Was ist CallTools?

Vereinheitliche ein- und abgehende Anrufe auf einer einzigen Plattform. Schließe die Lücken zwischen Abteilungen mit einem kombinierten Ansatz für die Call Center-Software deines Unternehmens. Vereinfache die Verwaltung deines Call Centers. Cloudbasierte Call-Center-Software von CallTools.com bietet alles, von Anrufprotokollen und Anrufaufzeichnungen über Echtzeitberichte bis zur Live-Agentenüberwachung. Interne Kundenbetreuungs- und Entwicklungsteams halten dich auf dem Laufenden und die Software auf dem neuesten Stand.

Wer verwendet CallTools?

Das Unternehmen betreut BPOs, Callcenter, Telemarketer, Vertriebs- und Kundenbetreuungszentren (50 bis über 100 Mitarbeiter) oder CRM-Nutzer, die nur mit Live-Kunden, Leads und Interessenten sprechen möchten.

Wo kann CallTools bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • CallTools
  • Ansässig in Irvine, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CallTools
  • Ansässig in Irvine, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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CallTools – Videos und Bilder

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CallTools

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349,00 $/Monat
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30,00 $/Monat
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CallTools Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Computer Telephony Integration
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Listen-Management
  • Management der Anruflisten
  • Power Dialer
  • Prädiktive Wähler
  • SIP-Trunking
  • Umleitung der Anrufe
  • VoIP-Verbindung
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Alternativen für CallTools

CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
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Eine gehostete Wählanwendung für eingehende Anrufe, ausgehende Anrufe oder beides. Beinhaltet SMS-Nachrichten, E-Mails und Dashboard-Berichte.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
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Mit einer vielseitigen cloudbasierten Callcenter-Lösung, der mehr als 1.000 Nutzer vertrauen, kannst du die Sprechzeit um bis zu 300 % steigern.

Bewertungen über CallTools

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
7%
3
5%
2
1%
Daniel Alejandro
Daniel Alejandro
Ingeniero senior de ventas Hidraulica y Neumatica in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Useful tool for customer service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: This application is used a lot for 2 years for the impeccable attention of my clients regarding the technical support of the television, telephone and internet services. scheduled technicians and followed up the cases created in order to guarantee a quality service

Vorteile:

It is the best tool we have to make an impeccable customer service. It is used to generate case numbers related to the received call and be able to track it to generate a unique satisfaction in the customer.

Nachteile:

Sometimes it is very complicated to manage the mute and hold buttons, the times are not enough to manage the information requested by the customer.

Joseph
Partner in Mexiko
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very Robust Call Center Software. We Tried Lots of Call Center Platforms, and CallTools Won!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, we love it and we will never shop again for alternative software because we are happy with the software, and we are happy with customer support, and our agents are happy that they have an easy to use yet robust calling platform to use daily.

Vorteile:

"Reliability" and "Ease of Use" for our sales agents is paramount. This is one of the easiest and user friendly call center software we have ever used. Agents love it because it is so easy to use. The reliability of being available with very limited downtime is another huge factor that we liked about the software. Another thing I will mention is it is loaded with features that allow us to easily customize every single campaign, and lead management is just a simple download and upload away.

Nachteile:

You must put some time in learning the backend of actually setting everything up. They do have great tutorial videos, and technical support will help you every step of the way, but there is a learning curve. So, not sure if it is a con, but that is the only thing I can think that I could write here.

Alex
Office Manager in Honduras
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platforms elevated requirements.

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I had a pretty much neutral experience with CallTools. They did not resolve an issue that I had with my agents, they could not use the CRMs dialer within the website and we had to download an external software for them to be able to take and receive calls. This made us leave the use of the app as we found a cross-platform one that could be used not only y MAC/PC but also Android/iOS devices.

Vorteile:

The ease of use and CRM are very well built and have a ton of options that you can customize depending on what you want for your company. It's amazing that you can create your own script for your agents and that you can handle reports, calls, campaing management all in one.

Nachteile:

The support team did not answer the requests correctly. Also they don't have mobile apps to access the CRM, so you're stuck with a website use only and it does not work cross-platform (linux-ChromeOS devices).

Peter
Owner in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CallTools Review

5,0 letztes Jahr

Kommentare: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is my acct. rep. and has been nothing short of amazing. I will most likely be back shortly.

Vorteile:

I find its very user friendly and provides many options to implement for calling / tracking etc.

Nachteile:

Nothing really.....I simply want to try another vendor to compare services.

Antwort von CallTools

letztes Jahr

Dear Peter, thank you very much for the 5-Star Review of CallTools! You may not realize this but CallTools caters to all sizes of businesses from small, medium, and to enterprise-level clients. Our Power Contact Center platform can handle the most demanding inbound and outbound dialing needs with our omnichannel system. Your account representative will connect with you to show you our latest technology enhancements to the platform that are cutting edge. Thank you for being a valued CallTools customer. -CallTools Team

David
CEO in USA
Erneuerbare Energien & Umwelt, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CallTools Simplifies Your Company's Growth

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We recommend CallTools to all companies, not only StartUps when in need of CRM and Contact Management Integration capabilities. The seamlessness and user-friendly platform experienced with CallTools is hands-down the best in the industry. The ease-of-use. The lines per user available. The supervisory features and compliance by far exceed the competition by a wide margin. Five9 is the only technology comparison but at a fraction of the cost with similar or better reliability with virtually no downtime experienced in over two years with my company. Their staff, particularly, Sean, head of business development is impeccable in finding solutions quickly. No wonder they're one of the fastest growing companies in the field. Speaking as a CEO, if your company wants to grow, doesn't want it waste its money and efforts, there is clearly one choice for value and time .. and that's CallTools. Call them. Find them on the web. Just reach them it's the best thing you can do for your company's future.

Vorteile:

The ease-of-use. The flexibility of the number of users. The low-cost option in the market. The customer service and technical assistance available. The seamless integration with third-party software. The platform interface being so user-friendly and not cluttered. The hours of operation availability with staff. The self-help videos available on the platform. The toggle switch as to how many lines per user are available blowing away all of the competition infrequency. The line clarity experienced is unmatched on phone calls. The customization of dispositions and lead generation organization. And these are just some of the many benefits we've experienced with CallTools.

Nachteile:

None that I can think of at this time but I'm sure there's always room for improvement as with anything so well done as this.