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Deutschland Lokales Produkt
CentralStationCRM

CentralStationCRM

Deutschland Lokales Produkt

Was ist CentralStationCRM?

CentralStationCRM ist das praktische, deutsche CRM-System für kleine Teams. Günstig, schnell, und einfach eingerichtet - kann genau das, was ein CRM können sollte!

Wer verwendet CentralStationCRM?

Kleine und mittlere Unternehmen sowie Selbstständige.

CentralStationCRM Software - 1
CentralStationCRM Software - 2
CentralStationCRM Software - 3

Du bist nicht sicher, ob CentralStationCRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Germany
CentralStationCRM

CentralStationCRM

4,9 (10)
Lokales Produkt
0,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
9
5,0 (10)
5,0 (10)
5,0 (10)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
22
4,0 (18.636)
4,0 (18.636)
4,1 (18.636)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CentralStationCRM

Salesforce Sales Cloud
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Kontaktmanagement
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Kontaktmanagement
Leadmanagement
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Bestätigungen/Erinnerungen
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OroCRM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Act!
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement

Bewertungen über CentralStationCRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
90%
4
10%
Angelika
Angelika
Unternehmensinhaber in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best choice for me!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: 1. Quite simple and self-explaning while experiencing with it.
2. Good look & feel when working with,
3. quick solutions when needed and
4. reliable in running and at help desk.
Perfect!

Vorteile:

The most I like is that the hardware is located in Germany in cause of DSGVO-matters. Very important for me also is the very quick and hands-on help desk that solved all my problems I ever might have had. And believe me ... I'm always the one with the MOST complicated querys! All in all: Best CRM-choice for me and lots of customers that I already recommendend to the tool.

Nachteile:

Hmmm ... hard to say. Maybe that some features work different than I as a user would imagine. So, just a learning gap for me.

Antwort von 42he

vor 6 Jahren

Thank you so much for this nice review, Angelika! We're glad to have you as our customer!

Dilay
Performance Marketing Specialist in Schweden
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Comprehensive and practical to use CRM

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: In overall we have a great experience with CentralStationCRM.

Vorteile:

Best aspect of CentralStationCRM is it is easy to use and it provides a perfect user experience during usage.

Nachteile:

CentralStationCRM definitely needs to have an IOS application in addition to the current Android based application.

Antwort von 42he

letztes Jahr

Thank you so much for your review, Dilay! We're happy to announce that our CentralStationCRM iOS app is now available in your app store, we hope you like it as well 🙌🏻

Wolfgang
IT Consultant in Deutschland
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

only pretest

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I was only testing it for evaluation in my startup.
The usage is extremly easy. I got it in less then 15 minutes.
A support for a billing option and a rights abd access management for the users would be helpful.
The eMail intergration and the provides company-specific URL is remarkcable.
Yet I do not have experienced it with the amount of data in a productive environment.

Vorteile:

ease of use up to 3 users it is free of charge

Nachteile:

limited functionality

Onur
Senior Channel Sales Manager in Brasilien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use CRM

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

CentralStationCRM is by far the most easy to use CRM thanks to its intuitive dashboard and user-friendly interface.

Nachteile:

Android application is working quite fine however it is definitely a missing point that there is no IOS and especially a tablet application.

Peggy
CEO in Deutschland
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CRM for Small and Medium Sized Business

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: If you want to "do business" and not be tied down to a piece of CRM software which eats up your time just filling in lots of fields - this is the CRM system for you.

Vorteile:

This is the easiest CRM to set up - and still powerful enough to keep a small or medium-sized business going.

Nachteile:

this does not apply to me - I have not found something I don't really like about this software. The service is top of the line!!

Antwort von 42he

vor 3 Jahren

Thank you so much for your kind review and being our customer, Peggy!

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