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PDF Share Forms Enterprise

PDF Share Forms Enterprise

Was ist PDF Share Forms Enterprise?

Ultimative Formularlösung von PDF Share Forms
Geschäftsnutzer können den gesamten Formularlebenszyklus ohne Unterstützung von der IT verwalten.
Die Lösung von PDF Share Forms legt den Fokus auf die Integration von PDF-Formularen in SharePoint. Die Lösung bietet Vorteile für jedes Unternehmen, das mit Formularen arbeitet: Lokalverwaltungen, Finanzinstitute, Fertigungs-, Medizin- und Pharma-, Bau-, Öl- und Gas- sowie Energieunternehmen. Die Lösungen sind ein wichtiges Tool für HR, Beschaffung, Audit, Compliance und mehr.

Wer verwendet PDF Share Forms Enterprise?

Die Unternehmensgröße spielt keine Rolle. SharePoint On-Premises eignet sich hauptsächlich für größere Unternehmen. SharePoint Online kann auch von unabhängigen Unternehmern verwendet werden.

Du bist nicht sicher, ob PDF Share Forms Enterprise das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

PDF Share Forms Enterprise

PDF Share Forms Enterprise

4,3 (23)
995,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
1
4,4 (23)
4,4 (23)
4,6 (23)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
136
7
4,8 (584)
4,7 (584)
4,8 (584)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu PDF Share Forms Enterprise

MaintainX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kalenderverwaltung
Sichere Datenspeicherung
GoFormz
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Elektronische Unterschrift
Formularerstellung und -design
Nintex Process Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Formularerstellung und -design
Jotform Sign
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Datensicherheit
Elektronische Unterschrift
Square 9
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
OnBase
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Workflow-Konfiguration
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Docubee
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Dokumentenmanagement
Elektronische Unterschrift

Bewertungen über PDF Share Forms Enterprise

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
39%
3
13%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great option and great service

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The best features is its ease of use. I found integration to be straight forward and easy to set up.

Nachteile:

The software is missing a few key features. I had to use other paid software to maximize use for my business

Arthur
It department Head in Lettland
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Performance booster

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Our company is a group of highly professional electronic engineers that specialize in lighting systems. We build and design lighting projects ranging from one bedroom apartments to stadiums. Another important aspect of our business is consulting and training and this is where we wanted to step up our game. At same point it has become a real pain to manage internal training for our staff and external training for customers and gather feedback. The management has decided that it would be more practical to invest into PDF Share Forms rather than hire more office people to admin training scheduling and documentation. We also plan to implement this solution in other aspect of the business in the near future. Thanks to PDF Share Forms we managed to automate a lot of processes and put them in one solid workflow. Trainees can easily access training application forms in our SharePoint environment or on our website if they are external users, fill in the forms where they can see the availability of training sessions and book dates. After the training they automatically receive feedback forms that then are routed to trainers for assessment and reporting for higher managers. This really helped to avoid scheduling conflicts, monitor workload for trainers and asses their performance and also gave us a lot of insight on how we can improve our training practices. Cons: Not everything was out of the box and it took some tinkering to set SP workflows and add some custom code. Luckily all tools are there and the support team was very helpful.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Lacking in some key features

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We were using pdf share forms to build custom
Forms in SharePoint to drive business processes. We were trying to replace the infopath custom forms we previously had

Vorteile:

The product is fairly easy to use without needing to have developer level experience. It makes building custom forms in SharePoint quick.

Nachteile:

There are some basic features like people picker that are not available or are very lacking in comparison to competitor products and out of the box SharePoint forms.

Janis
Lettland
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Transform tedious forms management into streamlined process

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We've been running PDF Share Forms for some months now and overall we are very happy with the service. It's pretty easy to use as long as you spend a little time thinking it through when setting it up and having a clear vision of what your document management should look like.

Vorteile:

Constantly update the program Free 30 days trial with full features and tech support Option to use other documents formats as the base for future forms

Nachteile:

Would love more flexibility in the designer Messy guides-and-manual section on the site. Difficult to navigate

Nicole
Lettland
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

All I expected and more

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We managed to improve handling of order forms significantly with this product. The idea was to connect forms to SQL database where we store all our SKUs and let our customer fill in forms and pick exactly what they need from dropdowns populated from SQL

Vorteile:

Work with external data sources. We really needed just one - SQL database

Nachteile:

None in our case