Kanbanize

Kanbanize

von Kanbanize

Wer nutzt diese Software?

Kanbanize ist eine moderne und frische Lean-Management-Plattform, die kleinen und mittleren Unternehmen hilft, ihre Produktivität und die Effizienz ihrer Prozesse zu steigern.

Durchschnittliche Bewertung

46 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Kanbanize
  • http://www.kanbanize.com
  • Gegründet 2008

Über Kanbanize

Kanbanize hat die Art und Weise verändert, wie Projektmanager und Teammitglieder ihre Aufgaben erledigen. Das System ist mit einer Reihe von Tools und Funktionen ausgestattet, die das Projektmanagement von den ersten Phasen der Planung und der Konzeption bis zur Realisierung und Lieferung erleichtern. Kanbanize ist für sein leistungsfähiges Analysemodul bekannt, stellt mehrere Diagramme bereit und die Daten werden automatisch ausgefüllt. Kanbanize erweitert seine Funktionalität, indem es eine beliebige Anzahl von Systemen verknüpft, die für deine Arbeitsweise relevant sind.

Kanbanize Funktionen

  • Anfragenmanagement
  • Feedback-Management
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Kanban-Tafel
  • Priorisierung
  • Ressourcenmanagement
  • Retrospektiven-Management
  • Rückstand-Management
  • Statusverfolgung
  • Team-Management
  • Unterstützt Scrum
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Aufgabenmanagement
  • KPI-Überwachung
  • Meilensteinverfolgung
  • Multi-Board
  • Priorisierung
  • Projektplanung
  • Roadmapping
  • Unterstützt Scrum
  • Verfolgung von Abhängigkeiten
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Kanbanize

The Only Kanban Software I Recommend

Bewertet am 27.9.2018
Mark G.
CEO
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I like to describe Kanbanize as the Swiss Army Knife for IT leaders in mid-sized businesses. Since we at Xuviate started talking about it in our IT Leader Masterminds and 1-1 Coaching sessions so many individuals started playing with it and later adopted the software ... to the point where there is currently no other main-stream Kanban software that is regularly used by any of the IT leaders we interact with. This is both testament to the quality of the product as well as the ability of Kanbanize to stay ahead of what users need.

Vorteile: - The software is extremely flexible and supports almost any use-case
- It is super easy for people to get started (even if they have never used Kanban before or are not in IT)
- It is not just another Kanban tool and right from the start it is clear how Kanbanize (the company) is trying to change the way we run our businesses (e.g. by supporting and evangelising Portfolio Kanban)
- The reporting engine is top-notch and provides both overview and many drill-down opportunities

Nachteile: - Individuals often are role players on multiple boards. Currently there is no easy way to show all tasks assigned to an individual and to properly prioritise daily workload.
- No integration with their personal Kanban tool flow-e exists at the moment

Daily fun with Kanbanize

Bewertet am 29.11.2019
Barbora R.
Heade of Customer Care
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are using it for all procedures in Company - Customer care use it for email comunication with clients, Developers use it for devs issues and management use it for their ToDos and can easily see what issues are opened in whole company.
It is really easy to use and defined workflow, automated rules (we love it). We finally have one system for all departments and same metrics and statistic (again easy to generate fo custom period)

Vorteile: Easy to use and define workflow/rules
Statistics about solved issues
Great customer care

Nachteile: Missing some stast, but they are on the list :)

Antwort des Softwareanbieters

von Kanbanize an 6.1.2020

Thank you for the feedback, Barbora.
We are improving the product on a regular basis, so we can meet users' expectations and needs. We are glad to hear that you are happy with our support and features. Kind regards.
Kanbanize team.

Best Kanban Tool

Bewertet am 28.9.2018
Brennen M.
Partner
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Kanbanize folks are so knowledgeable and so ready to help when ever we need it. We deal with many saas companies and Kanbanize are at the top of the field. They get how to nurture and support their users. They also roll out new functionality every month. The application just keeps getting better and better.

Vorteile: Kanbanize is a very flexible tool set that allows us to clearly map out specific workflows for our clients. Clients love it because they can see and update the status of all of their work within their specific workflow not a workflow imposed on them by a software package. We also like the flexibility of the cards made possible by custom fields, attachments, images and so on.

Nachteile: Kanbanize is very feature rich. When users initially get on the platform, they can suffer some intimidation. However, Kanbanize is so easy to use and so well thought out, it's amazing to watch people work with it for the first time. Within hours and even minutes in some cases, our clients are moving through the boards and managing their work, all while having lots of fun!

My experience with Kanbanize

Bewertet am 20.11.2019
Shane J.
BIM/CAD Technical Specialist
Architektur & Planung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are solving discipline coordination issues. Since utilizing Kanbanize we have experienced better collaboration between teams and more opportunities for work share

Vorteile: Ease of use, helpful support staff, set of videos for features, robust kanban experience

Nachteile: Nothing. As issues arise the support team has done an excellent job at addressing them and potentially fixing them within the application

Antwort des Softwareanbieters

von Kanbanize an 25.11.2019

Thank you for your feedback, Shane.
We are happy to hear our software is improving your cross-team collaboration!

Kind regards.
Kanbanize team.

Used almost 4 years but switched to other

Bewertet am 15.12.2019
Rimas D.
CEO
Elektrische/elektronische Fertigung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When we had few users it was working perfect. Ease to set up project workflow, make different versions. If you start uploading link or attach some files to kanban cards or add more users, satisfaction is over. Computer slow downs enormously and in 2 years nobody suceeded to solve that. We were trying to minimase amount of data, minimise active users. Standard report ar eno use at all. If you want to have dynamic report and track business leads and projects in is necessary to connect extrenal software to make normal report which are more dynamic. Integrated reports are no use. This is my opinion as CEO who was running 4 factories and wanted to control project by kanbanize. We switched to Odoo.

Vorteile: Friendly interface, easy to set up. Logic ir very simple and comfortable. We used in our sales processes and new product implementation proceses. 10-14 regular users were regulary connected. About 400-500 kanban leads. Pricing is ok. Could be free version for 3-5 users, it would help to promote software more.

Nachteile: When we connected more users and opened more leads kanban cards it started to be extremely slow. Iphone or android application interface is different and does not have the same navigation functions. Reports are not comfortable. We used external software to generate report (dynamic reports) not static print outs. I see that IT guys more focus on functionality vut forget interface and reports to track project what is exactly CEO needs. For small company to play is ok. For bigger too weak.

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