Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.6 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2 / 5
  • Kundenservice 4.3 / 5
  • Funktionen 4.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.8 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Apigee
  • http://apigee.com

Über Apigee Edge

API-Managementlösung, die API-Entwicklung, Entwicklermanagement, Analyse und Funktionen zur Betriebsautomatisierung bietet.

Apigee Edge Funktionen

  • API-Design
  • API-Lebenszyklusmanagement
  • Analytik
  • Bedrohungsschutz
  • Dashboard
  • Entwicklerportal
  • Test-Management
  • Verkehrskontrolle
  • Versionskontrolle
  • Zugriffskontrolle

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Apigee Edge

We use the Apigee Edge Platform for our API solution.

Bewertet am 9.4.2018
Thomas B.
TIer III Support Analyst
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The best part about this solution is that it runs, once it was set up and configured we have had little to no issues. They also provide a very nice selection of additional services that will support your API solution to market or implement.

Nachteile: The company I was working for planned to detach from its parent company and branch off independently. We needed Apigee to migrate us away from the parent companies account and to create our own, The informed us that this was possible with out any disruption but after paying out thousands to them and spending weeks preparing for the migration . We later found out that a migration to our own Apigee account would force all of our partners to make a major change on their end causing downtime. We can't afford the downtime so we had to stay on the parent companies account and come up with an alternate plan to detach from the account.

Loving the Apigee platform

Bewertet am 7.8.2018
Verifizierter Rezensent
Helpdesk
Luft- & Raumfahrt, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: What i like most about this product is the developer portal. It was super easy to build and is even easire to manage.

Nachteile: What I like least about Apigee is the support. Everything is done through a portal and through email and you can end up spending a lot of time emailing to clarify an issue when you could have the same issue clarified in 10 minutes with a phone call.

APIGEE review

Bewertet am 30.8.2019
Md muhibbul C.
Software Developer
Computer-Vernetzung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: 1) Overall APIGEE provides very systematic way of handling web service calls which ensures security and helps developers to focus on back end service code while leaving security responsibilities to APIGEE edge. 2) APIGEE Edge UI is very useful to cover information about proxies, Key value maps, caches and tracing of calls at different levels.

Vorteile: 1) Provides excellent way of creating a proxy between consumer and provider with highest level of web service call security and tracing calls.
2) Have very systematic ways of creating policies for different authentication systems used in back end services like basic authentication or OAuth authentication.

Nachteile: 1) Sometimes documentation are not very clear on how to create policies and use them while creating proxy.

navdeep review for APIGee edge

Bewertet am 5.2.2019
Verifizierter Rezensent
QA Automation Lead
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: over all experience is good

Vorteile: This is good when we are using some bulk functionalities .Like we can cater a whole sale market or retail eCommerce market

Nachteile: Some times API are go offline and you are not aware ..that create a lots of mess

Centralising all your API management

Bewertet am 23.9.2019
Verifizierter Rezensent
Consultant
Telekommunikation, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This has been an excellent tool as we modernise some of our legacy systems to allow integration, without having to redeploy new software. One example is enabling partners to modify Salesforce records without having direct access.

Vorteile: Never underestimate the benefit of being able to manage different API endpoints especially through the graphical representation allowing you to identify issues and make real time decisions. In addition the quota management has been invaluable to ensure rogue developers do not bottleneck the endpoint with faulty code.

Nachteile: There needs to be a bigger user community to help guide better deployments and uses of the software.

Lies weitere Bewertungen