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Was ist BlueCart?

BlueCart rationalisiert und modernisiert den gesamten Beschaffungsprozess durchgängig, reduziert Fehler und verbessert gleichzeitig das Endergebnis für Restaurants und Lieferantenunternehmen. Kochprofis nutzen BlueCart, um ihren Bedienbereich von einer Web- und mobilen Plattform aus mit Funktionen wie Bestellung, Bestandsverwaltung, Budgetierung und Bestellungsprüfung zu verwalten. Lieferantenunternehmen verwenden BlueCart, um ihre eingehenden Bestellungen automatisch zu organisieren, ihre Kundschaft zu verwalten und ihre Lieferungen zu organisieren.

Wer verwendet BlueCart?

Das Unternehmen arbeitet mit Gastronomieunternehmen jeder Art und Größe zusammen: von kleinen handwerklichen Höfen über von Familien betriebene kleine Cafés bis hin zu Großhändlern und nationalen Restaurantketten.

Du bist nicht sicher, ob BlueCart das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BlueCart

BlueCart

4,2 (29)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
7
4,2 (29)
4,2 (29)
4,4 (29)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
347
13
3,8 (1.445)
3,8 (1.445)
3,7 (1.445)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BlueCart

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronische Zahlungen
Scheckausstellung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Statusverfolgung
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandsverfolgung
Material-Rechnung
Orderhive
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
GoFrugal
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
QuickBooks eCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Retourenmanagement
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Accolent ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkauf & Empfang
Inventarverwaltung
Corenio
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über BlueCart

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
28%
3
14%
1
7%
Amy
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 5 Jahren
Amanda
Sales Manager & Assistant Ops manager in USA
Lebensmittelproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Customer service is very good.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Benefits: a user friendly platform that all of our admin and fulfillment team can access. Customers get a reminder email when their order gets placed, which drives down phone calls.

Vorteile:

Customers are able to place their orders directly through the app which has driven down phone calls. We are able to archive orders in a digital platform that is accessible to our admin team.

Nachteile:

I don't really have any complaints about the actual ordering process. We are however anxiously waiting for Blue Cart to be compatible with QuickBooks (desktop version) At the moment we are actually adding more time to our accountant team, who has to manually enter orders.

Antwort von BlueCart

vor 6 Jahren

Thank you for the review and feedback. We recently made improvements to our accounting export functionality so that you can utilize accounting software import/export tools.

Eliza
Eliza
Co-Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lebensmittelproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Buyer Beware: this is a 2 year contract, not a monthly subscription

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Terrible. Disappointing. Inefficient. Disingenuous representation of what the platform provides, how widely it's used, and its value. BlueCart doesn't care about helping small businesses. They just want your money.

Vorteile:

It seemed like it could be an affordable option that would allow me to offer online ordering to my wholesale accounts.

Nachteile:

Set up was onerous. Lots of back and forth with tech team to iron out bugs. But most importantly, none of my wholesale accounts are familiar with BlueCart, so no one wanted to use it. After a few months, I submitted my desire to cancel my subscription in writing. No one responded to my first few emails until I reached out to a different department, at which and I was told that I would be billed monthly for the remainder of my contract (2 years), despite my complete dissatisfaction with the service. When I signed the contract, I read it and interpreted it as a 2 year contract that I could cancel at any point, in writing, with 30 days' notice. Apparently this is incorrect, so I am stuck paying for a service that has zero value for my company. I submitted a complaint with my credit card company, but even they can not get me out of this contract, which I did read... I just interpreted it incorrectly.

Kimberly
Marketing Director and Catering Sales in USA
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BlueCart has transformed the order process for my managers! I highly recommend it!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The software is incredibly straightforward and easy to use. It is very beneficial to have all of our various suppliers on one single platform making the order process efficient and expeditious. The cost effectiveness and labor-savings have been substantial; totally worth the investment!

Nachteile:

I wish every supplier that we ordered through was on the platform so we could continue to streamline our order process and benefit from the savings.

Antwort von BlueCart

vor 6 Jahren

Thanks for the review and we're glad to have you as a customer! We're trying our best to spread the word and get suppliers on BlueCart as quickly as possible.

Lloyd
Co-Owner in USA
Lebensmittelproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Bluecart is essential for the continued growth of our banana pudding wholesale business.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: My productivity has increased dramatically thanks to Blue. On the processing side, I'm able to place or take orders on a weekly basis and edit them if needed. Any communication that needs to happen between my partner and myself can be done in each order so we have reference points. Analytics are vital for any business to effectively measure their performance and grow. Thanks to Bluecart I can see which partner performs well month-to-month, and I can find any areas for improvement to increase our sales with each partner. The real time updates from "Processing" to "In-Transit" to "Fulfilled" allows my team to be on the same page as our partners. The fact we can use it on our mobile devices or our laptop makes Bluecart the best app on the market.

Vorteile:

The analytics and the easy-to-use aspects of the software are what I like most. I'm able to track my orders in real time, view how each partner performs and compare them month-to-month, and communicate with my wholesale partners effectively and efficiently.

Nachteile:

Only thing I could complain about is that I get logged out randomly from time to time. I'm sure it's a minor bug they'll fix soon, but if this is the only complaint I have it shows how useful the app is.