Wer verwendet VoApps?

Nutzer stellen DirectDrop-Voicemails als Erinnerungsnachrichten zu. Beispiele hierfür sind Zahlungserinnerungen, Terminbenachrichtigungen, Anfragen für Folgeinformationen und Dankesnachrichten.

Was ist VoApps?

VoApps liefert eine Sprachnachricht direkt an die Voicemail-Box der Kundschaft, ohne deren Telefon anzurufen. VoApps hat sich als die konforme Lösung für die Zustellung einer Sprachnachricht an das Mobiltelefon der Kundschaft herausgestellt. Die patentierte DirectDrop-Voicemail hat die Wirtschaftlichkeit von Callcentern durch die Zustellung von Zahlungsbenachrichtigungen, Terminerinnerungen, Terminwarnungen und Dankesnachrichten verändert. Mit DirectDrop Voicemail wurden bereits über 100 Millionen Nachrichten an mobile Nutzer übermittelt, und diese Zahl wächst täglich.

VoApps – Details

VoApps

http://voapps.com

Gegründet 2012

VoApps – Kostenübersicht

VoApps bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

VoApps Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement

VoApps – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Matt K.
COO
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2016

"Raving Fan "

Kommentare: I started over three years ago using VoApps after learning of this technology at a conference of the Florida Collectors Association. Our industry, especially in Florida, is flooded with needless litigation and TCPA was the new cash cow. VoApps helped us reach consumers with cell phones in a compliant manner when many were just scrubbing for cells and avoiding calling them or calling them from phone systems not connected to a dialer. Their R&D and enhancements along the way have only created a raving fan. In a day and age when many are abandoning landlines, VOAPSS is a great tool. Their customer service is phenomenal and they are always responsive to our requests. Even if you have express permission to call a cell phone on an automated dialer, you can't always guarantee that cell number hasn't been reassigned or permission revoked. VoApps is a fantastic workaround.

Vorteile: Compliance and ROI

Nachteile: It can't detect the consumers who want to pay their bills, if it could do that I could reduce my labor costs and just hire cashiers instead of collectors.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2016
David S.
owner
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.1.2017

"maximum growth for minimal money "

Kommentare: Once Voapps was in production we realized that we had a big problem on our hands. We where lacking enough agents and phone lines to handle the enormous amount of inbound calls being received. during the DirectDrop campaigns. It is a good problem to have in the Collections industry and one that has been fixed with VoApps new pacing appliance. the low stars for Ease of use is only due to the programming that "may" be needed to send files and accepts results. Once tested and Set up ... it is a breeze.

Vorteile: COMPLIANCE with TCPA

Nachteile: that my competitors can use it

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.1.2017
Hunter Q.
Operations Manager
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2018

"VoApps"

Kommentare: We find that consumers are less reluctant to speak to us, when they are able to call at their own convenience, rather than being caught off-guard by a dialer call.

Vorteile: This product allows us to deliver voicemail messages to cellular phones without calling. This saves time, money, and liability under TCPA.

Nachteile: Files need to be built and uploaded into VoApps and reports must be downloaded and processed. This is clunky and time consuming. There is no customer service phone. There is only a chat feature. Sometimes it takes a long time to upload campaigns if there are a lot of other users also uploading.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2018
David S.
Owner
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2016

"Get Ready for your inbound lines to Light UP!!!"

Kommentare: After the data transferring programming was completed we where off to the races. I was astonished at how many inbound lines where lit up!!
So much so that we have to change out inbound hunt groups to accommodate for the increased traffic.
With VoApps dropping messages we have be able to increase our cell phone our list penetration and footprint for a minimal increase to cost. VoApps has allows for calling Automation to be returned Cell phone numbers. PROS: Quicker Liquidation of Placement
Easy campaign set up
Very low Cost when compared to hiring additional employees
Immediate results of inbound calls
Agents are overwhelmed with inbound calls
CONS: no comparable products
no way to pace campaign speed of delivery rate
Need More Business
Reporting is lacking
Agent are overwhelmed with inbound calls

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2016
Michelle K.
COO
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2016

"Very pleased! "

Kommentare: We are extremely happy with Voapps voice messaging. It allows us to contact thousands of customers on a daily basis. The best thing is that we are not disturbing the debtors because their phones aren't ringing. We simply leave a kind message informing the debtor to call back at their convenience.
We have not experienced any cons at this point... Everything has worked perfectly and Voapps voice messaging has assisted tremendously to reach our debtors and collect payments.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2016