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Was ist InteliWISE Live Chat?

Live-Chat und virtueller Chat-Assistent für Self-Service- und Hilfeportale.

Wer verwendet InteliWISE Live Chat?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

InteliWISE Live Chat Software - 1
InteliWISE Live Chat Software - 2
InteliWISE Live Chat Software - 3
InteliWISE Live Chat Software - 4

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InteliWISE Live Chat

InteliWISE Live Chat

4,2 (20)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
13
Keine Integrationen gefunden
4,3 (20)
4,2 (20)
4,0 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
180
138
4,6 (1.598)
4,7 (1.598)
4,7 (1.598)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu InteliWISE Live Chat

LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenspezifisches Branding
Priorisierung
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Olark
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Offline-Formular
Transkripte / Chatverlauf
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über InteliWISE Live Chat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
35%
4
50%
3
15%
Cynthia
Cynthia
Customer Service Representative in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Love Live Chat

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We love Live Chat and wish we could use it more! Because of the licenses and the sheer numbers of our support team and the calls we have, Live Chat is used primarily by upper management teams who offer escalation support for our teams. That's a shame on our part because we have far less issues with Live Chat than we do with the other chat client our agents use. It is stable and gives us almost instant access which is nice because when a call is escalated, we don't want to have the customer "on hold". Having the option for our customers to go live and get someone right away is a plus.

Nachteile:

There's nothing I can really say about Live Chat outside of the cost. I wish it was not limited to upper managements usage which was our decision not Live Chat. But cost wise its more efficient with another chat program for our agents.

Paige
Inbound Demand Conversion Manager, Corp. in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

LiveChat is a good addition to our website that helps generate leads.

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I like how straightforward the platform is. It allows potential clients on our website to get the quick answers they are looking for in a timely manner. A few of the features I like the most are the canned responses, ability to transfer chats, and the ability to route based on teams.

Nachteile:

It is a very basic chat tool with limited functionality and features. It is almost more customer service centric rather than a sales-centric tool.

LILIANE
English teacher in Brasilien
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

This app needs some improvements.

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The application allows me to connect with my students whenever they need help. This is the only reason I used the Live Chat app while I’ve been testing it.

Nachteile:

There's notification problems and often has trouble connecting to the internet or disconnects randomly.

Coletta
Owner in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

LiveChat is awesome, I really like the quality of the service!

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Having Live Chat as a feature on your website is awesome! It has the ability to answer questions all around the clock, well at least most of the time. The LiveChat services is a great way to give your customers, or patients the idea that you are available all day long.

Nachteile:

The only bad thing about LiveChat, is that it can sometimes sound a bit robotic. I don't think that people want a robotic answer, keep in mind, this does not happen all the time. But, when it does, it actually matters, as far as business goes.

barbara
barbara
Web Consultant in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best software app ever

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The way the software is build is user friendly and hot keys are making work very much easy! The ability to see what the other end types before receiving it is a genius!

Nachteile:

Easy to use but lags from time to time. Onve updated its brand new as always

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