Was ist eTurns?

eTurns TrackStock ist eine Anwendung zur Bestandsaufstockung, mit der Distributoren Aufstockungen der Lagerräume und LKW-Bestände ihrer Kunden automatisieren können. Verwende Telefone, Scanner, Gewichtssensoren und RFID, um Bestände nachzubestellen, zu verwalten und zu optimieren – die Inventarkosten sinken um bis zu 75 %. Verwalte Konsignationsinventar bequem. TrackStock ist bei Nachbestellungen zehnmal schneller als E-Commerce-Websites, sogar Amazon. Integration in ERP-/WMS-/Buchhaltungssoftware. Amortisiert sich in 1 bis 2 Monaten.

Wer verwendet eTurns?

Händler, die sich Echtzeit-Informationen zum Inventar ihren Kunden wünschen und dieses mit VMI-/CMI-Telefonen, Scannern, Sensoren und RFID verwalten möchten. Auch Hersteller, Auftragnehmer mit LKW sowie Gesundheitswesen/EMS.

Wo kann eTurns bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • eTurns
  • Ansässig in Irvine, USA
  • 1993 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • eTurns
  • Ansässig in Irvine, USA
  • 1993 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

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Englisch

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eTurns

40,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
300,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
45,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

eTurns Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Einkauf & Empfang
  • Für gewerbl. & industr. Elektroinstallateure
  • Für medizinische Zwecke
  • Gerätenachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kostennachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Lieferanten-Management
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Suchen / filtern
  • Verwalten von Fälligkeiten

Alternativen für eTurns

NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt. Erfahre mehr über ERPAG
eBASE bietet Bildungseinrichtungen, Kommunen und Unternehmen eine robuste und einfach zu bedienende Software-Suit für Anlagenmanagement.
ArbiMed ist eine Bestandsverwaltungssoftware, mit der Gesundheitspflegepraxen durch Analyse der Daten aus Bestandstransaktionen den Gewinn steigern können.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
The only field service management software that pays for itself.
Inventarkontrolle für QuickBooks-Nutzer*innen, Großhändler*innen, Händler*innen, Einzelhändler*innen und Hersteller*innen.
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
QT9 ERP is an easy-to-use, cloud-based ERP suite with FDA 21 CFR Part 11 electronic approvals. See a demo & start a Free Trial today!
Infor CloudSuite WMS wurde im Gartner Magic Quadrant als führendes Lagerverwaltungssystem ausgezeichnet.
Eine cloudbasierte Außendienstmanagementlösung, die jeden Aspekt deines Servicegeschäfts verwalten kann.
Eine einfach zu bedienende, mobile Wartungssoftwarelösung, mit der du Anlagen, PMs, WOs und mehr einfach verwalten kannst.

Bewertungen über eTurns

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
42%
4
53%
3
4%
2
2%
Carlos
Carlos
Director Of Technical Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fast, and easy

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our company was using JD Edwards 9.1, and although this ERP did capture usage of materials, it was driven by only manual impute of consumables. With the addition of eTurns, our company was able to provide our 75 technicians with the ability to scan items in and out of our vehicles. This provided our purchasing team with real time, accurate consumption. Furthermore, this allowed us the ability to carry less items on the trucks and lowered our cost of goods carried in doing so. We reduced this average cost on truck from $20K, to $14K, while maintaining the same service levels to our customers. We also gained the ability for automate the managing of our ROP's, and ROQ's. The software managed our replenishment effectively to the point we were able to reduce out procurement staff from 8 reps to 3, moving them into other strategic roles. Our finance team also benefited from the real time reporting modules, allowing them a real time cost analysis of the consumed goods.

Vorteile:

Light weight software, customizable, Very small learning curve, Great customer support, Detailed reporting

Nachteile:

Some modules are only available on the website, or PDA.

Antwort von eTurns

vor 3 Jahren

Dear Carlos, thank you for your review of TrackStock and how it helped Service America to vastly reduce its cost of service. Having you call out specifically our "Great customer support" is also gratifying as we strive very hard to provide this differentiation. With regard to some modules only being available on the web or the PDA, we made the strategic decision early last year to providing all modules on both Smartphones as these devices seem to be the predominant choice for users. We look forward to your continued input on our capabilities. Thank you. eTurns management

Renee
In Plant Store Coordinator in USA
Lagerung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love the Eturns Trackstock App for Apple

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The Eturns Trackstock Apple App is what I use most regularly. I like the ease of use. If you are familiar with Apple IOS it is very user friendly. Icons and options available are very self explanatory within the app. Eturns online offers many different customizable options and customized reporting that has proven very beneficial for inventory management. Their support is very friendly and willing to help you every step of the way.

Nachteile:

With our extensively large inventory it can get bogged down when searching for particular items and this can make certain tasks take a lengthy amount of time. I have been told that Eturns will be making some adjustments to servers that should help the speed in the near future.

James
Logistics Manager in USA
Bau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

eTurns Review

3,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The ability to track material in real time

Nachteile:

Overall the system is slow and lags a lot which can lead to rework

Cory
Global Project leader in USA
Logistik & Lieferkette, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

eTurns User Review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: eTurns has allowed the company to systematically standardize daily sales transactions. The automated EDI process has reduced the labor hours and transaction frequency that would normal be allocated to inventory management of programs. The reporting capabilities allow Gexpro Services to provide additional value adds to our customer by identifying trends and predicting future projects needs. eTurns has a plethora of features and solutions that Gexpro Services as an end user, has yet to fully maximize. My experience with the eTurns has been extremely positive.

Vorteile:

Reporting capabilities Ability to manage customer owned inventory Label design feature Both the pull and order functions remove the internal manual entry process

Nachteile:

The inability to mitigate duplicate scanning across all functions (orders/pulls/requisitions/work orders)

Verifizierter Rezensent
Inside Sales in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erneuerbare Energien & Umwelt, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Eturns usability

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We used eturns to maintain an offshore customers inventory with sight from both sides which worked flawlessly.

Vorteile:

The software was relatively easy to use and provided a user friendly dash board.

Nachteile:

The system needs "updated" better looking interface would be great.

Antwort von eTurns

vor 3 Jahren

Thank you for your review and input. One of eTurns TrackStock strengths is its configurability without involving developers. As such, TrackStock has a broad array of features targeted to a wide audience. Configuring TrackStock by turning off certain modules, hiding columns of information on any of the transaction grids, using UDFs (User Defined Fields) to further define items and/or transactions to suit your needs, and displaying fewer rather than more transactions all are designed to allow TrackStock to adapt to you, the user, in the most responsive and modern way. We don't believe in "one-size-fits-all" like older applications. The great news is you believe TrackStock is easy to use and has a user friendly Dashboard. Thank you. eTurns management