Wer nutzt diese Software?

You have a content problem. Either you cant find what you need, or you have too much content and too many versions. Either way, your company needs to internally share the latest, great information.

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Highspot
  • http://www.highspot.com
  • Gegründet 2012

Über Highspot

Highspot is the sales enablement platform that reps love. We empower companies to elevate customer conversations that drive strategic growth. Our intuitive platform combines intelligent content management, training, contextual guidance, customer engagement, and actionable analytics. Go-to-market teams use Highspot to deliver a unified buying experience that increases revenue, customer satisfaction, and retention.

Highspot Funktionen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Audioinhalte
  • Bildbearbeiter
  • Dokument-Indexierung
  • Elektronische Formulare
  • SEO-Management
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Video-Inhalte
  • Volltextsuche
  • Website-Management
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Highspot

Scalable and User Friendly Content Management Tool

Bewertet am 20.8.2018
Verifizierter Rezensent
Product Marketing Manager
Informationsdienst, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Friendly, responsive, and innovative team. Product is heading in the right direction, and nothing quite measures up that i've used yet. Adoption is great.

Vorteile: I love Highspot's approach to organizing and tagging files and folders such that multiple items can be associated to a persona, opportunity type, pain point, etc. The search is the most intuitive I have seen thus far, and I've used 5 content tools.

Nachteile: Would love to see more bulk analytical capabilities. My reps can see how long someone spends on a page of their document, however Marketing can't see the total time all prospects have spent on a page - makes it hard to analyze effectivness of content at scale. Secondly, Highspot does not auto-relate to Salesforce, which means I only have analytical capabilities against salesforce records for a small fraction of our content.

Great resource for product content

Bewertet am 21.5.2019
Verifizierter Rezensent
Sr. Customer Engagement Executive
Informationstechnologie & -dienste, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Experience has been very good. It allows me to stay up to date on our products & services - making me a better resource to my customer & helping us expand their use of products/services with new sales.

Vorteile: I use Highspot all the time-almost daily. My company uses it as our source for internal & customer-facing product/service information. I find it very easy to use. I often download & save reference information for reference. I can bookmark a document/information to my content & I will automatically get a notification when an update is made. It helps me be a better resource to my customers & to my colleagues.

Nachteile: The way that my company uses Highspot, there is a lot of out-dated content. It would be easier to use if you had the ability to select multiple criteria for finding information/documents. (it may be available, but I'm not aware of it.)

Highspot User

Bewertet am 25.9.2019
Kim K.
Assistant
Marketing & Werbung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I like the fact that my company has a Highspot team that we can contact at anytime if I run into a problem.

Vorteile: Our company just started using Highspot and so far it seems to be pretty easy to work around the software. I like the fact that numerous people can write a proposal, have an RFP, presentation and I can tag all of them into one file.

Nachteile: I don't have any cons about it so far since we just starting using it. We switched from Dropbox to Highspot.

Great way to manage all internal resources!

Bewertet am 8.11.2019
Verifizierter Rezensent
Account Manager
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Love it! Honestly, cannot live without Highspot.

Vorteile: The ability to upload content, organize based on product, and track when a customer is opening up pitches that we send over. This gives me a good idea of which package they are moving forward with or what aspect to focus on in the demo.

Nachteile: You really need someone at the company that is willing to organize it. It's very messy without a project lead.

Cool Content App

Bewertet am 22.10.2019
Verifizierter Rezensent
Consultant and Inside Sales Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's awesome. I use it from a professional selling standpoint and it definitely helps me get valuable content that I need to sell.

Vorteile: Organized
Powerful
Can be used for direct outreach
Great for self-learning
Can be customized
Can be linked to email

Nachteile: There's nothing to dislike about this tool
It does what it is supposed to do
It does the job in a more organized way than gdrive or sharefile

Lies weitere Bewertungen