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Was ist InteliWISE Live Chat?

Live-Chat und virtueller Chat-Assistent für Self-Service- und Hilfeportale.

Wer verwendet InteliWISE Live Chat?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

InteliWISE Live Chat Software - 1
InteliWISE Live Chat Software - 2
InteliWISE Live Chat Software - 3
InteliWISE Live Chat Software - 4

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InteliWISE Live Chat

InteliWISE Live Chat

4,2 (20)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
13
Keine Integrationen gefunden
4,3 (20)
4,2 (20)
4,0 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
190
132
4,6 (1.680)
4,7 (1.680)
4,7 (1.680)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu InteliWISE Live Chat

LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Inbox-Management
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Real-Time Notifications
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenspezifisches Branding
Priorisierung
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Olark
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Offline-Formular
Transkripte / Chatverlauf
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Chatbot
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über InteliWISE Live Chat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
35%
4
50%
3
15%
Cynthia
Cynthia
Customer Service Representative in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Love Live Chat

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We love Live Chat and wish we could use it more! Because of the licenses and the sheer numbers of our support team and the calls we have, Live Chat is used primarily by upper management teams who offer escalation support for our teams. That's a shame on our part because we have far less issues with Live Chat than we do with the other chat client our agents use. It is stable and gives us almost instant access which is nice because when a call is escalated, we don't want to have the customer "on hold". Having the option for our customers to go live and get someone right away is a plus.

Nachteile:

There's nothing I can really say about Live Chat outside of the cost. I wish it was not limited to upper managements usage which was our decision not Live Chat. But cost wise its more efficient with another chat program for our agents.

barbara
barbara
Web Consultant in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best software app ever

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The way the software is build is user friendly and hot keys are making work very much easy! The ability to see what the other end types before receiving it is a genius!

Nachteile:

Easy to use but lags from time to time. Onve updated its brand new as always

Anjali
Anjali
iOS Developer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Time Saving Software

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It was good when i first time used this software then i do not find it more helpfull.

Vorteile:

If you are running out of time and you want to purchase something when you want you need to show only selected item then there is live chat to help you out. It will allow you to chat one of there executive and they will try their best to fulfil your wish. It is an easy process and you can save your time sometimes.

Nachteile:

It is very difficult to choose something from specified list. So Sometimes it is tricky to select something of our choice.

Syari
Syari
Wordpress Developer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome Application

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It always helps me to connect with my dear and near ones in a simple and easy way. The quality of the video is also excellent.

Nachteile:

Sometimes it got stuck while making video calls

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not perfect, but does it's job

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall this is a great product for sales and support teams. It is not perfect, but you can see they're always making changes, and working on improvements.

Vorteile:

Messaging in web version is almost perfect. The ability to see what is customer writing before he sends the message is the most helpful one.

Nachteile:

The mobile app is bad. You ca basically chat with current visitor, but it doesn't allow you to see older chats. It is also quite buggy.

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