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Was ist VirtualPBX?

Mit VirtualPBX ist dein Business-Telefonsystem in nur fünf Minuten betriebsbereit. Enthalten sind VoIP, Analogtechnik, Smartphone, WebRTC, SIP Trunking und native Anrufoptionen. Mit diesem cloudbasierten Telefonsystem kannst du im Vergleich zu herkömmlichen Telefonsystemen zwischen 40 und 80 % sparen. Deine Mitarbeiter können überall dort arbeiten, wo es eine Internetverbindung gibt, damit der Geschäftsbetrieb unterbrechungsfrei läuft. Der technische Support in den USA steht dir rund um die Uhr zur Verfügung, um deine Fragen zu beantworten. Fange noch heute an!

Wer verwendet VirtualPBX?

VirtualPBX wird in kleinem bis mittelgroßen Unternehmen auf vielen Märkten eingesetzt.

VirtualPBX Software - 1
VirtualPBX Software - 2
VirtualPBX Software - 3
VirtualPBX Software - 4

Du bist nicht sicher, ob VirtualPBX das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

VirtualPBX

VirtualPBX

4,7 (33)
9,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
14
4,4 (33)
4,6 (33)
4,6 (33)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,95 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
103
21
4,6 (891)
4,6 (891)
4,6 (891)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VirtualPBX

Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Acefone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
NUACOM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Umleitung der Anrufe
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
TalkChief
Am besten bewertete Funktionen
Umleitung der Anrufe
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über VirtualPBX

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
15%
3
3%
1
3%
Christopher
Christopher
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A simple way to get a professional phone system for your business

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We have been VirtualPBX customers for years. When our small business outgrew something like Google Voice, we needed something that had robust calling features that matched our business model. We also needed something modern, and VirtualPBX hit the right price point for us. We are a web development company of about half a dozen people, who each need their own extension and routing rules, forwarding to their cell phone, and SIP softphone capability since we're frequently on the move. VirtualPBX provides all these "level up" advanced features of a traditional PBX or in-house system, without all the overhead or tech know-how. Their concierge service translated all our requirements into the configuration and setup, trained us, and then we were off and running.

Nachteile:

The new "Dash" experience is modern and makes mostly intuitive sense, but isn't perfect. But online chat is very responsive to help you get through any issues you have, and it's right there, which I love. Less so with the software, but I wish the SIP licenses weren't an add-on cost.

Jeff
owner in USA
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

THE SUPPORT STAFFS WERE RELENTLESS

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: AMAZINGLY WONDERFUL- I believe, she has a sixth sense on support. she tagged the problem, hunted down the right solution and now i get no more calls from one of the biggest scammers in US and no more robo calls.i can actually sleep at night. Other support staff has a personal touch and applies first aid along the way while working on support problems. True front line phone warriors.

Vorteile:

sometimes technical problems can be overwhelming, however i found them to not only offer refreshing approach to problem solving support but also incredibly professional patient and just never ever gave up on getting my problem resolved. AND IT WAS A BIG ONE.

Nachteile:

there was absolutely nothing i did not like.

Antwort von VirtualPBX

vor 5 Jahren

Thanks for this great review! It made our day! We are very lucky to have such an exceptional support and services staff. If you have any further feedback or questions for our team please reach out to support@virtualpbx.com.

Carlos
Owner in USA
Versicherung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sole Practitioner

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I enjoy the convenience. As long as I have my cell and my laptop, I have my office.

Vorteile:

No infrastructure needed. I enjoy the convenience. As long as I have my cell and my laptop, I have my office.

Nachteile:

I do not have any complaints about the service.

Steve
Steve
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Support was not up to todays norms.

1,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Wasted about three weeks trying to get my SMS account set up. They have not clue what they were doing and would do nothing to help me.

Vorteile:

Nothing, could not get help with problems I was having from any department, all were just passing the buck.

Nachteile:

Support from their onboarding department.

Antwort von VirtualPBX

vor 3 Monaten

Hello Steve, we understand your frustration with not having your texting campaign approved by the FCC. Although our team did our best to guide you through the process, unfortunately, your denied registration was based on criteria set by the FCC.

Monique
General Manager in USA
Alternative Medizin, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love our phone system

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It has been a great experience working with our phone system through VirtualPBX. We have always had our questions answered quickly and thoroughly and feel comfortable with the product.

Vorteile:

The ease of use and your staff, they are always there to help when I have questions or need to make changes.

Nachteile:

There is no least about this service, it has always performed well