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Was ist Aimtell?

Aimtell ermöglicht es Nutzern, ihre Website-Besucher mit hochgradig zielgerichteten Push-Benachrichtigungen an Mobilgeräte und Desktops neu zu engagieren. Mit Aimtell können Besucher deine Website mit einem Klick abonnieren. Abonnenten werden dann automatisch mit Daten bereichert, u. a. mit Seitenansichten, Geolocation und beliebigen nutzerdefinierten Ereignissen/Attributen. Diese Datenpunkte können dann verwendet werden, um hochgradig anpassbare Segmente zu erstellen, an die gezielte Push-Benachrichtigungen gesendet werden können.

Wer verwendet Aimtell?

Digitale Vermarkter, die kosteneffektive Möglichkeiten suchen, ihre Website-Besucher neu zu engagieren. Ideal für E-Commerce-Unternehmen, Online-Publikationen, Blogger, Stellenportale, SaaS- und Service-Anbieter.

Aimtell Software - 1
Aimtell Software - 2
Aimtell Software - 3
Aimtell Software - 4
Aimtell Software - 5

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Aimtell

Aimtell

4,6 (19)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
62
11
4,5 (19)
4,8 (19)
4,9 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 ₹
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
Keine Integrationen gefunden
4,8 (10)
4,3 (10)
5,0 (10)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Aimtell

PushCrew
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
PushNami
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Mobiloptimierung
Vorlagen-Management
OneSignal
Am besten bewertete Funktionen
API
Engagement-Tracking
Web-Benachrichtigungen
CleverPush
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Kontakt-Datenbank
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
WebEngage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Ereignisgesteuerte Aktionen
Multichannel-Marketing
Marigold Engage+
Am besten bewertete Funktionen
Abonnenten-Management
Email-Kampagnen-Management
Listen-Management

Bewertungen über Aimtell

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
21%
1
5%
Dennis
Dennis
Product Manager Newsletter in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verlagswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent tool with all the features you need

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Kudos to customer service - I've rarely experienced better onboarding with a tool. Aimtell is already easy to understand without explanation, we only needed support with some detailed questions. Not only did we get direct support, but we also received best practices and suggestions for improving performance. The integration and the start are very simple, Aimtell has extensive possibilities to start quickly and efficiently with ready automation options, e.g. via RSS feeds. For those who need more, an extensive API is available, which leaves hardly anything to be desired.

Nachteile:

Sending individual messages could be easier. There is little to improve in all other functions, requests for improvements are immediately taken up by the support.

Nikia
Chief Executive Offer in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product that I use daily

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Great experience so far.

Vorteile:

easy to use product. helps me give more traffic exposure for clients

Nachteile:

I wish the reporting was a little more robust

Isabelle
Performance Marketing Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Poor Service & Unnecessary Bugs

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Very poor customer service. The tool is cool, but my experience with the team has soured my view of the company overall.

Vorteile:

We use it for remarketing. The cost per lead has been quite efficient.

Nachteile:

There are bugs in the messages on PC computers. Aimtell have not come back to me with a solution. I have been chasing them for months, and they keep saying they will come back to me but they never do.

Rui
Director of Ecommerce in USA
Bekleidung & Mode, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A great product for a great price

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Aimtell addresses the current/future concerns of uncertainty with e-mails. From the constant changes to high competition of inbox rates, Aimtell was the right solution for our business to reach out to our customers through an alternative channel. The amount of data that Aimtell can capture and the trigger based rules that can utilized with the data will allow businesses to create a personalized messages to each website user. The software is extremely powerful and I think is every marketers dream tool with the amount of customization the software can offer. The team is extremely responsive and will sit with you to ensure you are using Aimtell at it's fullest potential. They've got a great price, great software & great support!

Nachteile:

This was a specific issue for our business however as our website runs on Salesforce Commerce Cloud, there wasn't any documentation on how to work around the enterprise levels of security to implement Aimtell. We eventually got it to work however our developers had to work extra hours to try and implement a solution. The installation for other platforms seem to be EXTREMELY easy though!

Missi
Missi
Search, Amazon, Digital Media & Analytics in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Onlinemedien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Willing to Change and Improve

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've only been working directly with the software for a month or so but the incredible customer service has really gotten my attention. I've never worked with a company so willing to change how their software works so that it meets my needs.

Vorteile:

The software is very straightforward in terms of what it does, how it does it and what you can expect from it. The implementation is easy enough but there are improvements that can be made. The *BEST* part of this software is the customer support team. They are willing to take your questions and suggestions and make them actionable and adjust the software based on your needs. Need something that isn't there today? Just ask - it may be coming soon and if not, it just might get added to the roadmap.

Nachteile:

I don't like the functionality when you have multiple websites. The navigation leaves some work to be done, but they are not afraid to make improvements, which I love. They are working on, but do not today have, completely automated or templated setups so you can create the exact same segments and triggers for multiple websites. Other than that, everything works as it should and it is very simple to set up and maintain.