Wer verwendet energage?

Mitarbeiterengagement-Lösung, die es mittleren und großen Unternehmen ermöglicht, das Coaching und die Anerkennung von Mitarbeitenden, anpassbares Branding, Arbeitsplatzumfragen und mehr zu verwalten.

Was ist energage?

Seit 13 Jahren untersucht Energage, was erstklassige Arbeitsplätze vom Rest unterscheidet. Weve studierte mehr als 17 Millionen Antworten auf Mitarbeiterumfragen von weit über 50.000 Organisationen. Weve hat herausgefunden, was den Unterschied macht, und weiß, wie man durch Kultur Erfolge erzielen kann.

Die Energage-Plattform kombiniert Forschung, neurowissenschaftliche Prinzipien und Ratschläge von Profis, um dir dabei zu helfen, die Leistung zu steigern und das volle Potenzial deiner Belegschaft schnell und nach Maß zu nutzen.

energage – Details

energage

https://www.energage.com

Gegründet 2006

energage – Preisübersicht

energage bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für energage findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

energage Funktionen

Mitarbeiter Engagement Software
Benchmarking
Employee Recognition
Leistungsmanagement
Negatives Feedback Management
Pulsbefragungen
Zielmanagement
Belohnungspunkte
Bonus-Katalog
Gesellschaftliche Anerkennung
Leistungsmanagement
Manager-to-Peer-Anerkennung
Mitarbeiteranerkennung verfolgen
Nominierungen
Peer-to-Peer-Anerkennung
Verwaltung von Erwähnungen (online, in soz. Netzwerken)
Ziele
eKarten
Auftragnehmer-Management
Bedarfsplanung
Budgetierung/Prognosen
Fähigkeiten-Nachverfolgung
Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
Leistungskennzahlen
Mitarbeitereinsatzplanung
Personalbeschaffungs-Management
Variable Mitarbeiter
Zeit- und Anwesenheitsmanagement
Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
Datenanalyse-Werkzeuge
E-Mail Marketing
Fragen-Verzweigung
Fragenkatalog
Mobile Umfrage
Offline-Antwort-Sammlung
Unterstützt Audio / Bilder / Video
Verzweigungslogik
Website-Intercept-Umfragen

energage – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 39 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1/5
Chenise H.
Vice President of Human Resources
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2017

"Our employee responses doubled when we started using Energage's engagement survey."

Kommentare: Easy to use survey tool with good reporting features.

Vorteile: The Workplace Employee Survey by Energage (formerly Workplace Dynamics) is straightforward to setup by location and department. It is very easy to distribute to the staff via a link in an email. Our staff feels comfortable answering the questions truthfully due to the privacy of individual responders. The reporting feature allows the user to drill down on responses. Results are available by department, tenure and manager. We like the ability to compare the current year versus the previous year's results as well as the benchmarking feature. We can compare our staff responses to other health centers and not just to all companies in the survey.

Nachteile: The information we receive is valuable for our strategic planning. However, the survey report packages are a bit costly. Since we have used this survey tool for 3 years, we would like to see a comparison to all previous years. We lose important data if fewer than 6 people respond in a department. Quite a few of our sites only have a few employees so their responses are aggregated with other sites. The information becomes skewed or less valuable as we merge departments together. If we do not merge them together we lose the data (comments). Our staff may feel as though their opinions are overlooked or undervalued if not reported. When we do merge them together, we cannot be as responsive to concerns as we would like to be.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2017
Syrine J.
HR Reporting Analyst
Hochschulbildung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.7.2018

"Amazing Company and Employees1"

Vorteile: The software is robust and has the ability to drill down to the lowest level of information that may be needed. It is easy to access and navigate. It also allows you to export into a PDF or Excel spreadsheet - which is great to use with external analysis tools.

Nachteile: The only thing I would say is that it can sometimes have bugs. But, each time this has happened, Rapid Response was quick to fix the issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.7.2018
Ellen T.
Director of Community Relations
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.11.2017

"An easy way to gauge employee engagement and to hear anonymous complaints."

Kommentare: Good insight into employee engagement, as well as issues we needed to address.

Vorteile: Great reporting available if you purchase one of their packages. Was a great way to dig into engagement (or complaints) in each individual department, and across various lengths of tenure. I definitely think it's worth it to invest in the reporting packages (the Management Intelligence package is what we used and gave us everything we needed). Plus, if you do this on an ongoing basis, your reports will show you comparisons to prior years' surveys.

Nachteile: The questions on the engagement survey we used (for a Best Places to Work program) were sometimes written in a way that made them difficult to answer for someone for whom English isn't their first language. The company does (or at least did) offer an option to customize questions and this is probably what we'd do if we use the survey again.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.11.2017
Jim H.
VP of Human Resources
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2017

"Does a decent job at consolidating data and grouping into logical categories. "

Kommentare: Helps us understand the employee voice and allows us to make important cultural decisions.

Vorteile: Ability to look at different data sets. UI works for me although improvement would be helpful - see below.

Nachteile: Trying to understand the survey data is much easier with the report templates you've created. The area of the data where you can select/cut data anyway you like needs some help. I am not sure how this could look better, but increased intelligence in the SW/UI/UX would really help. Something like Watson virtual agent or more predictive capabilities could really help. In short, any help in drawing conclusions with the data or the ability to derive takeways from the data would really help. It's easy to get lost in the data. If this is not realistic right now, I would explore adding additional report templates that look at different things...different focus areas.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.11.2017
Erin H.
VP Talent Development
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2018

"We use Energage for our annual employee survey ...across multiple business units and 2,500 employees"

Vorteile: Ease of use, customization and access to reports. Very intuitive and accessible for managers. The customer service and support from the Energage team is very good and the time from survey to report access is realistic...this year the team did a great job of doing a quick turnaround to accommodate our request. Consultants very effective in sharing results with all levels of leaders but also building that capability on our team.

Nachteile: Some custom limitations. Industry benchmark data has some limitations and the team can be more focused on Top Places to Work Marketing versus supporting employee engagement.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2018