Was ist NextProcess?
Die manuelle Bearbeitung von Rechnungen ist sowohl für deine Mitarbeiter als auch für deinen Gewinn schmerzhaft. Beginne damit, 5 bis 15 $ pro Rechnung zu sparen und verkürzen deine Durchlaufzeiten durch Automatisierung auf Tage (nicht Wochen). Die NextProcess AP-Software ist schnell für deinen Prozess und dein ERP-System konfiguriert, um dir die Implementierung zu erleichtern. die OCR/ICR-Technologie bietet eine Genauigkeit von über 99 % für leistungsstarke Einblicke, Berichte und Nachschlagemöglichkeiten. Kompatibel mit SAP, Oracle, SAGE, Netsuite, Microsoft Dynamics/AX/NAV, Infor und anderen ERPs.
Wer verwendet NextProcess?
Mittelständische und große Unternehmen nutzen die NextProcess AP-Software, um ihren AP-Workflow zu automatisieren und zu rationalisieren, die Kosten für die Rechnungsverarbeitung zu senken, Fehler zu reduzieren und die Anzahl der Überprüfungen und die Häufigkeit der Berichterstattung zu erhöhen.
Wo kann NextProcess bereitgestellt werden?
Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
Über den Anbieter
- NextProcess
- 2003 gegründet
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Vereinigte Staaten
Sprachen
Englisch, Französisch, Spanisch
Das könnte dich auch interessieren:

Sage Intacct

TYASuite

CloudBlue PSA

Accrualify Spend...
Über den Anbieter
- NextProcess
- 2003 gegründet
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Vereinigte Staaten
Sprachen
Englisch, Französisch, Spanisch
Kosten ähnlicher Produkte wie NextProcess vergleichen
NextProcess Funktionen
Bewertungen über NextProcess
Jennifer
Verifizierter Rezensent
Awesome AP Data Capture Routing System
Vorteile:
Easy to use - user friendly screens NextProcess is very detail oriented and work with you to create business rules etc to fit your needs Accounting manager is in-tune to our account and how the application is set up for our company (Business rules, etc.) - makes it nice that they are so aware of how our business functions and allows for easy discussion
Nachteile:
Systematic changes can sometimes change parts of our application and require review to get programming back to the way the system operates for our company
Summer
It is the best product so far for PO tracking that I have used and I have used many!
Vorteile:
Being able to view the quotes directly from the PO screen. Being able to sort by community is helpful.
Nachteile:
The separate search need of work orders and purchase orders is not convenient. When a PO is tied to a work order and you cannot just click on that work order, it takes too long to have to copy and paste after opening up a new tab. Make the WO clickable.
Elizabeth
Software is very user-friendly and customer support is outstanding
Kommentare: Canned reporting and custom reporting kept the team on track and aided in improving processing time. Images readily available was key and assisted in quick resolution.
Vorteile:
I like the ease of use the most. The software is very user-friendly. Very few glitches from day to day.
Nachteile:
The software does not come with a report writer however I do believe they are working towards providing one.
John
Innnovative, experienced and customer focused business
Kommentare: Lower cost in processing and auditing. Ease of use by managers. Ability to integrate effectively into other ERP components.
Vorteile:
It is made for a business by business people who understand how to listen to customers and how to give them the tools that they need.