Property Meld

von Property Meld

4.5 / 5 14 Bewertungen
Property Meld

Wer nutzt diese Software?

Mit der Lösung werden Einfamilien-, Mehrfamilien-, Gewerbe- und HOA-Gebäudeverwalter betreut.

Durchschnittliche Bewertung

14 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Property Meld
  • http://www.propertymeld.com
  • Gegründet 2014

Über Property Meld

Bist du all der Anrufe und E-Mails zur Koordinierung der Instandhaltung, der Erinnerung, Information und Nachverfolgung in Bezug auf Mieter überdrüssig? Natürlich bist du das. Darum gibt es diese Lösung. Sie beseitigt die Kopfschmerzen und alle damit verbundenen E-Mails und Anrufe. Die Automatisierung der Instandhaltung ist Realität geworden.

Das System ermöglicht, Reparaturen zuzuweisen, während die automatisierte Technologie koordiniert, erinnert, die Fertigstellung überprüft, die Zufriedenheit überprüft und dir sogar Analysen liefert!

Property Meld Funktionen

  • Kreditüberprüfung
  • Mieter-Portal
  • Mietermanagement
  • Online-Zahlungen
  • Steuermanagement
  • Vacancy Management
  • Website-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Eigentümerportal
  • Gewerbliche Immobilien
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditüberprüfung
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mieter-Datenbank
  • Mieter-Portal
  • Mietmanagement
  • Offene Stellen verfolgen
  • Portfoliomanagement
  • Spesenmanagement
  • Steuermanagement
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Vermieter-Datenbank
  • Versicherungsmanagement
  • Website-Management
  • Wohnimmobilien
  • Zahlungsabwicklung

Die hilfreichsten Reviews für Property Meld

Excellent Experience. Valuable Tool

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.9.2016
Tim W.
Vice President
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: After doing almost all of our work orders in our enterprise software and through email and phone calls for the last 10 years, we identified a communication issue between tenant, vendor and property manager. We spent several months identifying several versions of work order software that provided various solutions to the issues we were having.
After demo-ing two different solutions, it became clear that Property Meld was the absolute best choice. It solves problems we didn't even know we were having and after just a few months, our tenants and property managers have provided 5-star feedback.
The most valuable pieces are that Property Meld connects the vendor and tenant and allows our Property Managers to be managers and not get stuck in the middle of a maintenance request scheduling it, getting keys and there is absolutely no chance a work order sent to a vendor can fall through the cracks.
The daily summary emails helps our mid-level management staff keep track of what is going on in our manager's portfolios and really allows them to take an active role in their career development which is a value at Dodson Property Management we take very seriously.
Finally, the customer service is unlike any software company we use (and we use a lot). It is personal and has made the transition easier than I could have ever imagined.
Overall, this product gets an A+ from me.

Vorteile: The customer service and time saved for our property managers

Nachteile: I wish it could pull new properties from our enterprise software.

Great software for tenants, vendors, and managers for all maintenance administration!

Mit Google übersetzen Bewertet am 23.8.2016
Micah B.
Qualifying Broker
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We manage about 70 properties out of our Property Management Firm, and have been trying to schedule and track all maintenance using spreadsheets online. This has not worked well, and repairs keep getting missed, leaving tenants upset and causing us more work cleaning up the messes with tenants, clients, and vendors. PropertyMeld allows us to follow each tenant request for repairs, assign it to a vendor, and track the status of the work. Tenants are automatically notified when a vendor needs to reschedule, and it is easy to track long-term jobs that require specialists or special-order parts. It is also very easy for tenants and vendors to post pictures of items needing repair or completed work, making it very easy for us to keep our clients informed about repairs and documentation that work was completed satisfactorily.

Vorteile: Ease-of-use and simple functionality. Other software we reviewed to track maintenance seemed to offer so much more than just maintenance, making the interface confusing. Searching for properties, open repair tickets, status of repairs, etc is easy to find, and the software is very intuitive to use.

Nachteile: Integration of financial reporting would be nice, but then I am concerned we may loose some of the simple functionality and ease-of-use of this software.

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