MyHub

MyHub

von MyHub Intranet Solutions

Wer verwendet MyHub?

MyHub Intranet-Lösungen dienen einer großen Auswahl internationaler Kunden, von kleinen Unternehmen bis hin zu großen Unternehmen in allen Märkten.

Was ist MyHub?

Baue dir ein Intranet schnell und einfach mit der MyHubs Cloud-basierten Intranet-Software. Egal, ob du ein Intranet für kleine Unternehmen oder für einen Konzern suchst, wir werden allen Unternehmensgrößen gerecht. MyHub ist eine Low-Cost-Intranet-Lösung, die eine vorgefertigte Intranet-Lösung mit einer Reihe von leistungsstarken Business-Tool bietet, um die interne Kommunikation und das Engagement der Mitarbeiter zu verbessern. Z.B. Personalverzeichnis, Profile, sicheres Login, mobil-freundlich, Dokumenten- / Dateiablage, Blogs, Foren, benutzerdefinierte Seiten.

MyHub – Details

MyHub Intranet Solutions

https://www.myhubintranet.com

Gegründet 2001

MyHub – Kostenübersicht

MyHub bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von MyHub ist ab 0,73 $/Monat verfügbar.

Startpreis

0,73 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

MyHub Funktionen

Collaboration Tools
Aufgabenmanagement
Bearbeiten in Echtzeit
Brainstorming
Content-Management
Diskussionsforum
Dokumentenmanagement
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Projektmanagement
Versionskontrolle
Videokonferenzen
Content-Management
Diskussionsforum
Gruppenmanagement
Ideenfindung / Crowdsourcing
Inhalt-Moderation
Mitgliederverzeichnis
Mitgliedschaft-Management
Social-Media-Management
Veranstaltungsmanagement
Website-Management
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Fernwartung
Fernzugriff
Kollaboration
Live-Chat
Meeting-Management
Softphone
Video-Chat
Webkonferenzen
Zeitzonenverfolgung
Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten
Aktivitäts-/Newsfeeds
Befragungs-/Umfragemanagement
Bildschirm teilen
Blogs
Echtzeit-Chat
Meeting-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterfotos
Newsletter-Management
Videokonferenzen
Aktivitäts-/Newsfeeds
Blogs
Content-Management
Diskussionen / Foren
Kalenderverwaltung
Richtlinien Managemen-
Suche
Wiki
Wissensbasis-Management
Benchmarking
Leistungsmanagement
Mitarbeiteranerkennung
Negatives Feedback Management
Pulsbefragungen
Zielmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Echtzeit-Chat
Filesharing
Kollaboration
Suche
Aktivitäts-/Newsfeeds
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Aufgabenmanagement
Diskussions-Threads
Echtzeit-Chat
Filesharing
Integration von Dritten
Mobiler Zugriff
Sprachanrufe
Suche
Umfragen & Feedback
Videokonferenzen
Content-Management
Diskussionsforum
Entscheidungsbaum
Katalogisierung / Kategorisierung
Kollaboration
Self-Service Portal
Volltextsuche
Wissensbasis-Management

MyHub – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 25 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Chelsy P.
Acting Director, Information Technology and Data Center Services
Hochschulbildung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2018

"The Intranet site that is simple, with amazing customer service!!"

Kommentare: I wanted a site for internal information, what I found was not only an internal site but I can integrate with Google, create forms, do mail list, have forums, and have the flexibility on users and groups, down to pages.

Vorteile: My HubIntranet is easy to use, for technical or non technical staff, the knowledge base is easy to use with step by step guides and videos. I have used them for several years now and the features keep growing.

Nachteile: It's not super fancy as far as templates, but for the delivery of information it is great!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2018
Stacy W.
Communications Coordinator
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.3.2020

"A great email newsletter replacement"

Kommentare: Previously, I was creating a weekly interactive email newsletter. This worked OK, with some downfalls — it was difficult to go back and find news. What edition was it in? Now, users can easily scroll through news or use the search feature.
Another downside of a weekly newsletter, is there is a lag between news (new hire or updated policy, for example) and the newsletter. If something happens on Monday, it isn't in the newsletter until Friday. This solution helps with that.
We also really like the directory feature. I was printing phone/photo directories. Those can get dated very quickly with personnel changes.
I was looking for a solution for quite a while. Many options I found were quite expensive, especially for a smaller business. This had what I was looking for at a reasonable price.

Vorteile: My Hub was very easy to learn. I like that I can easily add news articles that can be read by co-workers as soon as they check in.

Nachteile: There are a few features I think would be great to include. A birthday calendar/work anniversary module would be great. We just use the regular calendar, but it takes some time to clear out times, end dates, etc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.3.2020
Verifizierter Rezensent
Marketing and Creative Assistant
Maritime Wirtschaft, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2018

"Affordable Intranet Adaptable for Many Uses"

Kommentare: We are using MyHub for a customer forum - it has the features and flexibility that we were looking for at a cost that is not outrageously expensive.

Vorteile: The customer service I received was great and they were helpful throughout the setting up process and helping me to learn more about what is doable on the site.
The price is reasonable for what you can customize.

Nachteile: There are some limitations to what you can customize. It is a bit clunky and slow moving.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2018
Marin F.
Communications Manager
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2020

"MyHub Review"

Kommentare: One of the people I have been in contact with kind of gave me unattainable expectations, but [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are absolute angels and provided me with amazing support.

Vorteile: I don't know anything about websites, but was still able to set up all I could until I handed things over to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for the URL.

Nachteile: It's making me fill this section out but I have nothing to say.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2020
Phil R.
HRSA HCCN Grant Project Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2018

"MyHub functionality is excellent and Customer Support is beyond outstanding. I fully recommend it!!"

Kommentare: It enables us to disseminate and capture information that we need in a very effective and low-cost way.

Vorteile: MyHub software is relatively easy to use and is extremely flexible. It took less than a few weeks to develop a multi-page private portal, with a large amount of data, that meets our needs. The pre-built templates and the one-on-one virtual training, along with the support guides and videos, jump-started and enabled quick development without needing a technical background. Page creation, page management, security, and user management are excellent.
The customer service is the best in the industry in responsiveness, addressing issues, and providing helpful solutions. MyHub aims to please and consistently goes above and beyond as a premier vendor!
The cost of MyHub is unheard of in the industry.

Nachteile: The Document Exchange capabilities were the main reason for us to select MuHub. The Microsoft Explorer structure and associated security are excellent. In a page, it is possible to set up hyperlinks to files stored in the Document Exchange. The ability to set up a hyperlink to a folder in the Document Exchange does not currently exist and we hope that this major enhancement would be made available at some point in the future.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2018