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Was ist CallTools?

Vereinheitliche ein- und abgehende Anrufe auf einer einzigen Plattform. Schließe die Lücken zwischen Abteilungen mit einem kombinierten Ansatz für die Call Center-Software deines Unternehmens. Vereinfache die Verwaltung deines Call Centers. Cloudbasierte Call-Center-Software von CallTools.com bietet alles, von Anrufprotokollen und Anrufaufzeichnungen über Echtzeitberichte bis zur Live-Agentenüberwachung. Interne Kundenbetreuungs- und Entwicklungsteams halten dich auf dem Laufenden und die Software auf dem neuesten Stand.

Wer verwendet CallTools?

Das Unternehmen betreut BPOs, Callcenter, Telemarketer, Vertriebs- und Kundenbetreuungszentren (50 bis über 100 Mitarbeiter) oder CRM-Nutzer, die nur mit Live-Kunden, Leads und Interessenten sprechen möchten.

CallTools Software - 1
CallTools Software - 2
CallTools Software - 3

Du bist nicht sicher, ob CallTools das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CallTools

CallTools

4,8 (133)
99,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
32
4,8 (133)
4,8 (133)
4,8 (133)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
5
4,3 (195)
4,2 (195)
4,5 (195)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CallTools

CallSource
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Ereignisgesteuerte Aktionen
Call Loop
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
CallRail
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call Tracking Metrics
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CallTrackingMetrics
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
MOJO
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Management
E-Mail Marketing
Multichannel-Marketing
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Velocify
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Verfolgung von Interaktionen
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Follow Up Boss
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über CallTools

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
8%
3
4%
2
1%
Daniel Alejandro
Daniel Alejandro
Ingeniero senior de ventas Hidraulica y Neumatica in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Useful tool for customer service

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: This application is used a lot for 2 years for the impeccable attention of my clients regarding the technical support of the television, telephone and internet services. scheduled technicians and followed up the cases created in order to guarantee a quality service

Vorteile:

It is the best tool we have to make an impeccable customer service. It is used to generate case numbers related to the received call and be able to track it to generate a unique satisfaction in the customer.

Nachteile:

Sometimes it is very complicated to manage the mute and hold buttons, the times are not enough to manage the information requested by the customer.

Antwort von CallTools

vor 10 Monaten

Thank you for the 5 Star Review!

Jason
Owner in USA
Öl & Energie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Its feels custom built just for us

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: At this point we are so dialed in and I feel we are getting the best possible results. In the past with other programs I had always felt we weren't capturing as much as possible, that we weren't optimizing peak performance. We are very fortunate we have access to Chaz. To say he's been instrumental in making this all possible would be an understatement.
Overall there isn't anything I'm left needing or wanting - Calltools has it all.

Vorteile:

What I like most, is that after all the customization available, and the personalization, it feels as if it were built just for us and our needs.

Nachteile:

If I have to pick a topic, I would say the learning curve is steep. It takes time to learn the "Calltools Way" - there are just so many possible functions on the platform that it can take a very long time to learn it - certainly much longer than the 30 min initial set up call offers.

Antwort von CallTools

vor 4 Monaten

Hi Jason, Thank you for the 5 Star Review! We are happy to hear Chaz brought you on board. So glad Call Tools is working for you and your company! - Call Tools Team

Anthony
Manager in USA
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Happy Customer

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Our experience with CallTools over the past year has been nothing short of exceptional, and much of our success can be attributed to the outstanding support provided by our sales representative, [sensitive content hidden]. From the moment we integrated CallTools into our operations, [sensitive content hidden] was there every step of the way, offering invaluable guidance and support. His deep knowledge of the product and our industry allowed for a seamless integration process, ensuring that we were able to maximize the benefits of the system from day one. [sensitive content hidden] proactive approach, coupled with his dedication to our success, has been instrumental in driving our business forward.

Vorteile:

Simple and easy to use. Cost effective with no interruption. Reliable.

Nachteile:

The monitoring of agents. At first reporting but now that is much better.

Antwort von CallTools

vor 2 Monaten

Hi Anthony, Thank you for the 5 Star Review! We are very happy to hear you have been assisted so greatly by our team! Thank you again for the review! - Call Tools Team

Maria Lenin
Marketing and business development in Philippinen
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Web based VOIP -Easy Setup, Requirement, and Implementation

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I would recommend calltools for small businesses with one or two callers. It is a web based tool and agents can log in with a username and password. It has the basic features for calling and standard fields to classify and manage your leads. It is cheap and ideal for part time calling. Easy setup,requirements and training , calling can start immediately . The day still ends productive, less errors compared to other web based call tool. Can see agents logged in and call status on a real time basis.

Nachteile:

Since it is web based, the call quality depends on the internet connection. Reports are basic metrics. You can not customize the fields o be able o address certain goals or objectives of a campaign. Errors in availability mode and not receiving calls can be observed but can be addressed or solved by logging in and out. Lead status tracking and prioritization could be difficult and still need manual taking notes in excel for sales or potential leads information. Better if more than 1 agent logged in for smoother and faster call flow. If only one agent, click to call is preferable than automated. Next call wait time can take long if automated on one agent logged in thus time is not maximized and optimized.

Tad
Lead ISA in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

If you make a high volume of calls, you need this

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

It's extremely customizable, it integrates with our crm, it allows you to collect data for coaching, so many reasons.

Nachteile:

I have a team of brilliant tech guys who set this up. If you don't have help getting it set up, it's aggressively complex.

Antwort von CallTools

vor 2 Monaten

Hi Tad, Thank you for the 5 Star Review! We are glad to hear you and your team love the system! Happy to be of assistance! - Call Tools Team