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Was ist Sinch MessageMedia?

MessageMedia ist ein führendes Unternehmen mit über 50.000 Kunden in den USA, Großbritannien, Australien und Neuseeland. Mit seinen zuverlässigen und innovativen IT-Lösungen und dem führenden Kundenservice hilft MessageMedia Unternehmen jeder Größe dabei, mithilfe der Leistungsfähigkeit von mobilem Messaging betriebliche Effizienz zu erzielen, das Kundenengagement zu verbessern und den Umsatz zu steigern.

Wer verwendet Sinch MessageMedia?

Die Software richtet sich an kleine bis globale Unternehmen, die einen einfach zu bedienenden und höchst zuverlässigen Dienst für die Kommunikation mit und die Einbeziehung von Interessengruppen benötigen.

Sinch MessageMedia Software - 1
Sinch MessageMedia Software - 2
Sinch MessageMedia Software - 3
Sinch MessageMedia Software - 4
Sinch MessageMedia Software - 5

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Sinch MessageMedia

Sinch MessageMedia

4,7 (24)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
9
4,6 (24)
4,4 (24)
4,7 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
35,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
97
91
4,7 (274)
4,6 (274)
4,7 (274)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sinch MessageMedia

Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Mobile Text Alerts
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Marketing-Automatisierung
Mobile Coupons
SimpleTexting
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Engagement-Tracking
Mobile Benachrichtigungen
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Leadmanagement
Verhaltensanalysen
Workflow-Management
TXT180
Am besten bewertete Funktionen
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
SMS Gewinnspiele
Textmagic
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
EZ Texting
Am besten bewertete Funktionen
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Massenbenachrichtigungen
Avochato
Am besten bewertete Funktionen
Computer Telephony Integration
Echtzeit-Chat für Kunden
Massen-SMS
TextP2P
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging

Bewertungen über Sinch MessageMedia

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
17%
3
8%
Janet
Janet
Owner in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 7 Jahren
Justin
Chief Operating Officer in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic Product with Fantastic Customer Service

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The service has been overall huge for our company and has given us competitive advantage as we have robust dispatch communicational ability that allows our subcontractors to spend less time on set during material pickup. We are also implementing review seeking messaging to use with our customers to grow our online brand with the implementation of a sub-account and a secondary Toll-Free.I love the product, and have enjoyed watching you implement new features over the last couple of years.

Vorteile:

The customer service is phenomenal which has made implementation of this product a breeze. Racheal Rhee is fantastic to with. Any time there is an issue, or I have a question, it is resolved quickly. The web app is incredibly easy to use, and API integrations are smooth.

Nachteile:

I believe it could us more robust MMS capabilities from the web app inbox, such as being able to paste an image from the clipboard directly into the chat box. I also think the API documentation while generally good, lacks a few specifications. For instance, I can no longer find documentation for the "/v1/reporting/" end point in the developer portal. It was there at one point as we have this endpoint built into our system to calculate usage, but it appears to be removed. We are maintaining this a bit blind now.

Bryan
Email Marketing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

MessageMedia gets the job done but not much else

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: MessageMedia was fine before we knew what else existed. Now I would never recommend someone use them over any of the other enterprise texting platforms out there.

Vorteile:

The eaze of setup was a breeze. I was able to signup and get a message out within a couple of hours.

Nachteile:

The pricing is expensive, The Customer Service is horrendous. You'l get an email from someone from Australia so the timezone issue is already a problem. Seems like a small 5 person company. The features are 5 years behind everyone else in this space.

Dalton
VP of Marketing in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great with Hubspot

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

We primarily use MessageMedia for automated texts in response to inquiries across our funnel. The integration with Hubspot was easy to establish and we don't have to worry about any issues on that front. Additionally, the options when sending, as well as the reporting functionality is significantly more robust than other platforms we've used.

Nachteile:

We had a scare early on as our deliverability was quite low. That wasn't an issue with the platform however, it just takes a long time to verify toll-free numbers. The team was very quick to help us troubleshoot and utilize a different approach that instantly increased our rates dramatically.

Tyler
Director of Business Development in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome Solution

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: I just wanted to thank Grant, Justin, Francisco and Jeremy for all of their help. They all had a solution to everyone of my questions I was throwing at them. The end result has made a huge impact on our company on how we interact with our current clients and new potential customers. Overall experience was and continues to be Awesome!!!

Vorteile:

The bulk texting solved a big need we had to notify our customers when things were due. The Sinch hub made it so simple to just copy and paste the number type your msg and send. The results were immediate! We also love the Zoho integration!

Nachteile:

How long it took to text enable our existing 800 number the carrier took forever! Sometimes the dashboard will not load the recent inbound msg and you always have to click the try again button to get them to load.