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Was ist Smart Service?

Du verwendest bereits QuickBooks zur Verwaltung der Finanzen deines Schädlingsbekämpfungsunternehmens. Starte jetzt durch mit Smart Service, dem direkten QuickBooks-Add-on, das Planung, Abrechnung, Versand, Kundenmanagement, Arbeitsaufträge, Routing, Chemikalienverfolgung und alle anderen Anforderungen des modernen Schädlingsbekämpfungsunternehmens umfasst. Ersetze deine Clipboards und Aktenschränke durch ein mobiles, papierloses System, das deine Abläufe rationalisiert, Verschwendung eliminiert und dein Endergebnis steigert.

Wer verwendet Smart Service?

Smart Service ist die perfekte Softwarelösung für jedes Außendienstunternehmen, unabhängig von der Größe. Vom Verkauf bis zum Service: Gemeinsam mit QuickBooks vereinfacht dieses Programm die Planung und Rechnungsstellung.

Smart Service Software - 1
Smart Service Software - 2
Smart Service Software - 3
Smart Service Software - 4
Smart Service Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Smart Service das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Smart Service

Smart Service

4,3 (269)
300,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
88
5
4,2 (269)
4,2 (269)
4,5 (269)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
85,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
107
6
4,1 (498)
4,3 (498)
4,5 (498)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Smart Service

RazorSync
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Kundendatenbank
Terminplanung
GorillaDesk
Am besten bewertete Funktionen
Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
FieldRoutes
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenhistorie
Terminplanung
ServiceMax
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Online-Buchung
Terminplanung
PestPac
Am besten bewertete Funktionen
Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Intuit Field Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Routing
Versandmanagement
Field Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Job-Nachverfolgung
Kundenmanagement

Bewertungen über Smart Service

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
36%
3
9%
2
2%
1
3%
Albert D.
Albert D.
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Smart Service has been a God send to my company. We are now also "almost" paper free.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Efficiency - Efficiency - efficiency.
And did I mention efficiency???

Vorteile:

Being able to use iPads or tablets in the field. By being able to use tablets we take away the technicians penmanship errors and can have the customer sign work orders so there is no confusion of who said what later.

Nachteile:

Not being able to track individual extinguishers by date and have them update to when service is needed.

Nate
Owner/CEO in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Smart Service for Pest Control

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It's been a long and arduous process learning to work with the software and customize it to fit our needs.

Vorteile:

The software is very customizable. It has the features we need to apply data to ensure consistent service to our customers.

Nachteile:

Due to the customizable design it requires admins that are highly skilled in software use and development. Not easy to navigate, conflicting layers/windows for data.

Lori
Receptionist in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Use of Smart Service

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Ease of scheduling and looking up our Clients.

Nachteile:

Sometimes it can be slower then usual to find a Customer.

Ben
Dispatcher in USA
Hausmeisterservice
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good in theory, but impractical in implementation

1,5 vor 9 Jahren

Vorteile:

For the regular dispatching features, I was able to learn completely on my own with no instruction, becoming our in-house "expert." It is intuitive enough that I found solutions for problems that tech support thought had no work-around.

Nachteile:

The program as a whole is outdated and clunky, built around Microsoft Access, limiting its modern application. For example, if you have a customer with 10 locations and 15 total jobs, and they change their billing address, you have to manually go change it 26 times, in a clunky system that is not fast at all. Adding a new customer takes forever, especially if you have a location and job to enter as well. There is also no feature to have an AP email for their default QuickBooks email, while still have primary contact's email prevalent. Scheduling is nice that a job can recur indefinitely, but if a job cancels, you have to change its recurrence pattern PRIOR to inactivating the job, or it still comes up on the schedule. It also has no features for a job to occur for a certain period of time, or to recur on a seasonal basis. If your customers have multiple services per invoice, it is a huge pain. The "Batch invoices to Quickbooks" feature requires the user to post each individual batch one. at. a. time. Again, on a slow, clunky system. Many of the advanced features have not worked for us at all, or were not as advertised in the demo. Granted, the most annoying part (the scheduler does not work for us) is largely due to our painfully slow cloud system, making it inoperable. If you want to print a schedule for each employee, be prepared to pay for an upgrade (ours was $600) so they can program a custom report for you, that is iffy on how often it works on the first attempt. (Ours works on the second attempt every time.) The "Prospect" feature is useless... it doesn't transition over to "Customer" well at all. It is also impractical to use many features integrated with Quickbooks-- it requires syncing for anything useful, and with a large customer database, that is completely impractical for the frequency required. Bill your customer a flat rate each month? Forget about it, unless you cheat the system and create two jobs-- one that is the real job for your employee and charges nothing, and one that only your accountant uses. Bottom line: It's intuitive to figure out basic functions, but there is SO much room for error, and something simple like an updated address once took me 2 hours to complete for our largest customer. They need to do a complete overhaul of their programming and add some basic features before I could recommend Smart Service to anyone. We've found that to make it work, it requires constant ingenuity to come up with a work-around for design flaws.

Eron
ceo in USA
Bau, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: My overall experience with Smart Service has been very good.

Vorteile:

Smart Service used with iFleet has allowed me to streamline customer management, scheduling, and estimating repairs.

Nachteile:

As you may expect there's a bit of a learning curve and multi-day jobs don't work well.