksana V.
Call Center Manager
Sport, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, the experience is pretty enjoyable, and I would definitely recommend the software both to a person who has never used a crm, and an experienced user as well.

Vorteile: It's as easy as it gets in terms using the software. It was extremely easy for me to learn all the ins and outs of the program, making my work progress simpler

Nachteile: The fact that you can't really customize the experience on a personal level and arrange things how you want them to be - you can't move filters around and place them in order that you like unless you close them and re-open them

Antwort des Softwareanbieters

von DAN electronic an 15.5.2019

Thanks - your feedback is highly appreciated!

Great product

Bewertet am 3.8.2016
Elena B.
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've been using this product in our company for more than five years. It helps a lot when dealing with lots of customers and having different employees answer the phone. It also helps keep up to date with tasks, problems and solutions.

Vorteile: It is full of useful functions and is extremely helpful when dealing with lots of cusomers.

Nachteile: I don't have any negative feedback so far.

Antwort des Softwareanbieters

von DAN electronic an 5.8.2016

The main purpose of InfoServ CRM is to manage Customer comunications. There is no Customer Relationship without communication :)