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Was ist Gainsight CS?

Die leistungsstarke Plattform wurde speziell dafür entwickelt, diverse Kundendaten aus mehreren Quellen in Erkenntnisse und Maßnahmen umzuwandeln, die messbare Geschäftsergebnisse für deine Kunden generieren. Mit den Anwendungen von Gainsight kannst du die Kundenergebnisse in all deinen Kundensegmenten programmgesteuert vorantreiben. Die angebotenen Anwendungen umfassen Erkenntnisse, Feedback, Zusammenarbeit, Engagement und Ergebnisse.

Wer verwendet Gainsight CS?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Gainsight CS Software - 1
Gainsight CS Software - 2
Gainsight CS Software - 3
Gainsight CS Software - 4
Gainsight CS Software - 5

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Gainsight CS

Gainsight CS

4,4 (49)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
16
4,0 (49)
4,1 (49)
4,5 (49)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
23
4,8 (115)
4,9 (115)
5,0 (115)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Gainsight CS

Custify
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Analyse
Gesundheitswerte
ChurnZero
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kundenbindung
Kundensegmentierung
Snowflake
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Datenspeicher-Management
Sichere Datenspeicherung
Salesforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
SmartKarrot
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Gesundheitswerte
Kundenmanagement
Vitally
Am besten bewertete Funktionen
Gesundheitswerte
Kundensegmentierung
Überwachung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Upzelo
Am besten bewertete Funktionen
Abwanderungsraten-Management
Echtzeit-Daten
Feedback-Management
Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Mobiler Zugriff

Bewertungen über Gainsight CS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
33%
3
12%
2
2%
Elizabeth
Elizabeth
Sr. Customer Success Program Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

So pleased with how effortlessly everything works

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I like how simple Gainsight has been to use and implement. We have been able to accomplish more with Gainsight in 3 months than we did with Strikedeck in 3 years.

Nachteile:

The cost is high on a per license basis. Gainsight is very heavy on the resource side when it comes to implementation.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best tool to manage your clients as a Customer Success team member

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I am very happy because I can finally manage my clients in an easy way, check their customer journey status, they health, the notes from previous calls and the interactions.

Vorteile:

It is super flexible. The reporting capabilities as very advanced, the support team is always able to help, and it's possible to get anything important in a couple of clicks. The interface is clear and easy to understand.

Nachteile:

The tool is very powerful so it's not so easy to use at first. There are so many components that could make your life easier, and it's important to carefully go through the documentation (spending A LOT of time) to be able to understand how it works. Don't try to use it without having studied, it will be a terrible mistake

Pranav
RevOps Manager, Analytics in Indien
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use Customer Success Management & Analytics Tool

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We have integrated Gainsight for our customer success workflows, and the experience has been a mixed bag. The ability to demonstrate customer health, automate surveys, creation account plans are some of the impactful features, however, the challenges with reporting, and real-time bidirectional sync with Salesforce make a life for admins challenging.

Vorteile:

Gainsight provides solutions for most customer success workflows like account health, advocacy, customer satisfaction surveys, NPS, and account plans. The UI is user-friendly and self-serving

Nachteile:

The lack of real-time bidirectional sync with Salesforce and complex rules engines make life slightly challenging for admins configuring the tool

Chad
Chad
Vice President, Client Success in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The product delivers

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I was pleased overall with the product and the service. I feel the product continues to evolve to serve the needs of CS management, the CSMs and other functions in the organization such as Sales.

Vorteile:

I had recently rolled out Gainsight at our organization. The tool is extremely powerful and allowed us to take advantage of our unique data model to achieve business outcomes. This included getting more visibility into the health of our customers and the ability to send targetted emails with dynamic data to our customers.

Nachteile:

The recorded training was very long and painful. This needs to be improved. There are some strange glitches and lack of user alerts that can be very annoying. The good news is that the Support and CSM team are extremely helpful.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Powerful CRM insights, analysis and automation tool for account management operations

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Gainsight has helped automate practically every step and touchpoint in our Client LifeCycle and Maturity model. Client Success can now focus exclusively on building strong relationships instead of busy work entering data into our CRM!

Vorteile:

Gainsight offers world-class support, training and guidance on their incredibly flexible and robust platform. The feature set is impressive and the ability to set up a whole account lifecycle for automation is super powerful.

Nachteile:

Gainsight is expensive and the learning curve is steep. Adopters should consider staffing specifically for GS administration and engagement internally.