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Was ist Sunrise ITSM?

Ermöglicht dir die vollständige Kontrolle über deine IT-Prozesse und bietet einen außergewöhnlichen Kundenservice.

Wer verwendet Sunrise ITSM?

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Sunrise ITSM

Sunrise ITSM

4,3 (9)
40,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
4
4,8 (9)
4,8 (9)
4,3 (9)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,75 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
20
4,0 (14.220)
4,3 (14.220)
4,2 (14.220)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sunrise ITSM

Jira
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Social Intents
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Ticket-Management
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ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Projektplanung/Terminierung
HaloITSM
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Vorfall-Berichterstattung
EcholoN
Am besten bewertete Funktionen
Self-Service Portal
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Vivantio
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Summit
Am besten bewertete Funktionen
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Störfallmanagement
Verfolgen von Vermögensanlagen
Issuetrak
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über Sunrise ITSM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
44%
3
11%
Samuel
Database Administrator in UK
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best ITSM Solution

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Ease of use and prompt customer service on the go

Nachteile:

For me i do not think the solution has a defect for now.

John
Senior DBA in UK
Non-Profit-Organisation Management, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sunrise ITSM

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The ITSM has allowed us to bring the Helpdesk inhouse, rather than using outsourced companies. We have total control of our processes and are able to adapt and develop as we need to.The speed at which changes can be deployed is superb, and the total flexibility of the software is limited only by your own imagination. We use the software as the backbone of our ISO 40000 accreditation.

Vorteile:

The product is robust, and the implantation process is fast, capable and totally customisable. We went from initial design to live in just over three weeks. The product itself is almost infinitely customisable - you can change processes; data gathered and implement new services rapidly in house, of by working with consultants.

Nachteile:

This software is ONLY limited by your own ability to create solutions - I can't critise the software at all

Joshua
IT service desk analyst in UK
Übersetzung und Lokalisierung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sunrise is the first friendly ITSM portal I have used in all time

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Superb, Past tickets can be reviewed easily and with incident number

Vorteile:

Its fast and user friendly, anyone can use it without prior training. It also helps in IT asset management.

Nachteile:

The ICONS are too big, and it make me feel like the front end needs to be reviewed for better designs

Greg
ITSM Analyst in UK
Lebensmittelproduktion, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easily Customisable, Flexible Service Management Application

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Can't fault the application, can be implemented very quickly and support is very efficient!

Vorteile:

The application is so flexible that you can make it work for your own business in anyway you want. Allows you to use across many business functions and security keeps it all apart. Once mastered you can create whatever you want, whenever you want. Couldn't ask for more from a service management tool. Integrations via API are easy to set-up and allow you to increase it's use with other end user productivity suites.

Nachteile:

Nothing, once you learn how it can be used you can do almost anything you want!

Mike
ICT Manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good customisable ITSM application

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The whole system makes ITSM more efficient and enables the teams to be more proactive.

Vorteile:

Very good incident and change management workflows. Everything is very customisable meaning it can be streamlined to fit existing business processes easily.

Nachteile:

Built in reports aren't as good as expected, but it's possible to dump data out into Excel and use that to produce KPI information.