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Was ist ServiceTitan?

Eine erstklassige Capterra-Außendienst-Plattform für 2020. HLK-Betriebe wachsen mit ServiceTitan. Wie Altman's Cooling and Heating, das seine Einnahmen um 130 % gesteigert hat. Erfahre, warum mehr als 100.000 Service-Mitarbeitende ServiceTitan vertrauen, wenn es darum geht, den Umsatz zu steigern, ihre Zielgruppe zu verblüffen und ihr Geschäft einfacher zu verwalten.

Wer verwendet ServiceTitan?

HLK-, Sanitär-, Elektro-, Garagentor-, Schornsteinfeger- und Wasseraufbereitungsunternehmen, die ihre Einnahmen steigern, ihr Geschäft rationalisieren, ihr Team verstärken und ihre Kundschaft begeistern wollen.

ServiceTitan Software - 1
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ServiceTitan

ServiceTitan

4,4 (244)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
132
3
4,2 (244)
3,8 (244)
4,1 (244)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
144
11
4,6 (2.787)
4,6 (2.787)
4,7 (2.787)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
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Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Salesforce Field Service
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Mobiler Zugriff
Terminplanung

Bewertungen über ServiceTitan

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
20%
3
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2
4%
1
7%
Madison
Madison
Customer Service Representative in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The all in 1 Software for the trades

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall ServiceTitan is the best. I am a huge advocate for the ServiceTitan software. I only want to see it grow even more than it already has. They are constantly improving the software!

Vorteile:

I love the all in one software that ServiceTitan is. It combines so many features into one convenient location. I have always felt this way since the beginning.

Nachteile:

ServiceTitan is a wonderful software. And I don't have anything to say that could be a con at this time. Maybe that I wish more people were using the community feature!

Antwort von ServiceTitan

vor 8 Monaten

Thank you so much for leaving us this review, Madison! We appreciate how active you are in the ServiceTitan Community, and are grateful for your feedback. Please know your experience, your feedback, and your continued support are invaluable to us.

Leon
Service Manager in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best CRM for the trades

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Our overall experience with ServiceTitan has been really great! It is the best software by a long shot! It is pricey but you certainly get what you pay for.

Vorteile:

We love how easy ServiceTitan makes things on our customers. Automated text messages when a technician is on the way, ability to pay their invoice online, and fast online scheduling with real time availability makes us very simple to do business with!

Nachteile:

The implementation and setup is quite the process. New feature onboarding requires a lot of research and figuring out for yourself. ServiceTitan helps as much as they can but not having a dedicated account rep anymore makes this a little challenging.

Antwort von ServiceTitan

vor 2 Monaten

Thank you so much for this review, Leon! We appreciate your feedback and candor. We are thrilled you find ServiceTitan easy on your customers via texts and scheduling, and will be sure to share your feedback around onboarding and new features with our product and onboarding teams.

Leah
Owner in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Do NOT recommend

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: WISH we didn't have to use ST and that Corp would figure out what a ridiculous system it is for us

Vorteile:

Not one single thing - much prefer Google

Nachteile:

Everything, literally everything, sucks about it - totally NOT user friendly or easy

Antwort von ServiceTitan

letzten Monat

We're sorry to hear this has been your experience, Leah. We'll be sure to share this with our leadership teams.

Jennifer
Director of Administrations in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Took the jump and never looked back!

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It has been a true game changer. We experienced phenomal growth during our first two years. I don't credit Service Titan with bringing us the growyh opportunities, but Service Titan 100% allowed us to take on a much higher workload, streamloned business and allowed us to continue accepting more qork and new clients. Staying on top of the software is a full time job, the software just keeps getting better. Every quarter there are new process to devlop and new features of Service Titan that change the game, for the better. This might aound like a negative, but the customer support is great. I normally cam get answers in under 10 minutes. If there is something about the software that bothera you, Service Titan is probably working on a new update to resolve that pain point.

Vorteile:

Reporting makes KPIs so much easier. It is highly customizable, we are constantly finding new ways to use the software. It also encourages/forces techs to use proper work flow.

Nachteile:

The price point is high, so you have to really utilize the whole software. I would like the office accounts to have more abilities and that the program offered more tracking and KPIs for office staff.

Antwort von ServiceTitan

vor 2 Wochen

Thank you so much for this review, Jennifer! We're thrilled to hear about your experience with ServiceTitan and appreciate you taking the time to share your feedback. We know how valuable improving a businesses’ efficiency can be—and we’re working on even more tools to help supercharge office operations, too! Thank you for continuing to be our industry partner.

Rivka
Manager in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Service Titan Review

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

The ability to customize many fields. Also love Knowledge Base and community which helps see what others in my industry are doing

Nachteile:

The customer support is a bit lacking. We keep switching CSMs which isnt' conducive but other than that it's ok.

Antwort von ServiceTitan

letzten Monat

Thank you so much for this review, Rivka! We are thrilled to hear you enjoy our Knowledge Base and Community resources. We appreciate the feedback about support and success and will share this with the heads of those departments.