Wer nutzt diese Software?

Service companies that need a better way to run their company and not be tied to a desk.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis 249,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Cloud TwentyOne
  • http://www.servicesuite360.com
  • Gegründet 2013

Über Service Suite 360

ServiceSuite360 was designed by service company owners, managers and techs who deal day to day with the reality of operating a service business not the theory of one. Our three distinct components include: Customer Scheduling, Manager Scheduling and Employee Scheduling. Perfect for companies in Plumbing, HVAC, Electrical, Landscaping and Construction.

Service Suite 360 Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Die hilfreichsten Reviews für Service Suite 360

Great Online Scheduling Widget

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.2.2016
Kenny M.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: SS360 gave my customers "anywhere access" to my schedule 24/7. I made scheduling much easier because we were able to show our customers remaining time blocks open instead of sorting through the schedule to see availability.

Lies weitere Bewertungen