Wer nutzt diese Software?

Midsize businesses and large enterprises use NextProcess AP software to automate and streamline their AP workflow, reduce invoice processing cost, reduce errors, and increase oversite & reporting.

Durchschnittliche Bewertung

15 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • NextProcess
  • http://www.nextprocess.com/
  • Gegründet 2003

Über NextProcess

Manually processing invoices is painful for both your employees and your bottom line. Start saving $5 to $15+ per invoice and cut your cycle times to days (not weeks) with automation. NextProcess AP Software is quickly configured to your process and your ERP to make implementation simple for you. Our OCR technology offers >99% accuracy for powerful insight, reports, and look up. Compatible with SAP, Oracle, SAGE, Netsuite, Quickbooks, and most other ERPs.

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NextProcess Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Kollaboration
  • Management für Geschäftsrichtlinien
  • Prozess-Mapping
  • Prozessmodellierung & Design
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Visual Workflow Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dateitypumwandlung
  • Dateiwiederherstellung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumentaufbau
  • Dokumentenarchivierung
  • Dokumentenaufbewahrung
  • Elektronische Unterschrift
  • Offline-Zugriff
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • 1099 Preparation
  • Aging Tracking
  • Betrugserkennung
  • Cash Management
  • Datenextraktion
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Electronic Funds Transfer
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Lieferanten-Management
  • PO Reconciliation
  • Rechnungsverarbeitung
  • Recurring Payments
  • Scheckausstellung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement
  • Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für NextProcess

Software is very user-friendly and customer support is outstanding

Bewertet am 27.10.2017
Elizabeth D.
AP Manager
Buchhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Canned reporting and custom reporting kept the team on track and aided in improving processing time. Images readily available was key and assisted in quick resolution.

Vorteile: I like the ease of use the most. The software is very user-friendly. Very few glitches from day to day.

Nachteile: The software does not come with a report writer however I do believe they are working towards providing one.

Innnovative, experienced and customer focused business

Bewertet am 23.10.2017
John C.
CFO
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Lower cost in processing and auditing. Ease of use by managers. Ability to integrate effectively into other ERP components.

Vorteile: It is made for a business by business people who understand how to listen to customers and how to give them the tools that they need.

NextProcess Review

Bewertet am 1.11.2017
Brian H.
GM
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ease of use
I probably do not know how to use the majority of what it does, but what our company expects us to use it for works great.

Vorteile: This platform organizes everything I need perfectly. Invoices get paid on time and my employees expenses get paid quickly.

Quick and easy to use!

Bewertet am 21.12.2017
Gabrielle U.
Undisclosed
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I love the ability to track what has been approved or is pending on our larger projects. NextProcess is a great tool to reference what stage of the approval process we are at, at any given time.

Nachteile: It would be great to have the capability to duplicate different companies Purchase Orders. Currently you can only "Favorite" a PO and the company is automatically generated.

Very good software, I used to use "Maintenance connection" and very comparable.

Bewertet am 26.12.2017
Henry edgard A.
Environmental Service Director
Umweltdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy reporting, task completion reminders, work order creation is easy. The software make easy to update equipment inventory and to track warranties.

Vorteile: The easy report form, easy to summit the report, very easy to correct any mistakes, up update information. All the task menu is right at front of your eyes, making the selection easy.

Nachteile: I would like the software to be more sharing friendly, I noticed some charts or info cannot be shared with windows and/or be print easily, needs to change the file format.

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