Agenda

von Adventure Bucket List

4.5 / 5 20 Bewertungen
Agenda

Wer nutzt diese Software?

Abenteuer-Ausrüster, Reiseveranstalter, Reiseleiter, Freizeitaktivität-Unternehmen, Event-Parks, Klassen, Kurse, Camps/Ferienlager, usw.

Durchschnittliche Bewertung

20 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 49,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Adventure Bucket List
  • http://www.adventurebucketlist.com
  • Gegründet 2014

Über Agenda

Beseitige das Hin und Her der Terminplanung mit ABL Agenda - eine innovative und leicht zu bedienende Software für Reise- und Freizeitaktivitäten-Anbieter. Akzeptiere Zahlungen online und verwalte in Echtzeit deine Buchungen und verfolge deine Kunden mit einer eigenen Datenbank, beauftrage Personal für Schichtdienste und verfolge deren Arbeitspläne, beobachte deine Umsätze und exportiere alle Finanzdaten, um die Buchhaltung einfach zu halten. Agenda konsolidiert alle Plattformen in einer einzigen, damit du dein Unternehmen rationalisieren kannst, und beobachten kannst, wie deine Umsätze steigen.

Agenda Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Angebotsmanagement
  • Benutzerdefinierte Pakete
  • GDS- / OTA-Integration
  • Kundenmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Preis- / Margen-Management
  • Reisebus-Reservierung
  • Reiseplan erstellen
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung von Unterkünften
  • Reservierung-Management
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zentrales Reservierungssystem
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für Agenda

The Only Booking Software Tour Companies Need

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.11.2016
Samuel W.
Owner/Operator
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Agenda has helped me become a more efficient tour operator by seamlessly incorporating my operations with a clean and interactive user interface. The software allows me to create, track, and update my booking information instantly, and set up memos and reminders to my liking. I've been using Agenda now for more than a year, and now I can't imagine running my business without it. I find as an entrepreneur one of the challenges is finding innovative ways of becoming more timely and efficient; that means discovering what I do best and what I should find solutions for or delegate to others. Agenda helps me focus on what I do well, and saves me a lot of time managing incoming bookings and schedules. In my local market there is strong competition and if I don't have the ability to confirm their bookings quickly, I stand a chance of losing that customer. This is even more true when customers want to book at the last minute. Agenda not only allows me to capitalize on last minute bookings, its attractive user interface eliminates all of the scrambling associated with accommodating them. Another strong selling point for me is the support. The support staff for Agenda has been wonderful: they are prompt and professional in their troubleshooting, yet are familiar and personally invested in helping find solutions. Their team is committed to making sure the software is working properly for you and are clear in their communication so that any problem is cleared up right away. If you're looking to make your tour business more efficient, I highly recommend Agenda and ABL Solutions.

Antwort des Softwareanbieters

von Adventure Bucket List an 9.11.2016

Thank you for your kind words Sam. It has been an absolute pleasure working with you and we are thrilled to have you as a partner for years to come!

Customer service makes the whole difference! They truly care about helping your business grow!

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.10.2017
Gabrielle T.
Office Goddess
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: More free time - Less time being spent on things that can be done automatically.
Saving money with the payment processing system included - no need to rent terminal from bank.
Win-win - One Canadian business helping another. :)

Vorteile: The ease of use is fantastic for anyone using it! Clients can book directly online or you can enter bookings through the back-end of the software. Confirmations are sent automatically. Keeping track of operations can now be done in one place. And let's not forget the wonderful customer service and support from the team at Adventure Bucket List!

Nachteile: It is not custom fit for all business. For it to be used in certain ways we had to figure out how to go around certain functions to make it work for us. This required a bit of brainpower and may not be optimal considering it takes a bit longer. But then again we aren't quite paying for custom fit, so we can't complain...

Antwort des Softwareanbieters

von Adventure Bucket List an 31.10.2017

Thanks Gabrielle! It has been a great pleasure working with Horizon X & our Canadian rafting partners!

Lies weitere Bewertungen