Was ist till?

Till POS an easy cloud based software can be accessed anywhere anytime for your restaurant business. It can be accessed in Windows,Android,IPAD,Tablet, IOS and Mobile(works Offline too). Till Dashboard is a powerful back office management console which let you setup your account, Menu, inventory, customers, reports,Staffs. A POS App where you can manage your daily operations like Table Order management, Payments, Cash Management..A Waiter App for mobile lets you to place quick Orders

Wer verwendet till?

TILL POS,easy CLOUD Point Of Sale software for FnB business,touch enabled,Can be used in Windows,iPad,Android,Tablet compatible with any printers. POS App used Online/Offline,Waiter App-quick orders

Wo kann till bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • TILL POS
  • Ansässig in Hyderabad, Indien
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Indien, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • TILL POS
  • Ansässig in Hyderabad, Indien
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Indien, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

till – Videos und Bilder

till Software - 1
till Software - 2
till Software - 3
till Software - 4
till Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu till
till Software - 1
till Software - 2
till Software - 3
till Software - 4
till Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie till vergleichen

215,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

till Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestell-Management
  • Cash Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Getrennte Kontrollen
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Liefermanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Bestellung
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Rezept-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für till

Cloud-basierte POS-Software für den Einzelhandel.
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Kostenlose Cloud-POS für Cafés und Geschäfte, die Inventarmanagement, Treueprogramme, elektronische Belege und Kundenkommunikation bietet.
eHopper ist ein kostenloses, mobiles POS. System, das für kleine Unternehmen entwickelt wurde und den täglichen Betrieb und Kundendienst unterstützt.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
Automate the taking of orders, delivery orders, kitchen orders, collections, purchases, employees, stocks and reports.
Der iPad-basierte mobile POS und die voll ausgestattete Management-Plattform von Lavu wurden speziell für die Optimierung des Restaurantbetriebs zu optimieren.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
PDQ POS, a top rated, multi-award-winning, all-concept restaurant POS system, is perfect for single locations and multi-unit chains.
SeroPOS Eat is a Cloud Based & Offline Cross Platform Restaurant POS Systems which works on Android, iOS and Windows Platforms.
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
Eingesetzt von Multi-Store-Warenhausketten für Bekleidung, Schuhe, Sport und Geschenke. Laut Hersteller umfangreichstes Inventarmanagement in seiner Klasse. Support rund um die Uhr.
Cloud based and stand alone point of sale system for restaurant, salon, retail. With mobile POS apps for customer, staff and owner.

Bewertungen über till

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Aruna
Owner in Australien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use and best value for money

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Our staff needed minimal training as its very intuitive, Inventory tracking was really good, Reporting and Dashboard are very insightful.

Nachteile:

Offshore support is something the team should work on as the business times are not same as offshore support times.

Antwort von TILL POS

vor 4 Jahren

Thank you your Review. Enjoy using TILL POS Rgds, TILL TEAM

Ram
Managing director in Indien
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Very Useful , more features and good for beginners.

Nachteile:

Could be more user friendly. Should introduce short cuts for items like numbers rather than words

mallikarjun
Sr.Developer in Indien
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

user friendly , easy to understand, simple navigation, Role based customization, good performance

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: user friendly , customization, easy to used by end user (emp), accurate instant reports, inventory, administration from any where via internet.

Vorteile:

- web based application so easy to access for service from anywhere, especially for administrator. - Secured Customization on Role based creation and services access. - Instant Updated and accurate Reports useful for business analysis. - Inventory management integrated with sales of products. - Paytm support - Supports Cash locker - Easy Catalog Management. - Max Customization to any type of business like restaurants, supermarkets, product selling businesses.

Nachteile:

- If help document (manual or video manuals) is available ,it will be good for end user - Support to PG , it is complex but if it supports it will be more useful to end user

Antwort von TILL POS

vor 4 Jahren

Dear Mallikarjuna, Thank you for the review. We do have a getting started guide, will share it with you soon. Thanks, TILL TEAM