2Checkout

Wer verwendet 2Checkout?

Mit 2Checkout können Händler mobile und Online-Zahlungen von Käufern weltweit akzeptieren, unabhängig davon, ob sie physische oder digitale Güter und Dienstleistungen auf einmaliger oder wiederkehrender Basis verkaufen.

Was ist 2Checkout?

2Checkout ist eine All-in-one-Monetarisierungsplattform für globale Unternehmen. Die Lösung wurde entwickelt, damit Kunden das Umsatzwachstum kanalübergreifend steigern und den Marktanteil erhöhen können, indem sie die Komplexität des modernen Handels vereinfachen – u. a. globale Zahlungen, Abonnementabrechnung, Merchandising, Steuern, Compliance und Risiken. So können sie sich weiter auf die Innovation ihrer Produkte konzentrieren und für ein erstklassiges Kundenerlebnis sorgen.

2Checkout – Details

2Checkout.com

https://www.2checkout.com

Gegründet 2006

2Checkout – Preisübersicht

2Checkout bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von 2Checkout ist ab 0,01 $ verfügbar.


Startpreis

0,01 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

2Checkout – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

2Checkout Funktionen

  • Kopierschutz
  • Lizenz-Nachverfolgung
  • Lizenzübertragung
  • Produktaktivierung
  • Test-Lizenz
  • Verwaltung von Knoten(punkten)

Siehe die vollständige Lizenzmanagement Software Liste

  • Abrechnungsportal
  • Anpassbare Rechnungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontingenz-Abrechnung
  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Projekt-Abrechnung
  • Steuer-Rechner
  • Stündliche Fakturierung
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Rechnungsprogramme und Faktura-Software Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Elektronische Unterschrift
  • Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
  • Mehrere Zahlungssysteme
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • PCI-Compliance
  • POS-Integration
  • Persönliche Zahlungen
  • Prävention von Zahlungsbetrug
  • Verarbeitung von Kryptowährungen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Zahlungsabwicklung Software Liste

2Checkout Alternativen

Mehr Alternativen zu 2Checkout

2Checkout – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,2/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4
Kundenservice 3,8
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,1

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Teya B.
Teacher: Digital Illustration
Kunst & Handwerk, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.12.2018

"You gotta fight if you want to work with them"

Kommentare: I'd say my experience is more bitter than sweet. If it wasn't for the savings I am making, I would never choose them over Paypal, who care far better about their customers.

Vorteile: In some contries across the ocean 2checkout is the more budget friendly alternative.
I like their inlice checkout function which basically allows the customer to see a simple popup with " Enter your card details", instead of going through long and complicated sign in process. Oh, and there is of course the fuction to pay with Paypal, which some customers prrfer.
I feel that this really gives sales a huge boost.

Nachteile: It takes months to be approved and become a partner of 2checkout. In some contries you get a bank loan more easily! The worst part it that if you are not approved, you will not know why. They will never tell you!They rejected my website twice without informing me the reasons behind their decision. When I reached out SEVERAL TIMES to ask what the problem was, their support was kind enough to reply after a whole week. The issue in my case was A SINGLE WORD that they didn't like in the header of my website, so they rejected the application without even trying to check if I would be willing to change this single word. I have to say also that the support is not empathetic at all. As their partner you will be giving them money - % from your sales. Insted of treating you kind and nice for this, they make you feel like you're begging them to work together. There is this tone of arrogance in the emails of the support that I didn't like at all.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.12.2018
Ahmed O.
Founder & CEO
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.11.2017

"Powerful and customizable e-commerce platform that help you succeed"

Vorteile: With a powerful set of tools, Avangate really helps ISV and Micro-ISV to sell products and reach more markets. By utilizing a large network of affiliates, extensive detailed reports, promotions, A/B testing and lead management tools and customizable carts and email templates you can sell more and understand your business and users. Avangate offers extensive set of API which enables you to automate every aspect of the purchasing process. Support team of Avangate is knowledgeable and offers fast and reliable assistance.

Nachteile: Complicated and not-mobile friendly control panel that make the products setup and utilizing other tools difficult. Difficult to customize shopping carts with the lack of documentation to help build custom store using API

Antwort des Softwareanbieters

von Avangate an 27.11.2017

Dear Ahmed, thank you so much for your feedback.
I have some good news: we are revamping our Control Panel and the beta version will be released very soon in December - stay tuned.
As for the comment on the shopping cart, I will ask the technical support team to get in touch and discuss your needs to be able to make some concrete suggestions. Goes without saying that you can reach out to supportplus @ avangate.com anytime with any setup or technical questions.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.11.2017
Martín M.
Founder
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.9.2020

"The most painful authorization process. There is TOO MUCH support that gives you NO SUPPORT at all"

Kommentare: Painful authorization process.

Vorteile: Once you have been authorized to use it, you have many options to configure and the checkout pages are quite nice.

Nachteile: The most painful authorization process with the most ridiculous rules, when you write to support there can be three or four different people answering in the same thread, and it seems you never get an answer. I had to threaten to abandon the thing entirely so that they would finally help me step over some ridiculous obstacle of their own making. Its almost as if they dont really want you to use their service. They put stupid limitations like you have to give them ONE url from which the purchases will come. So what if I have two subdomains? Then to set it up you have to really put yourself into the documentation and figure things out by yourself, like using the signing service for checkout arguments. It's really vital to their company yet it is quite cryptic to understand. Also, I finally couldnt use it because it didnt allow me to withdraw to a US or EU bank account, rather it forced me to withdraw to my own country's bank account, which is a no go in the moment.

Antwort des Softwareanbieters

von 2Checkout.com an 16.9.2020

Hello! Thanks for your honest feedback. We appreciate you taking the time to review our platform and services, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We are taking the satisfaction of our customers very seriously and we are sorry if we did not live up to your expectations.

For further information, please feel free to reach out directly at service@2checkout.com. Looking forward to hearing from you!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.9.2020
Dmitry M.
COO
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.11.2017

"Good support, outdated UI"

Vorteile: Platform support is really good and they really take care about each request. They have huge number of options but sometimes it is hard to tune them in the right way as they are quite messy.

Nachteile: We are using platform for more than 2 years now and missing the critical feature to allow us passing discount information from our site to the platform without entering it in Avangate cPanel. We also were trying to set up subscriptions for our products but lost in options. 20-30 connected with each other features made it impossible to set up without a good knowledge of how do they work. Platform developers made it over complicated. Commission rate is 5-8% that is quite high. Administration UI is old - coded in early 2000 and requires a good product manager to be sorted out and redeveloped.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.11.2017
Dmitry K.
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 17.8.2016

"Avangate"

Kommentare: Been using Avangate as our primary payment processor for 6+ years with literally no problems. It just works and does what it should do. Customer support is acceptable, email response is usually within 24 hours (my experience with their support is limited as I only need to contact it 1 or 2 times a year at most).

Vorteile: Easy to set up and integrate, intuitive, everything's well documented.

Nachteile: Sometimes customers complain that the Backup CD they ordered is not delivered or significantly delayed. I'm not sure if it's Avangate fault, though.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 17.8.2016