Was ist MyTime?

MyTime Scheduler ist ein leistungsfähiges Business-Management-Tool, das Online-Planung, Kundenhistorie (CRM), automatisiertes Marketing, Point-of-Sale und vieles mehr umfasst. MyTime erfreut sich rasch wachsender Beliebtheit bei lokalen Geschäftsinhabern, die die Verwaltungszeit verkürzen, die Betriebsabläufe vereinfachen und den Umsatz steigern möchten. Mit MyTime kannst du Kunden ganz einfach anwerben, planen, binden und durch den Zahlungsvorgang führen.

Wer verwendet MyTime?

MyTime ist bei über 100 verschiedenen Arten lokaler Dienstleistungsunternehmen wie Salons, Spas, Massagetherapeuten, Haustierpflegern, Autohändlern, Hauswirtschaftlern und vielen anderen beliebt.

Wo kann MyTime bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • MyTime
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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  • Ansässig in San Francisco, USA
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MyTime – Videos und Bilder

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74,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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25,00 $/Monat
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MyTime Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Planung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Für Salons und Spas
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Reservierungs-Management
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Service-Katalog
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Touch-Screen
  • Treueprogramm
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für MyTime

Online-Buchungs-, Ressourcenplanungs-, Lead-Generierungs- und Berichterstattungslösung für Fitnessstudios.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
Online-Buchungssystem mit Erinnerungen für alle Service-Unternehmen! Lasse Deine Kunden selbst online buchen - Beinhaltet eine kostenlose Version. Erfahre mehr über SimplyBook.me
Für dich, deine Stylisten und dein Salonpersonal macht es MINDBODY einfach, Termine von einem Bildschirm aus zu planen, zu aktualisieren oder zu bearbeiten. Erfahre mehr über Mindbody
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Online-Terminplanung für Unternehmen leicht gemacht.
Mit der Salon-Software von Timely kannst du dein gesamtes Unternehmen von jedem Gerät aus steuern. Verwalte auf einfache Weise deinen Kalender, Kund*innen, Mitarbeiter*innen, Lagerbestände, die Berichterstattung und mehr!
Wellyx is Award-Winning Fitness and Wellness software helps your business grow with intuitive, simple and feature-rich tools.
Booksy ist ein Terminsystem, das dich und deine Kund*innen zusammenbringt. BooksyBIZ gibt dir die Kontrolle über dein Unternehmen.
Bringe mehr Kundschaft zu deinem Unternehmen mit FlexBooker, der wunderbar einfachen Möglichkeit, Online-Buchungen zu akzeptieren.
Einfache, optimierte Verwaltung für Fitnessstudios, Yoga- und Pilatesstudios, Musik- und Tanzschulen und mehr.

Bewertungen über MyTime

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
18%
2
1%
1
3%
Fiona Noelle
Fiona Noelle
Managing Member in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Best Salon Software Ever!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The porting over of our data was quick and seamless and we have 99% of what we need. It made our lives so much easier.

Vorteile:

Very user-friendly! We can text clients, send scheduled and automated emails. Collect reviews, etc. Love the simple interface.

Nachteile:

Time stamps on notes, tracking of packages more easily and extension of expiration dates

Jaret
Jaret
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Love this company!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I've been with MyTime for about a month now and have been thoroughly impressed with this company. Their customer service is phenomenal! They have a quick link to send feedback on the app/software that makes it easy to either report an issue or suggest a feature. I've submitted several ideas and had a couple of glitches and have been pleasantly surprised to either receive a response by email or even a telephone call! MyTime has literally called me four or five times to discuss either my ideas or understand a small issue I'm experiencing. Who does that anymore?! I love it! I have direct phone numbers and email address to real people who answer the phone. Awesome. I could go on forever about the customer service but I actually love the software and app as well! App: We have tried several different scheduling software options only to find that none of them could form to what we need for our home based business or they didn't have a mobile app to use on the go. We own an on the go business with no store front so 100% of our customer interaction is in their homes or through technology. With the app we can schedule appointments and input client information, call and message clients and check out analytic info. The software adds that much more to the software possibility. You can customize automatic, and professional looking emails/text messages to be sent as reminders or thank yous. You can ask for reviews automatically. You can check on the customers profile to see what type of communication they've received through the app. You can also schedule employees and easily manage their time. I don't know a lot about how this works, but each time you schedule on MyTime it helps with SEO. They do stuff to help you show up better in the search engine...I don't know all the details but it sounded really good for small business trying to get their names out there :) There's plenty more that can be said, but just experience it for yourself. You wont be disappointed!

Vorteile:

User friendly. App runs pretty quickly for scheduling. Reschedule button, quick call and mapping at the touch of a button. Message customers from app. Exceptional customer service.

Nachteile:

I would love a widget to see my calendar at a glance (they said they are in the process of creating this) and It would be awesome to color coordinate appointments by type and color coordinate blocked out time.

Jasmin
Salon Manager in USA
Tierarzt, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Frustrating Booking System

2,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall it's not a very efficient Booking System when there's other things out there that have far more useful features. In a small scale Salon this should be fine, but anything over 20 dogs a Day for Capacity this is just outdated.

Vorteile:

Automated Alerts for Customers for their future Appointment the next Day. Can disable online booking for Customers

Nachteile:

Very outdated technology, has no alert icons, has no indication if you have multiple pets from the same owner expected, same issue occurs at checkout with multiple pets. Long wait times for Customers to Book while you're following up with any manually inputted Staff notes on Pet Profiles at the bottom of the profile. Issues with Retail POS items and trying to process a return

Peter
Web Developer in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

One of the best time management applications out there

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I've been using My Time for as long as I can remember to manage everything from work to personal life. Its very easy to use, both as a newbie and an experienced user. Brilliant price point, compared to other applications that offer similar features this is a steal! My Time also integrates very well with other applications, such as Google and Facebook, allowing me to sync contacts across services. Both the desktop and mobile applications work very well, offering basically the same user-experience across various devices.

Nachteile:

Over time some of the free features of My Time have been moved to only be available to premium users. The frequency in which they release bug fixes is pretty terrible, there are some bugs that were reported some time ago that still haven't been fixed!

Jovan
Jovan
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I can't say enough good things about my time. They are so present in ready to offer Solutions& suppo

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I truly believe that my time is on my side they want to see me when and want my business to thrive. I love how the CEO will chime in to get clarity from me firsthand. #priceless

Vorteile:

Everything that I could think of to be helpful for me and my business, my time is already thought of. And if they have not and I made the suggestion nine times out of 10 is implemented within that week.

Nachteile:

As their business evolves some things that were free in the beginning now cost money. For example it used to be free to call in for support but because I don't have the package that includes phone support I have to email / chat for support. Which is not a major issue but I did like in the past that I could just call