Live Chat

Live Chat

von Inteliwise

Durchschnittliche Bewertung

18 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.4/5
  • Kundenservice 4/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2/5

Produktinformationen

  • Startpreis 29,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • Inteliwise
  • http://www.inteliwise.com/

Über Live Chat

Live-Chat und virtueller Chat-Assistent für Self-Service- und Hilfeportale.

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Live Chat Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Live Chat

Love Live Chat

Bewertet am 3.2.2019
Cynthia R.
Customer Service Representative
Informationsdienst, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We love Live Chat and wish we could use it more! Because of the licenses and the sheer numbers of our support team and the calls we have, Live Chat is used primarily by upper management teams who offer escalation support for our teams. That's a shame on our part because we have far less issues with Live Chat than we do with the other chat client our agents use. It is stable and gives us almost instant access which is nice because when a call is escalated, we don't want to have the customer "on hold". Having the option for our customers to go live and get someone right away is a plus.

Nachteile: There's nothing I can really say about Live Chat outside of the cost. I wish it was not limited to upper managements usage which was our decision not Live Chat. But cost wise its more efficient with another chat program for our agents.

LiveChat is a good addition to our website that helps generate leads.

Bewertet am 14.6.2018
Paige E.
Inbound Demand Conversion Manager, Corp.
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like how straightforward the platform is. It allows potential clients on our website to get the quick answers they are looking for in a timely manner. A few of the features I like the most are the canned responses, ability to transfer chats, and the ability to route based on teams.

Nachteile: It is a very basic chat tool with limited functionality and features. It is almost more customer service centric rather than a sales-centric tool.

Live Chat software daily use

Bewertet am 8.1.2020
Anastasia L.
Customer Support Manager
Glücksspiel & Casinos, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall the experience was OK, the live chat had a good chatbot that was available for assisting us if we had problems with the software.

Vorteile: The chatting function was working smooth and easy. You could see the Geographic location of the client. The tagging system was useful.

Nachteile: The email system was not very handy, the tickets got mixed with chats. This program is best for chats and unfortunately not for emails. You could easily reply to the same email as someone else did at the same time, as it was not possible to make it yours.

Time Saving Software

Bewertet am 23.11.2019
Anjali S.
iOS Developer
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was good when i first time used this software then i do not find it more helpfull.

Vorteile: If you are running out of time and you want to purchase something when you want you need to show only selected item then there is live chat to help you out.
It will allow you to chat one of there executive and they will try their best to fulfil your wish. It is an easy process and you can save your time sometimes.

Nachteile: It is very difficult to choose something from specified list. So Sometimes it is tricky to select something of our choice.

The best software app ever

Bewertet am 10.8.2018
Barbara U.
Web Consultant
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The way the software is build is user friendly and hot keys are making work very much easy! The ability to see what the other end types before receiving it is a genius!

Nachteile: Easy to use but lags from time to time. Onve updated its brand new as always

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