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Was ist iDentalSoft?

Beschleunige den Umsatz und optimiere den operativen Workflow mit Cloud-Zahnarztsoftware für moderne Zahnarztpraxen. Eliminiere Serverabstürze und IT-Probleme mit einer einfach zu bedienenden, cloudbasierten Software, die auf jeder Plattform, jedem Gerät und an jedem Ort verwendet werden kann.

Umfassende Funktionen: Intelligente Terminplanung, intuitive Diagramme, papierloses Patientenportal, automatisierte E-Mail-/Texterinnerungen, native Bildgebung, Abrechnung, Reputationsmanagement, Mitarbeiterverwaltung, Dokumentenmanagement, eClaims, Zahlungspläne und mehr.

Wer verwendet iDentalSoft?

iDentalSoft ist eine robuste Praxismanagementlösung für Zahnarztpraxen jeder Größe mit Funktionen der Enterprise-Klasse, die die Abläufe in Praxen mit mehreren Niederlassungen an mehreren Standorten unterstützen.

iDentalSoft Software - 1
iDentalSoft Software - 2
iDentalSoft Software - 3
iDentalSoft Software - 4
iDentalSoft Software - 5

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iDentalSoft

iDentalSoft

4,6 (59)
250,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
26
Keine Integrationen gefunden
4,5 (59)
4,5 (59)
4,7 (59)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
Keine Integrationen gefunden
3,9 (103)
4,0 (103)
4,1 (103)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu iDentalSoft

Dentrix Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Behandlungsplanung
Reklamationsabwicklung
Verwaltung von Patientenakten
Dentrix Ascend
Am besten bewertete Funktionen
Bildgebung und Röntgenstrahlung
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Eaglesoft
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Dentrix
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
DentiMax
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Reklamationsabwicklung
Terminverwaltung
MacPractice DC
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Ergebnisbewertungstools
Reklamationsabwicklung
Denticon
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Terminplanung
Curve Dental
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Carestream Dental
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über iDentalSoft

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
8%
3
8%
2
2%
1
3%
Matthew
Matthew
Dental Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great support and software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The absolute best thing about iDentalSoft is their support. I have never worked with a support team that is so responsive. For example, we lost our cloud server connection and emailed support for IDS, the connection was back in about 3 minutes. That is always the case! Additionally, we have asked for specific modification for our practice, and they are responsive to add them into our updates.

Vorteile:

iDental Soft is easy to use since the navigation is intuitive. It is not an overly complicated system, so it's been easy to train. It offers all the features of a dental management software that we need. We have been very happy with iDentalSoft

Nachteile:

iDentalSoft does not have a robust offering for developing lists. If we need a list that is not available, iDentalSoft support develops the list for us from the backend, and they are very responsive.

Jeremy
owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great product. The support is amazing.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Great. There is always a learning curve with a new system. We had great instruction how to get started. We also had and continue to have amazing daily support. This is the reason that I chose Identalsoft and the company has exceeded my expectations.

Vorteile:

The product is well designed. The support and the support staff is amazing. If I have a question during the day about the software, I can pick up the phone and get the help I need. Other companies have required that I buy a package and have an instructor. I could not get the answers I needed immediately.

Nachteile:

Our office is happy with the software. Overall it has been a very positive experience.

Michelle
Practice Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Disappointing

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very poor. I've actually used a number of different softwares in the past & this has been by far the worst. We ended up switching to Dentrix Ascend - which was more expensive. But, it's been great & you pay for what you get. The best advice I can give to someone considering IDS.. do NOT sign a contract.

Vorteile:

We were initially attracted to the software because of the pricing. The pricing is very good but now I see why. Also, the software was very colorful which is always naturally pleasing to the eye.

Nachteile:

It was terrible. We consistently had trouble with the xrays bridging. The software is extremely simplistic to a fault. The reporting was terrible. My end of day numbers would always be off. My biggest complaint is about the dental insurance. The software would NEVER estimate benefits correctly. I would call & speak to someone in support & they wouldn't be able to figure it out either. Truthfully, this software is best for a small practice that's fee for service.

Antwort von iDentalSoft

vor 4 Jahren

Very unfortunate about your experience and thank you for the comments. Bridge, agent running is required for direct capture. We will review staff training to improve on service and support on the use of Treatment Proposal for the Ins Est.

Diana
Supervisor in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

IDentalSoft

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The overall experience is been really good. The support team is always available and willing to help on any issues. The convenience of cloud-based software that allows team member to work in the software from multiple offices.
There are also so many other features available in the software that other cloud based software do not have.

Vorteile:

1. The software was highly customize to the program's needs. 2. All forms are available in the software 3. Many features available that are not available in other software 4. Excellent customer service 5. They were the only company who could do a full migration of all clinical notes, x-rays, documents etc. 6.Cloud based software

Nachteile:

Adjustment on x-rays mounts- problem was fixed with identalsoft support team

Jarrod
DENTIST, OWNER in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best cloud-based dental practice management system out there

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Our overall experience with iDentalSoft has been amazing. Great software and great support team.

Vorteile:

Easy to use, intuitive, training, support, customization.

Nachteile:

No integration with google calendar. Some items that we need are not customizable at this time.