Wer nutzt diese Software?

Azendoo hilft Teams, Aufgaben zu planen und Teamarbeit zu verfolgen. Unternehmen wie Cisco, Coca-Cola, Intercom, Cartier sowie kleinere Organisationen vertrauen auf Azendoo, um Arbeit außerhalb von E-Mails und Meetings zu erledigen.

Durchschnittliche Bewertung

60 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 7,50 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Azendoo
  • https://www.azendoo.com
  • Gegründet 2012

Über Azendoo

Azendoo ist eine Arbeits-Verfolgungs-Anwendung, die Teams hilft, Aufgaben zu planen und zu teilen, Projekte zu synchronisieren und effizienter zu kommunizieren.
Azendoo ist als Web-, Desktop- und mobile Anwendungen erhältlich und ermöglicht Unternehmen aller Größen, die Produktivität zu erhöhen.
Azendoo richtet deine Teams auf die gleichen Ziele aus und verfolgt Arbeiter effizienter, in Echtzeit.
Jetzt kannst du endlich E-Mails, langweilige Sitzungen und ineffiziente xls-Dokumente reduzieren. Wir machen es Teams kinderleicht, zu synchronisieren und Zeit zu sparen.

Azendoo Funktionen

  • Aufgabentafel
  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamifikation
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Tabellenansicht
  • To-Do-Listenansicht
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Azendoo

Organization for A Committee for Planning a Non Profit Fundraising Event

Bewertet am 7.4.2017
Lesley H.
Marketing Coordinator
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: • The "Facebook" style activity feed was by far everyones favorite. We could quickly catch up on what was new. The UI is clean and easy to understand. • We used the polls feature frequently too. • One BIG Pro was how implementation of Azendoo reduced the number of emails I had to manage during the event planning process. Every one could access files that would typically be an attachment to only a few people. They could get and give updates in real time and have everyone on the team informed without a single email. • The Calendar feature where we could assign tasks and due dates kept everyone on schedule and accountable. • Individual user preferences. I love that individual committee members could set their preferences for notifications • The Non-profit rate was extremely generous and made the service very affordable in a situation where budget is everything. • My Rep, Deborah was very helpful, thorough and quick to respond. • There's an APP....

Nachteile: My team kept posting things on the incorrect subject because they just wanted to post right into the activity feed rather than interacting with the subjects. My team voted to use this service. Only half of them did, and we voted as a team to not use it any further. I intend to use it on future projects because of how great it worked for those of us who were active users and because of how easy it was to adopt and use.

Friendly collaborative App

Bewertet am 25.1.2017
Yves B.
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Looking for a tool to boost the collaborative work within the IT team, to accelerate the exchange of information and to enlarge/enrich it (quick ideas, feeling, thoughts delivered in an informal way, as it comes) and eventually get rid of the long list of emails!
I decided to launch a pilot with a few motivated members of the team (4 out of 16). We are currently progressing with the usage and our positive appreciation is increasing day by day!

Vorteile: Friendly tool, simple but efficient features, adapted to the daily work! Do help to gain basic productivity and free our mind for other strategic thoughts!
Nice mobile app to have all tasks/subjects on hands.
Very good support, help, and recommendations from Azendoo team, largely available!

Nachteile: Not so much detected for the moment, except some typing facilities missing (bold, color, bullets...) to register Activities

Great experience. Very functional and adaptive software.

Bewertet am 5.5.2017
Cameron D.
Manager of Insurance Programs
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great organization and productivity tool. Wonderful customer support. Really appreciate the Azendoo's team to evolve the software based on member comments and feedback.

Vorteile: I really appreciate how available, receptive and helpful the staff is! Moreover, the continuous improvement are fantastic and seem to incorporate many changes addressing member concern or issue.

Nachteile: The iPhone and iPad functionality can be clunky or not the easiest to use. However, there have been significant improvement. Can't seem to get it work with MS Outlook.

Great product with a great future!

Bewertet am 25.8.2016
Spencer A.
Director of Brewing Operations
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I started using Azendoo as a personal organization tool and task manager. After a short period I showed it to the management team at my company and it was quickly adopted and spread organization wide. It is a great tool for managing multiple teams / projects at once! It has resulted in a decrease in the amount of time we spend on meetings and an increase in people just getting shit done!

Vorteile: 1) The activity feed takes many conversations off of e-mail chains
2) Multiple projects can be quickly organized and accessed
3) Tasks can be generated from multiple places: yourself, your team members, e-mails, messages, etc.
4) It is integrated with google drive and dropbox
5) It is constantly under development, so improvements roll out often

Nachteile: It is not very well integrated with google calendar, so I often keep my Azendoo tasks and my google calendar separate.

A great option to plan any business or personal project.

Bewertet am 23.1.2019
Neyda jose M.
Software Developer
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is a software with fantastic features because it allows you to integrate a large number of tools with Linkedin, Trello, Google Drive and more, it is available for any platform or web browser so we can use it from anywhere, it is extremely easy to use, it has a very nice interface, it is ideal to plan, collaborate with our team, being very advantageous because we can perform and be much more productive because among all of us we can exchange ideas, organize any project and finish it in an efficient and very short time.

Nachteile: If it is used from browsers it can become somewhat slow due to a bad internet connection, so downloading it would be a good option for when this occurs to avoid inconveniences.

Lies weitere Bewertungen