Wer nutzt diese Software?

Small and medium hotels, hostels and bed & breakfasts.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.7 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 35,00 $/Monat
  • Preisinformationen Includes free training, Channel manager and unlimited support.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • HappyBooking International
  • http://www.happybooking.se
  • Gegründet 2012

Über HappyBooking

HappyBooking is not just easy to use, it's also packed with functionality for a very resonable price. We are specialized on small to medium hotels, hostels and B&Bs and we will help you save time, money and increase bookings from your own website. We are totally commission free and you will get you started after just a few hours. Feel free to try us out with a 15 day demo at no cost and no obligation.

HappyBooking Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Die hilfreichsten Reviews für HappyBooking

happy booking is a must for hotels and guesthouses

Bewertet am 4.5.2019
Chris C.
manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: excellent software great support from our rep and the team always on hand to speak to

Vorteile: ease of use to close rooms down on all channels istant access to handy calander to plan your work load

Nachteile: nothing its a good channel manager and so user friendly

HappyBooking Review

Bewertet am 15.7.2019
Tobias W.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Earlier we had a book that we wrote down all the information

Vorteile: Easy to use, god pricing, quick response from suport.

Nachteile: Should be a little more functions as compatability with cashier systems, economical systems etc

Easy to use but need more features

Bewertet am 29.2.2016
Simon J.
CEO
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The system is very easy to learn. Clearly structured and easy even for people with lower computer skills. What I would like is to have the oppurtunity to produce more reports. Even that different users have different access levels (which is prepared for but not working). I would also like to have a clear overview of the day's bookings. How many nights are booked and how much revenue the bookings give.

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