Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist eHopper?

eHopper ist ein kostenloses mobiles POS-System für Windows-PCs, Android und Poynt. eHopper eignet sich für kleine Unternehmen wie Schnellrestaurants, Cafés, Bäckereien, Bars, Spirituosengeschäfte, Food-Trucks und andere Einzelhandelsgeschäfte, die nach einer konsolidierten Lösung suchen, um ihren Geschäftsbetrieb und Kundenservice zu vereinfachen.

Zentrale Features sind:
Auftragsverwaltung
Auftragsverfolgung
Kundenmanagement
Zahlungen
Aufteilung von Zahlungen
Belege
Inventar
Mitarbeitermanagement

Wer verwendet eHopper?

Kleinunternehmen wie Schnellrestaurants, Caféläden, Bäckereien, Cafés, Bars, Spirituosenläden, Lebensmittel-Trucks, Eisdielen, Dampfläden, kleine Einzelhandelsgeschäfte oder Pop-up-Kioske.

eHopper Software - 1
eHopper Software - 2
eHopper Software - 3
eHopper Software - 4

Du bist nicht sicher, ob eHopper das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eHopper

eHopper

4,2 (56)
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
92
7
4,2 (56)
4,1 (56)
4,0 (56)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
110
58
4,1 (967)
3,9 (967)
4,0 (967)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eHopper

Lightspeed Retail
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Vend
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Multichannel-Management
Produktkennzeichnung
Shopify
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Mobiler Zugriff
Loyverse POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Square Payments
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Kreditkartenbearbeitung
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Barcode / RFID
E-Mail Marketing
Preismanagement

Bewertungen über eHopper

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
23%
3
16%
2
2%
1
5%
Tim
Tim
Controller in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Möbel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

eHopper Point of Sale system, webstore support and product management software

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I highly recommend eHopper as a solution to your business ecommerce needs. I know there are many out there, but the people alone make it worth it to me.

Vorteile:

The staff and owner are incredibly helpful, friendly and patient. They will give you as much help as you need and/or want. The software is fairly easy to understand, even for someone as old and stuck in his ways as I am. If it can be done, they will help you to do it.

Nachteile:

The main issue we had was my lack of understanding about how POS systems work. My background is in governmental accounting and analytics, so I sometimes asked questions that were somewhat irrelevant, not exactly what I needed, integration issues with other products, that kind of thing. But once I got up to speed, things went well. Most of my issues related to my lack of where I needed to go to make it best for us to operate.

Jerry
OWNER in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best System

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love everything that ehopper does and has to offer.

Nachteile:

I don't have anything to say about the least because I love it!!

Spencer
Barbershop in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ehopper Customer review

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

EHopper is very easy to use and have had a good experience

Nachteile:

I haven’t had any big issues. I had an issue in the beginning but got resolved

Iryna
Owner in Kanada
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Used be a good one; however, now it is horrible

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Vorteile:

Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Nachteile:

Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her. If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company. On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person. That the real face of the technical support right now in 2020.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

eHopper customer experience

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: For the most part, the service fills our need at this time.

Vorteile:

We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Nachteile:

There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Antwort von eHopper

vor 6 Jahren

Hi, We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!