AODocs Document Management

von AODocs

4 / 5 28 Bewertungen
AODocs Document Management

Wer nutzt diese Software?

Unternehmen jeder Form und Größe, die ein sicheres, agiles und nutzerfreundliches cloudbasiertes Dokumentenmanagementsystem benötigen.

Durchschnittliche Bewertung

28 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • AODocs
  • http://www.aodocs.com
  • Gegründet 2012

Über AODocs Document Management

AODocs ist die einzige für Google Drive entwickelte Dokumentenmanagementplattform, mit der Unternehmen leistungsstarke, sichere Geschäftsanwendungen erstellen können, ohne die Zusammenarbeit einzuschränken oder die Nutzerfreundlichkeit zu beeinträchtigen.

AODocs Document Management Funktionen

  • Compliance-Verfolgung
  • Dateitypumwandlung
  • Dateiwiederherstellung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumentaufbau
  • Dokumentenarchivierung
  • Dokumentenaufbewahrung
  • Elektronische Unterschrift
  • Offline-Zugriff
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Die hilfreichsten Reviews für AODocs Document Management

Brings enterprise-level functionality to my small business.

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.6.2018
Lucas W.
Operations Manager
Anwaltskanzlei, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ability to implement sophisticated systems which support many aspects of our business. A bridge between traditional work modes -- like Microsoft Office -- and the Google Cloud.

Vorteile: Continually impressed with the existing functionality and the rate at which new features are added. The AODocs tools are giving the small business I work for the ability to develop tools and automated processes historically only available to businesses much larger than ours. Support has always been quick and helpful. Yesterday we increased our monthly investment in AODocs by nearly 10 fold because we're convinced that it's going to pay serious dividends. Perfect for small businesses which want to install enterprise level systems.

Nachteile: If I have a complaint, it's that the learning curve is a bit steep and configuration can sometimes feel a bit non-intuitive. However, the organization of the administration portals makes sense when you consider the flexibility and granular control AODocs affords. In other words, there are TONS of settings you can adjust which allows for you to set things up exactly how you'd like at the expense of an initial feeling of being overwhelmed.

Review of AODocs Document Management Libraries

Mit Google übersetzen Bewertet am 25.9.2018
Jeremy S.
Information Resources Officer
Versorgungsunternehmen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our company moved from Microsoft Office to Google for office productivity tools several years ago, so we had to support that move with a document management system that would allow us to store and manage the Google files within the context of a records management structure. Hence why we chose AODocs. AODocs lacks many features of a mature records management software, and their constant development/improvement process means there are frequent changes and releases, which we have to keep on top of.

Vorteile: Integrates with Google Suite. User interface is good.

Nachteile: Cannot search metadata across multiple document management libraries, only within the library. So that means depending on how you configure the structure of your libraries, users may first have to know which library the document would be in, then they could go and search within that library to find the document. Cannot apply configuration in one single library to affect multiple libraries, but rather have to apply configuration changes in each library. Frustrating to have limitations of numbers of documents, numbers of files etc. Does not have a mobile app or is not designed to work on small screens.

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