Wer verwendet Yapp?

Event-Profis, Verbände, HR-Profis, Non-Profit-Unternehmen, Ausbildung von Fachkräften, Reise-und Gastgewerbe, der Bildungsmarkt wollen Apps für ihre Veranstaltungen, Tagungen oder Teams kreieren.

Was ist Yapp?

Der einfachste und günstigste Weg, mobile Anwendungen für Veranstaltungen, Konferenzen, Meetings, Teams oder Gruppen zu erstellen. Sie können Apps in wenigen Minuten erstellen und sofort veröffentlichen. Es sind keine Codierung- oder Design-Kenntnisse erforderlich. Mehr als 350.000 Apps wurden bereits auf der mehrfach ausgezeichneten, Self-Service-Plattform von Yapp für eine Vielzahl von Veranstaltungen wie Konferenzen, Jahrestreffen, Verkaufstrainings, Mitarbeitertreffen und vieles mehr geschaffen. Die Kunden von Yapp reichen von großen Unternehmen bis hin zu lokalen gemeinnützigen Vereinen.

Yapp – Details

Yapp

http://www.yapp.us

Gegründet 2012

Yapp – Kostenübersicht

Yapp bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Yapp ist ab 399,00 $ verfügbar.

Startpreis

399,00 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Yapp Funktionen

Event Software
Abzeichen-Management
Aussteller- / Lieferanten-Management
Block-Management der Räumlichkeiten
Budgetierung
Freiwilligen-Management
Gamification
Hochzeiten / Feiern
Kartenverkauf
Konferenzen/Tagungen
Promotion in sozialen Medien
Sponsoren-Management
Umfragen & Feedback
Abstract-/Paper-Management
Anwendungsentwicklung
Befragungs-/Umfragemanagement
Digitale Agenda
Echtzeit-Aktualisierungen
Gamification
Mehrere Events
Mobiler Check-in
Networking
Persönliche Nachrichten
Rednerprofile
Social-Media-Integration
Sponsorenseiten
Teilnehmerprofile
Veranstaltungspläne
Abzeichen-Management
Angebot in sozialen Medien
Catering-Management
Entwurf-Management
Kartenverkauf
Kundenmanagement
Lautsprecher-Management
Registrierungs-Management
Räumlichkeiten / Zimmer einstellen
Sponsoren-Management
Teilnehmer-Management
Umfragen & Feedback

Yapp – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 21 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Reshma A.
Regional Organizational Development and Culture Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.3.2018

"AMAZING! Everyone gets so excited every time we use this tool!"

Kommentare: Better collaboration at all our events! Our teams are communicating better now too.

Vorteile: I have been using YAPP for over 2 years for our global conferences - to get people to engage, get excited, and as a way of reducing printed paper agendas and other print materials. I love the functionality, and how easy it is to upload and use - I have had to test out another event app and that was very difficult to use. I especially love that I can upload a simple CSV file with participant names and that comes up so easily. I really do enjoy working with the tool - and being able to upload files so easily!

Nachteile: The cost - sometimes I find it high. The only other thing I would say is the way apps are archived so you can't see some from the previous year.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.3.2018
Zach B.
Creative Director - Marketing & Design
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2019

"An Excellent Choice"

Vorteile: Easy to add information and customize to our needs. Easy to distribute to attendees. Cost is very competitive.

Nachteile: Some other conference apps seem to have more features (but also cost a fair amount more).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2019
Diane K.
Program Director
Sport, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.6.2020

"Create fun and easy to use plan "

Kommentare: We enjoy the ease of use and having our own app we feel sets us apart from those who are still handing out paperwork. Plus it is better for the environment!

Vorteile: We have used the app for meetings/conventions to have all information readily available. It is easy to get a change out to all users, and we even used it for a fun scavenger hunt!

Nachteile: It can be slow to load at times, and some experience crashing issues, but it has not been an across the board issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.6.2020
Brian B.
Marketing
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.3.2019

"Really good functionality "

Kommentare: I have really been able to gear our demographic of customers by offering a real time app that helps connect them to us.

Vorteile: Did not need to knowncoding. Drag and drop is really easy. They have lots of usable templates.

Nachteile: Updating on mobile devices not as easy as with laptop for some pages.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.3.2019
Nicholaus S.
Instructional Technology
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"YAPP will make rocket your conference from "awesome" to "stellar!""

Kommentare: Great customer support! Customer support is great. If the builder of the app does their part, you will end up with a fantastic product. Your apps can feature
-discussion boards
-picture walls (perfect for Selfie stations)
-Twitter feed monitoring
-Conference/event scheduling
-A place to house your documents and maps (awesome for conference portability)
-A customization engine that cements the professionalism of your organization

Vorteile: YAPP features an easy and intuitive user interface for creating a professional-looking mobile app which has TONS of functionality. I have been using the service for years, and have built multiple conference apps with it, all for public education, curriculum, instruction and leadership. If you look around at conferences, just about everyone will have their faces buried in their phones, tablets or laptops. You might as well capture their "digital attention" with your content. I love the YAPP message boards, picture walls, Twitter feeds, and, as an event organizer, the ability to set up session information and schedules. If your users log into the system, they can also build customized itineraries of breakout sessions to attend as well as their locations, streamlining end-user access to your conference sessions.
On the back end, the customer service with YAPP is amazing. they have always had my back if I need their help. Sure, the platform subscription is expensive up front, but that plan will service most organizations that don't have the resources to custom-sourced their own mobile app from the ground up. Further, you can build UNLIMITED apps with an unlimited user pool.

Nachteile: Entering the conference session data can be tedious, and there is really no way around this. However, if you use a spreadsheet to build your initial conference schedule layout, session description, location, and other pertinent data-- you can then use that spreadsheet to import your sessions with direct mapping. This saves you a big step when it comes to conference design, but it only works if you begin with the end product in mind and make that spreadsheet from the origins of the conference planning stages.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018