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The Asset Guardian (TAG)

The Asset Guardian (TAG)

Was ist The Asset Guardian (TAG)?

The Asset Guardian (TAG) ist eine voll funktionsfähige CMMS-Software für das Anlagenwartungsmanagement. Zu den Funktionen gehören präventive Wartung, Ressourcennachverfolgung, Bestands- und Ersatzteilverfolgung, Beschaffung, Wartungsberichte, vorbeugende IoT-Wartung sowie optimierte Planung, Zuweisung und Ausführung von Arbeitsaufträgen. TAG bietet unschlagbare UX- und mobile Erlebnisse, die neueste Technologien integrieren, um die CMMS-Einführung zu erleichtern und die Produktivität zu steigern. SaaS-, Hybrid-Cloud- oder On-Premise-Einsatz.

Wer verwendet The Asset Guardian (TAG)?

Strom und Energie, Versorgungsunternehmen, Fertigung, Lebensmittel und Getränke (einschließlich Agrarindustrie), Gastgewerbe (Hotel und Resort), Einrichtungen, Schifffahrt, Häfen.

The Asset Guardian (TAG) Software - 1
The Asset Guardian (TAG) Software - 2
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The Asset Guardian (TAG) Software - 4
The Asset Guardian (TAG) Software - 5

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The Asset Guardian (TAG)

The Asset Guardian (TAG)

4,5 (11)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
127
11
4,3 (11)
4,1 (11)
4,7 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
90
106
4,2 (294)
4,2 (294)
4,4 (294)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu The Asset Guardian (TAG)

eMaint CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Eptura Asset
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
CARL Source
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Fracttal
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Limble CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandsverfolgung
Mitarbeitermanagement
MaintainX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
eWorkOrders CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über The Asset Guardian (TAG)

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
45%
Rami
Solutions Architect / Senior Consultant in UK
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Above & Beyond - Tool to Cut Down Unnecessary Costs resulting from Reactive Maintenance!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: OEM partner highly professional, highly supportive and responsive, and easy to work with.

Vorteile:

Date meter policy and Preventive Maintenance features, as they bring along massive cost savings on reactive maintenance, which could be sometimes outrageously expensive to deal with. Highly modular, intuitive and easy to use software. Sets a standard for industry best-practises, as it streamlines and simplifies maintenance procedures and operations to a great extent, increasing insight levels, control and productivity. Provides clear, all-encompassing view of equipment hierarchy, especially for large plants that use a massive number of equipment/parts/etc...

Nachteile:

Could benefit from some integration with the standard Fixed Assets module. Could use a slightly better integration with standard item consumption within TAG work order processing. Some features still desired for outsourced maintenance, where third party companies are contracted to provide equipment replacement/repair.

Jared
Sr Applications Administrator in USA
Chemikalien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Solid product with very knowledgeable support staff

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

NAV integration Web and client software interfaces Ability to add related requirements to WOs for warehouse to process

Nachteile:

Lacks some desired reporting/KPIs Inability to create more than one PWO for recurring tasks (must complete first one to generate the next one)

Shawn
Manufacturing Engineer in USA
Kunststoffe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My View of TAG

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: TAG has given Garner Industries a great way to track the activates of our Maintenance Department and to schedule out our technicians time throughout the day. TAG is also a common place for our technicians to document equipment problems, conditions and any preventive maintenance performed for all to see.

Vorteile:

TAG is a very useful way to track all maintenance activities on equipment/assets. From the way it keeps track of any up-coming machine maintenance, producing work orders or to tracking past maintenance activities/machine break downs.

Nachteile:

TAG is not as easy to use as some other CMMS software....there is a learning curve to TAG, especially if a new user has never used NAV before.

DON
CFO in USA
Elektrische/elektronische Fertigung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

TAG Maintenance software

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The process to get the system loaded and the training were outstanding. The biggest benefit to our team was that the training was conducted by someone with extensive knowledge of how to use the software and not just a software expert. This was invaluable as this is a new concept for us and enabled us to better think about how to setup and use the software based on practical user experience.

Vorteile:

The software provided us with an effective means of organizing and managing our equipment maintenance. It integrates well with our core ERP system (Microsoft Dynamics NAV 2017) and that was a critical interface in our selection of a CMMS system.

Nachteile:

I'm not a user, but I haven't heard user complaints - so nothing specific that I can point out.

Julia
Process Improvement Supervisor in Kanada
Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

TAG product and support is awesome!!!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We now have a successful work order process. The maintenance folk are using this daily. Support when needed was always available throughout the whole process

Vorteile:

We love how easy it is to use and we had buy in from all of our end users because of how easy and quick it is to get what you. Red from the program.

Nachteile:

You have to do a little leg work to have it set up the way you want it. But put the time in at the beginning and it will be easy once you go live.