myUnity Home Health & Hospice Software

myUnity Home Health & Hospice Software

von Netsmart

Wer verwendet myUnity Home Health & Hospice Software?

Agencies that are adaptable and growing with an eye toward launching new programs to meet the needs of the communities they serve. Our customers range from 1 to over 200 locations.

Was ist myUnity Home Health & Hospice Software?

myUnity Home Health and Hospice by Netsmart (formerly DeVero) is a forms-based, clinical point-of-care system that is intuitive, compliant and user friendly. It leverages the most strategic components of existing Netsmart solutions into a single, unified enterprise platform.

Experience a person-centered EHR throughout your home health, hospice, pediatric and private duty care settings with this next-generation platform. By combining the unique requirements of each care setting.

myUnity Home Health & Hospice Software – Details

Netsmart

http://www.devero.com/

Gegründet 2007

myUnity Home Health & Hospice Software – Kostenübersicht

myUnity Home Health & Hospice Software bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

myUnity Home Health & Hospice Software Funktionen

BeWo Software (Betreutes Wohnen)

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Beurteilung-Management
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Freiwilligen-Management
Medikamenten-Nachverfolgung
Patienten-Aufnahme
Pflegeplanung
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Trauerfallmanagement
Ärzteportal

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance Management
Elektronische Unterschrift
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mobiler Zugriff
Pflegeplan-Management
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zeiterfassung pro Kunde
Abrechnung & Rechnungsstellung
Außendienst Kommunikation
Besuch-Verifikation
Kundenmanagement
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Pflegeplan-Management
Pfleger-Management
Terminplanung
Versicherungsmanagement

myUnity Home Health & Hospice Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 115 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Verifizierter Rezensent
Operations/Marketing Manger
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019

"Accurate, Easy to learn electronic health record"

Kommentare: It is vital in meeting CMS regulations for our Medicare-certified home health agency.

Vorteile: It is very easy to learn easy to use on a daily basis. I like that it is web-based and works on laptops, phones and tablets. Care packets ensure the clinician opens all of the necessary paperwork. Love faxing from the software and receiving the faxes back. The different colored dots for each item completed is fun and motivating.

Nachteile: The custom reports really struggle to be accurate. It has been difficult to get help to look into why this is the case. We have a new customer service person, and she seems on-it so we will see...

Antwort des Softwareanbieters

von Netsmart an 17.12.2019

Thanks so much for your review of myUnity! Happy you like the easy user interfaces and workflow! Always feel free to track where your support case is directly on your client portal.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019
Paul B.
PT
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020

"User friendly "

Kommentare: I used 4 electronic charting systems and they all are not inturive enough, too much need to duplicate charting.

Vorteile: User friendly , better then most other software, saves work quickly and automatically

Nachteile: Lots of duplicate charting
The upgrades are not helpful in improving efficiently, but do improve the regulatory requirements

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020
Becky H.
COO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4,5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.9.2016

"Sofware Administrator's Perspective"

Vorteile: The clinician's transition to deVero charting is made easier by the note format and architecture. The electronic note is very similar to the paper notes that they were accustomed to using. User adoption is critical to a successful deployment. Accessing the software via a web application makes it very portable and opens up the types of tablets/computers that can be used. DeVero access has been very consistent and I cannot remember a time that the system was down that was unscheduled. The IT Support team is responsive to questions and issues. I particularly appreciate the support and communication from my direct contact, Mike Murray. He is a great listener, understands the software and works hard to leverage the software to solve our business problems.

Nachteile: We have not been able to easily access our data outside of the reports that allow for Excel exports. The software does not support nursing scheduling which is core to our business. I would like to have more logic functionality (logic and required fields) that assists with ensuring complete documentation. The software for the back office does not allow for easy tracking of tasks or the management of productivity. I would prefer for the billing module to reside within deVero versus through a third party partner (not very helpful or responsive).

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.9.2016
Jenny T.
RN Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020

"To The Rescue"

Vorteile: It is pretty user friendly. Can be accessed from any electronic device which makes it very convenient

Nachteile: Not a lot of needed reports available
Paying for customization of required forms

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020
Trisha T.
DON
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.1.2020

"Devero review"

Kommentare: The customer service and response time is better than average.

Vorteile: It's easy to use and they stay up to date with the COPS

Nachteile: Clinicians aren't able to update patient profiles, Some forms can only be in shared folders, not all forms can be pushed.
Devero doesn't save pertinent information on each note like alora did, such as last catheter change, etc

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.1.2020