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Was ist CallHub?

Leicht zu verwendende Outbound-Call-Center-Software mit automatisierten Dialern, um sich an Deine Bedürfnisse anzupassen. Unbegrenzte Agentenkonten und anpassbare Preisgestaltung. CallHub ist eine hoch entwickelte Outreach-Software für die größten Unternehmen und trotzdem einfach genug für Deine Organisation. Die einzige Lösung, die sich nahtlos mit Deinem CRM integriert. Verwende prädiktive Dialer, Power, Vorschau oder manuelle Dialer, je nach Anforderung. CallHub bietet auch Sprach- und Text-Rundfunk.

Wer verwendet CallHub?

Non-Profit-Orgs, Vertriebsteams für Unternehmen, Politik und Advocacy-Kampagnen verwenden CallHub. Es ist die einzige Telefoniesoftware für Kampagnen, die reibungslos mit Deinem CRM integriert.

CallHub Software - 1
CallHub Software - 2
CallHub Software - 3
CallHub Software - 4
CallHub Software - 5

Du bist nicht sicher, ob CallHub das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CallHub

CallHub

4,3 (97)
199,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
86
10
4,2 (97)
4,3 (97)
4,0 (97)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
1
4,5 (24)
4,8 (24)
3,9 (24)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CallHub

Qubicles
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Outreach
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Cisco Unified Communications Manager
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Wechselseitige Audio & Video
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CallFire
Am besten bewertete Funktionen
Anrufplanung
Call Tracking Metrics
Call-Center-Management
ROUTEE
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Antworten
Kurzwahlnummern
Massen-SMS
CallTrackingMetrics
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Squaretalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
PhoneBurner
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über CallHub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
33%
3
10%
2
5%
1
1%
Merrill
Merrill
Deputy Chair Information Technology in Österreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent tool for Call Center and SMS messaging with strong CRM integration

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: CallHub has helped us solve a crucial need of being able to phone bank our members to inform them of key events and voting and election requirements. It was smooth to implement and has excellent integration with our membership database, allowing us to eliminate data silos and actively track response rates and needed follow-up in real time. And, it has been a very cost-effective solution as we could gauge our cost outlays before each campaign.

Vorteile:

CallHub is a very flexible and easy to manage Call Center phone-banking tool that is focused on serving political and issue advocacy organizations. The user interface is very intuitive - especially for callers, who can work remotely and make all calls entirely within a web browser. The experience of nearly 1600 remote volunteer was consistently positive. Backend integration with CRM/Membership management platforms is extensive, including NationBuilder, SalesForce, Action Network, and others is extensive. CallHub also integrates with Zapier. Our implementation with NationBuilder allows for 2-way data flow and immediate database updates with selected Tags, Survey Responses, and Notes from calling activity allowing for direct post-call follow-up. The CallHub platform can easily scale to large implementations and their Customer Care team has proven to be very responsive. One of the best features is their no-cost sign-up and pay-as-you-go pricing model which makes it very easy to get started and see how well it works within your organization.

Nachteile:

There were some initial issues with importing calling scripts, but regular improvements in the user interface and backend functionality by CallHub has resolved this. There is still some room for improvement with the tools available for managing calling Agents within the system, especially when we had such a high number of volunteers.

Matthew
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to Use Call Campaigns for Our Nonprofit

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: We continue to use CallHub year after year and will do so for the foreseeable future. Its a great tool to help us stay in touch with our database.

Vorteile:

I like that my team of staff and volunteers can easily make lots of calls to our constituents. We try to call through everyone we can twice a year.

Nachteile:

When we first started using it they didnt have an app for phones or iphones. But they do have that functionality now.

Orhan Mustafa
Business Owner in Niederlande
Grafikdesign, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A complete scam

2,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

I lost 2 days of work, I didn't like any of them

Nachteile:

There is no problem while signing up and making payment. You create a campaign and you get the message (Each account has a total limit of 60 calls/min for all the running campaigns click here for more details or contact support.), you cannot send, it asks you for payments that are not in your account again. Also For calls, they charge money on a minute basis rather than a second basis. This is an impossible mistake. For example, a customer opened the call, hung up the call in the first 5 seconds and demands a fee for 1 minute from you. It is impossible to get an answer from the support. I definitely do not recommend it, it is a money trap.

Norman
Chief Customer Officer in Kanada
Outsourcing/Offshoring, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CallHub is good for small to medium size companies

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall it is good and meeting my needs.

Vorteile:

The best thing about Callhub is that there's no licensing requirements. This allows you to scale up or down as needed without the need to commit to any licenses.

Nachteile:

The reporting and analytics can be improved. The app can sometimes be buggy (but not often). The cost per second is higher than other apps (but you don’t have to buy any licenses). Every call is round up to the next minute no matter how long you were connected. It is more designed for B2C campaigns than B2B campaigns.

Mel
Candidate in USA
Politische Organisation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for voicemail drop!

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

It's easy to setup and the pricing was very good compared to other options. I love not having to dial numbers or leave voicemails and get through my lists a LOT faster!

Nachteile:

You can't use your own number to text, and notes don't transfer to NGP.