Was ist MioSalon?

MioSalon ist eine Online-Salon-Management-Software, die es dem Saloninhaber ermöglicht, den Front-Desk-Betrieb und tägliche Aktivitäten zu automatisieren, darunter die Terminverwaltung, Online-Buchung, Abrechnung, Kunden-Tracking, Personal, Bestandsführung, SMS- und E-Mail- Marketing (integriert mit MailChimp), dynamisches Kunden-Rückmeldungssystem

Wer verwendet MioSalon?

Salon, Wellness, Schönheitssalon, Friseur, Fitnesscenter, Yoga-Zentrum, Massage-Center, Nägel, Spa

Wo kann MioSalon bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Waffor Retail Solutions
  • Ansässig in Chennai, Indien
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 216 weitere

Sprachen

Arabisch, Deutsch, Englisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Waffor Retail Solutions
  • Ansässig in Chennai, Indien
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
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MioSalon – Videos und Bilder

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MioSalon

0,01 $/Monat
Kostenlose Version
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59,00 $/Monat
Kostenlose Version
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25,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

MioSalon Funktionen

  • Automatisierte Terminplanung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Für Salons und Spas
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für MioSalon

All-in-one booking, marketing and payments app for teams and solopreneurs across the US.
Helps You Automate Your Sales With Follow-ups Manage Invoices, Appointments, Packages, Memberships, Campaigns to Meet Business Goals.
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Salon-Management-System mit Fokus auf Kundenservice. Die Software soll dir und deinem Salon helfen, dich zu organisieren, Zeit zu sparen und den Umsatz zu steigern.

Bewertungen über MioSalon

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
27%
Verifizierter Rezensent
Accountant in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I love the software , its very friendly very easily to use.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: by using this software we come known this that we don't need any kind of paper work or mannel work thats the best part regarding service, work, product , package or prepaid service.opsa

Vorteile:

Its user friendly. if I want any data related customer, staff work , work or income its very easily an in one touch this report will come. tax wise its value for money software.

Selvakumar
Unisex salon & spa in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

It's a excellent solution for the Salons & Spas. i have tried so many software, Waffor is the Best.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: 1. Customer Retention.
2. Online Bookings.
3. Communicating offers thru SMS.
4. Proper Billing & daily sale report SMS.
5. Intimation on Cancelled bills.
6. alert on database download.
7. auto service remainders to customers.
8. Greetings to customers.
9. Campaign Tracking.
10. Overall user friendly.

Vorteile:

1. Ease to use, 2. appointment on online. 3. automated SMS for the billing, reminders & even for appointments. 4. customers 360 degree view. 5. Various reports for any kind of analysis. 6. Staff Performance & customers segmentation. 7. Appointments linked with the Facebook page & websites. 8. Campaign recommendations, Greetings or remainders & reward points to customers. 9. No backup required, anytime customer support. always improvising the software. 10. Best software in the industry with the economical rates.

Nachteile:

1. Improve more on the bill discount for the clarity to customers. 2. Staff attendance to be improved with the regular duty timings and the overtime calcualtions. 3. Salon Logo to be printed in the Invoice.

Antwort von Waffor Retail Solutions

vor 5 Jahren

Hi Selvakumar, Glad to see your detailed feedback and encouraging words about our salon software and services. The enhancements you mentioned are very much in our plan and you can expect them soon. All the best to acquire more new clients & retain them cost effectively. Thanks, Team Waffor

SAURABH
Managing Partner in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The product has a lot of potential

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The visibility that it provides to the business with the data is a great helper in terms of making the right decisions at the right time

Vorteile:

The product layout captures almost all the day to day requirements of a large salon. The user interface is very simple and easy to use.

Nachteile:

The fact that it is available only as a cloud solution kills the experience. Considering the quality of last mile internet connectivity in India, this is not the most optimal solution. The tool should be made available as a on-premise solution as well. Secondly the tool should offer a min of 10-15 staff as part of the standard pack so as to enable the business to operate freely.

Rajesh
Propreitor in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best comfortable and supportive software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The data are safe and secured . The renewals alert and extensions are helpful. The support received via call and remote desk are more easy to work on and understand the product .

Vorteile:

Greeting & anniversary reminder messages Monitoring the exact available packages Product inventory is useful Payment gateway is very effective

Nachteile:

Need to use in alternate browser & multi windows function needed

Amirtha
Creative Director in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

User Friendly software

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Easy to operate,easy to tally cash at the end of the day, staff performance ratios are very useful.Can secrete the active and inactive clients

Vorteile:

Offers can be sent to the client,Bills can be sent as message,booking alerts,

Nachteile:

it doesn't work offline.it doesn't accept packages

Antwort von Waffor Retail Solutions

vor 4 Jahren

Hi Amirtha, Thanks for sharing your feedback about Miosalon software. 1. Yes, we don't support offline. It is a online software with real-time online booking. (So no choice of offline) 2. But, we have the packages features. You can effectively manage multiple services together. ie. Bridal package, pay for 5 sitting and take 6 sittings etc You can ping us in the InApp chat to get assistance. Regards, Vedha