HyperTeam Ticketing

HyperTeam Ticketing

von HyperTeam

(0)

Wer nutzt diese Software?

HyperTeam Ticketing Application is ideal for companies that already use Office365. It provides ticket tracking for customer service as well as escelation options for tickets.

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktinformationen

  • Preisinformationen Contact HyperTeam for pricing details
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Installiert - Windows

Angaben zum Hersteller

  • HyperTeam
  • http://www.sharepoint-florida.com
  • Gegründet 2014

Über HyperTeam Ticketing

HyperTeams Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service! When used internally, this system gives employees a better way to send, track, and manage their work tickets. That means no more running marathons around the office when you need help or stalking IT when your computer crashes! When used externally, this solution gives your customers the opportunity to submit their own complaints or cases directly to the system.

HyperTeam Ticketing Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.