Apigee Edge

von Apigee

4.5 / 5 9 Bewertungen
Apigee Edge

Durchschnittliche Bewertung

9 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows

Angaben zum Hersteller

  • Apigee
  • http://apigee.com

Über Apigee Edge

API-Managementlösung, die API-Entwicklung, Entwicklermanagement, Analyse und Funktionen zur Betriebsautomatisierung bietet.

Apigee Edge Funktionen

  • API-Design
  • API-Lebenszyklusmanagement
  • Analytik
  • Bedrohungsschutz
  • Dashboard
  • Entwicklerportal
  • Test-Management
  • Verkehrskontrolle
  • Versionskontrolle
  • Zugriffskontrolle

Die hilfreichsten Reviews für Apigee Edge

We use the Apigee Edge Platform for our API solution.

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.4.2018
Thomas B.
TIer III Support Analyst
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The best part about this solution is that it runs, once it was set up and configured we have had little to no issues. They also provide a very nice selection of additional services that will support your API solution to market or implement.

Nachteile: The company I was working for planned to detach from its parent company and branch off independently. We needed Apigee to migrate us away from the parent companies account and to create our own, The informed us that this was possible with out any disruption but after paying out thousands to them and spending weeks preparing for the migration . We later found out that a migration to our own Apigee account would force all of our partners to make a major change on their end causing downtime. We can't afford the downtime so we had to stay on the parent companies account and come up with an alternate plan to detach from the account.

Loving the Apigee platform

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.8.2018
Helpdesk
Luft- & Raumfahrt, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: What i like most about this product is the developer portal. It was super easy to build and is even easire to manage.

Nachteile: What I like least about Apigee is the support. Everything is done through a portal and through email and you can end up spending a lot of time emailing to clarify an issue when you could have the same issue clarified in 10 minutes with a phone call.

Lies weitere Bewertungen