Wer nutzt diese Software?

KMUs aus der ganzen Welt, die meisten unserer Kunden sind Software-Unternehmen, Werbeagenturen, Einzelhändler, Händler, usw.


Durchschnittliche Bewertung

42 Bewertungen
  • 5 / 5
    Gesamt
  • 5 / 5
    Bedienkomfort
  • 4.5 / 5
    Kundenservice
  • 4.5 / 5
    Funktionen
  • 5 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis
    $19/Monat
  • Kostenlose Version
    Ja
  • Kostenlose Testversion
    Ja
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
  • Training
    Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Precoro
  • http://www.precoro.com
  • Gegründet 2015

Über diese Software

Spenden-Management-Lösung, dank welcher Unternehmen ihre Ausgaben kontrollieren und Kosten sparen können. Mit Benutzern in mehr als 100 Ländern weltweit, ermöglicht Precoro Unternehmen, direkte und indirekte Unternehmensausgaben zu verwalten und den Einkaufsprozess zu optimieren. Die lächerlich einfach zu bedienende Plattform bietet vollständige Kontrolle und Sichtbarkeit der Unternehmenskosten.


Precoro Funktionen

  • Anforderungen & Zulassungen
  • Ausgabenmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Compliance Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lieferanten-Management
  • PunchOut
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement
  • Anforderungen & Zulassungen
  • Auktions-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Budgetmanagement
  • Erhalten
  • Gebot-Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lieferanten-Management
  • PunchOut
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vermögensverwaltung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Precoro

I highly recommend Precoro for its great analytics and reports

  Mit Google übersetzen
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We use Precoro in our 4 offices to analyse all the spendings around the company. Precoro helps us to track all the spendings, beginning with office purchases and ending with Internet connection.
Each employee has his own Precoro account and they make purchase requests, that I approve and send to suppliers directly from Precoro.
The most useful feature for me as the responsible purchaser is great spend analytics and reports.

Vorteile: Our employees really like simple and pretty catalog of goods and services that they can request.
Analytics helps me to report CFO about our spendings any time.
I think, that the time I spend from making a request to buy and pay bills has decreased and there's a bit less chaos in making purchase request - now they use only Precoro, instead of email, paper, phone etc.

In Shypshyna we use Precoro to give access to internal customers in regions

  Mit Google übersetzen
4/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We have 28 regions representatives and 19 office employees working in Precoro. All the representatives sell tires and autobatteries. When they need any of this, they use catalog of Shypshyna's products to request them from warehouse (office employees). There is approval routing of 3 employees.

Vorteile: Workflow is adjusted. Precoro has friendly UI and our internal representatives easily use it to process purchase requests and make POs from them. Interactive catalog is great, also we can upload report with costcenters into our ERP

Nachteile: We're waiting for the integration with our warehouse tool to automate all process.