Live Chat

Live Chat

von Inteliwise

Was ist Live Chat?

Live-Chat und virtueller Chat-Assistent für Self-Service- und Hilfeportale.

Live Chat – Details

Inteliwise

http://www.inteliwise.com/

Live Chat – Kostenübersicht

Live Chat bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Live Chat ist ab 59,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

59,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Live Chat Funktionen

Live Chat Software
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

Live Chat – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 18 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Cynthia R.
Customer Service Representative
Informationsdienst, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.2.2019

"Love Live Chat"

Vorteile: We love Live Chat and wish we could use it more! Because of the licenses and the sheer numbers of our support team and the calls we have, Live Chat is used primarily by upper management teams who offer escalation support for our teams. That's a shame on our part because we have far less issues with Live Chat than we do with the other chat client our agents use. It is stable and gives us almost instant access which is nice because when a call is escalated, we don't want to have the customer "on hold". Having the option for our customers to go live and get someone right away is a plus.

Nachteile: There's nothing I can really say about Live Chat outside of the cost. I wish it was not limited to upper managements usage which was our decision not Live Chat. But cost wise its more efficient with another chat program for our agents.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.2.2019
Paige E.
Inbound Demand Conversion Manager, Corp.
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.6.2018

"LiveChat is a good addition to our website that helps generate leads."

Vorteile: I like how straightforward the platform is. It allows potential clients on our website to get the quick answers they are looking for in a timely manner. A few of the features I like the most are the canned responses, ability to transfer chats, and the ability to route based on teams.

Nachteile: It is a very basic chat tool with limited functionality and features. It is almost more customer service centric rather than a sales-centric tool.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.6.2018
Anjali S.
iOS Developer
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.11.2019

"Time Saving Software"

Kommentare: It was good when i first time used this software then i do not find it more helpfull.

Vorteile: If you are running out of time and you want to purchase something when you want you need to show only selected item then there is live chat to help you out.
It will allow you to chat one of there executive and they will try their best to fulfil your wish. It is an easy process and you can save your time sometimes.

Nachteile: It is very difficult to choose something from specified list. So Sometimes it is tricky to select something of our choice.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.11.2019
Coletta R.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2018

"LiveChat is awesome, I really like the quality of the service!"

Vorteile: Having Live Chat as a feature on your website is awesome! It has the ability to answer questions all around the clock, well at least most of the time. The LiveChat services is a great way to give your customers, or patients the idea that you are available all day long.

Nachteile: The only bad thing about LiveChat, is that it can sometimes sound a bit robotic. I don't think that people want a robotic answer, keep in mind, this does not happen all the time. But, when it does, it actually matters, as far as business goes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2018
Barbara U.
Web Consultant
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2018

"The best software app ever"

Vorteile: The way the software is build is user friendly and hot keys are making work very much easy! The ability to see what the other end types before receiving it is a genius!

Nachteile: Easy to use but lags from time to time. Onve updated its brand new as always

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2018