Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Precoro?

Seit 2015 hat Precoro mehr als 1.000 KMU und Unternehmen dabei geholfen, den Einkaufsbetrieb zu verbessern, indem manuelle Arbeit in der Beschaffung eliminiert wurde. Optimierte Genehmigungen, intelligente Budgetierung und Ausgabenverfolgung, automatisierte Bestellanforderung und Bestellabwicklung – alles in einer Beschaffungssoftware. Precoro ist einfach zu bedienen und schnell zu implementieren. Genieße eine breite Palette von Funktionen, einschließlich Integrationen mit NetSuite und QuickBooks sowie eine kostenlose API. Erhalte eine kostenlose Testversion, um Precoro in Aktion zu erleben.

Wer verwendet Precoro?

Progressive Klein- und Mittelbetriebe, aus allen Branchen, überall auf der Welt, die 100%ige Kontrolle über ihre Einkäufe haben möchten und nicht viel Zeit für die Implementierung aufwenden wollen.

Wo kann Precoro bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Precoro
  • Ansässig in New York, USA
  • 2015 gegründet

Support für Precoro

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch

Precoro Kosten

Startpreis:

39,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Precoro bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Precoro ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Precoro
  • Ansässig in New York, USA
  • 2015 gegründet

Support für Precoro

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch

Precoro – Videos und Bilder

Precoro Software - 1
Precoro Software - 2
Precoro Software - 3
Precoro Software - 4
Precoro Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Precoro
Precoro Software - 1
Precoro Software - 2
Precoro Software - 3
Precoro Software - 4
Precoro Software - 5

Precoro Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Ausgabenanalyse
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenextraktion
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkaufsberichte
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Erstattungs-Management
  • Finanzberichterstattung
  • Genehmigungs-Workflow
  • Hauptbuch
  • Integrationsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Lagerhaus-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Lieferantenstammdaten-Verwaltung
  • Mehrere Abteilungen / Projekte
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Retourenmanagement
  • Self-Service Portal
  • Spesenmanagement
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertrags-Lifecycle-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • „Was wäre wenn“-Szenarien

Alternativen für Precoro

Sage 300cloud ist eine ideale Business-Management-Lösung für wachsende Dienstleistungs- und Vertriebsunternehmen.
ECi JobBOSS bietet die notwendigen Business-Software-Tools, die du benötigst, um deine Fertigung effizient, produktiv und rentabel zu halten.
Mehr als 360 Bewertungen mit 4,7/5 Sternen. Einfach und doch mit allen Funktionen ausgestattet. Eine der am höchsten bewerteten Einkaufssoftwarelösungen. Erfahre mehr über ProcurementExpress.com
Das branchenweit einfachste (mobilfähige) Inventar- und Bestandsverfolgungssystem. Genießt das Vertrauen von Tausenden von Unternehmen. Teste es noch heute kostenlos.
Arbeite an Projekten zusammen, verfolge die Zeit, verwalte die Ausgaben und stelle deinen Kunden eine Rechnung. In der Cloud von jedem Gerät aus verfügbar!
Automatisierte Arbeitszeitnachweise, Spesenabrechnungen und Reisen mit branchenführenden Integrationen.
Jotforms PDF Editor wandelt die gesammelten Daten automatisch in professionelle, großartig aussehende PDFs um. Verwende den PDF-Editor zum einfachen Herunterladen und Speichern. Erfahre mehr über Jotform
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Procurify-Spend-Management ist für die gesamte Organisation einfach zu nutzen und ermöglicht eine volle Kostenkontrolle, schnelle Annahme und Einrichtung.

Bewertungen über Precoro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
23%
3
0%
Viktor
Viktor
Managing Partner in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The company we can rely on

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Until Precoro, we used excel & email to create and track requests. There were often delays in delivering goods to the project site. The procurement manager didn't understand whether the goods have already been delivered. It wasn't easy to track the approval status of requests by mail. There weren't clear reports on spending. Now we have automatically generated reports, which are made from a lot of custom fields. That's an excellent ground to control your spending. We got rid of excel, and procurement managers are satisfied with simplifying their work. Tracking invoices during all levels of the cycle is one of my favorite features. The customer support team is supportive and very kind.

Nachteile:

I would like to see the PO details on the side, but I still need to open each PO to see our cost centers. It would be better if PO details are added to the side view. That would keep me from having to open each PO and maneuver back to the dashboard each time.

Antwort von Precoro

vor 3 Jahren

Viktor, thank you a lot for this feedback. It's an immense pleasure for Precoro to hear that you can rely on us, and we help simplify your purchasing processes. We make updates each month and consider customers' wishes.

Monica
Group Procurement Supervisor and Broker in Bahamas
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Trying it a few days for free is always a pleasure.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Saves time and guarantees dependable and simplified performance. Precoro is good.

Vorteile:

I would like to extend my gratitude to the Developer for their assistance during my initial launching and integration stages. Having opted for the 14 days free trial, I had enough time to learn about the tool and how applicable it would be on my day to day work. I used that time to engage with the help desk who were very committed to assisting me learn more about the tool before I could purchase it. For a while now, Precoro has performed excellently well especially on matching invoices with orders and receipts. I can now assure anyone that Precoro is a secure and reliable software.

Nachteile:

None. The few minor challenges I faced during implementation were sorted out on the help desk. Everything has worked well ever since.

Antwort von Precoro

vor 2 Monaten

Monica, thank you for sharing! Our Support team is dedicated to promptly addressing your queries and values your feedback and suggestions. Thank you for the recommendation!

Blaz
Purchasing Manager in Slowenien
Maschinerie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A user-friendly and analytically empowering solution

3,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Precoro software is an exceptional procurement management solution that has greatly improved our organization's processes. With its user-friendly interface, comprehensive features, and powerful reporting capabilities, Precoro has streamlined our purchasing operations and provided valuable insights. The responsive customer support further enhances the overall experience. I highly recommend it.

Vorteile:

I was impressed with Precoro's user-friendly interface and powerful analytics and reporting capabilities. The interface is intuitive, making it easy to learn and navigate. The software's analytics and reporting features provide comprehensive insights, helping me make informed decisions. I particularly appreciated the option to export data in Excel format, enabling further analysis and customization.

Nachteile:

It is not intuitive enough for me how inventory management should work. Also, when manually entering a new item, the small window provided for name and description made it difficult to verify entered information. Additionally, I discovered that Precoro allowed the creation of duplicate SKU numbers, even when an existing SKU already existed. Despite these concerns, Precoro's user-friendly interface and powerful analytics remain valuable for procurement processes.

Antwort von Precoro

vor 8 Monaten

Hi Blaz, thank you for taking the time to write such an amazing and detailed review! We are thrilled to learn that Precoro helps your company improve analytics and purchasing operations. We appreciate your suggestions and will take them into account for future updates. Please don't hesitate to contact our support team with any further recommendations. This will aid in the rapid improvement of Precoro for all users. Thank you for choosing Precoro!

Dustin
Senior Lecturer in USA
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Purchasing System for Senior Capstone Design Class

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It has been great. The support for getting the software configured and working for UVM has been amazing.

Vorteile:

We were struggling to find a software program that was affordable to use in a project based engineering class. Precoro's price structure only charges on a Power User basis and not normal users, so this made it affordable. Precoro is web-based platform that allows students to use their university credentials to easily submit purchase orders for multiple parts from a variety of vendors with some oversight by administrators to approve and place the orders. It does this really well.

Nachteile:

The comment feature is great within the system, but you only get notified via email that you have a comment. It would be great to have a feature in Precoro that allows you to see comments that are addressed to you within the platform.

In Betracht gezogene Alternativen: Procurify

Warum Precoro gewählt wurde: We didn't use Adobe. We used a custom piece of software that was developed in house. It had numerous flaws that caused orders to be duplicated, made it hard to order multiple parts from a single vendor, keep track of budgets and receive parts.

Zuvor genutzte Software: Adobe Acrobat Reader

Gründe für den Wechsel zu Precoro: Procurify was too expensive. They wanted to charge on a per-user basis each month. This which was not affordable for the program, especially since the software remains unused for about 4 months of the year.

Antwort von Precoro

vor 2 Monaten

Dustin, thanks for taking the time to write such a detailed and fantastic review! It's great to hear that Precoro has met your company's needs and made your procurement processes easier. Rest assured that our team works daily to improve the software and complement it with new features to meet every need out there. Thank you for being with us!

Courtney
Courtney
System Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Increase staff productivity and reduce expenses

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Precoro is the most straightforward piece of software we've ever used, and as a result, we've seen a dramatic rise in our daily output. As an added bonus, the Developer is also prepared to offer our company an enticing business package, so the whole cost is manageable.

Vorteile:

Our company has used Precoro as our procurement system to replace the previously manual processes involved in the purchasing process. When compared to manual tracking, the technology is far more efficient and helps us save time. It's simple to learn and inexpensive enough that even a modest business like ours can afford it.

Nachteile:

They may add some subheadings to the filter fields. I think it would be helpful if the PO itself could be seen as an image, rather than just a set of fields.

Antwort von Precoro

letztes Jahr

Hi Courtney, we appreciate your fantastic review! We're so glad you've made incredible strides in streamlining processes with Precoro and reducing manual tasks. We're always looking to make improvements, so please don't hesitate to contact support if you've got more fantastic ideas. Thank you for being with us!