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Was ist CloudAgent?

Cloud-basierte Multi-Channel-Contact-Center-Lösung für mehr als 1.000 Kunden in 20 Branchen.

Wer verwendet CloudAgent?

Es werden 20 Branchen bedient und der Zielmarkt sind eCommerce, Gastgewerbe, Krankenhäuser, Logistik und Startups.

CloudAgent Software - 1
CloudAgent Software - 2
CloudAgent Software - 3
CloudAgent Software - 4
CloudAgent Software - 5

Du bist nicht sicher, ob CloudAgent das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CloudAgent

CloudAgent

4,5 (32)
45,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
37
8
4,6 (32)
4,5 (32)
4,5 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
138
13
4,8 (11)
4,7 (11)
4,7 (11)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CloudAgent

LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Ameyo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Exotel
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
Call Center Studio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Dokumentenspeicher
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Berichterstattung / Analyse
VoIP-Verbindung
3CLogic
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Dialing Innovations Call Center Application Suite
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
VoIP-Verbindung

Bewertungen über CloudAgent

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Divya
Divya
Manager - Workforce Management in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Advanced and an intensive solution that meets all requirements

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall the software has helped in remotely monitoring and understanding the agent performance and the call center performance providing the much required insight

Vorteile:

The exhaustive list of features that are available The ease in which the software was integrated with the CRM App Total control of all features at the admin end enabling choice of critical decisions and executions without having to wait for support or assistance Good Support team willing to assist exclusively and with utmost priority

Nachteile:

Unable to change the layout / page colors for admin & users to be able to distinguish Basic help document that does not relay much info

Sunil
Sunil
Manager-KMT in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Cloud Telephony Software

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, I am very satisfied with the product and now exploring chatbots and voicebots that the team has to offer. Hopefully in a couple of months we will be starting the case study for voicebot.

Vorteile:

CloudAgent has easy integrating options with most of the CRM partners. Although most of the integrations were done at the implementation phase, we needed more integrations at a later point. The team is efficient and tech-savy. They developed and delivered within the estimated timelines. Personally as an implementation person, I like the Report Portal. A vast number of reports can be downloaded or scheduled at various intervals to different group of stakeholders. Reports are available and most importantly the data is accurate. The team assigned to me was easy to work with. They understand the need and take it back to their tech team to check the feasibility. Nothing is promised upfront.

Nachteile:

I wouldn't say that this is a con but software behave strangely at some point. There are instances where the screen freezes. However, the instances have reduced over the time. As we have integrated CloudAgent with our CRM, there were multiple issues that had to be isolated to narrow down to CloudAgent. But eventually, we have seen improvement over several months from when the issue occurred.

Niladri
Executive in Indien
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

NoT Always Reliable

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Calling is the best part. Worst part is Freezing.

Vorteile:

Calling function is great. Our Clients can be reached easily.

Nachteile:

The software freezes automatically while we get a call or post call.

Laxman
Partner in Indien
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The CloudAgent has been extremely useful as in the Lockdown periods due to COVID-19 we have been able to continue providing services to the Customers by working from home.

Vorteile:

Ease of use. Easily integrated with SugarCRM BPM360 that we use.

Nachteile:

The user interfaces and user experiences needs improvement. Both from the Agent perspective and the admin screens. The data and graphical representations have great scope of improvements. Since 2017 I have not seen any upgrade and features added that makes the software

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CloudAgent review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have set up our call center team using this software. We are not using any CRM as it covers most aspects compare to CRM based on our requirement.

Vorteile:

It is user-friendly, The reports are very apt & user-friendly. The user interface is good.

Nachteile:

It lacks proactiveness to inform the end user if there is a technical issue. Disclaimer should be provided for eg; A particular report is available for XX days only. Also, if XX days are passed, reports can be retrieved or not.