FirstHive

FirstHive

von FirstHive Tech

Wer verwendet FirstHive?

Während FirstHive derzeit von einigen der größten Fortune-500-Unternehmen genutzt wird, ermöglicht die DIY-Version der KMU-Kundschaft die Nutzung dieser Technologie für ihre Marketinganforderungen auf der ganzen Welt.

Was ist FirstHive?

FirstHive ist eine zum Patent angemeldete, mehrkanalige Plattform, die es Marketing-Profis ermöglicht, mit ihrer Kundschaft über E-Mail, SMS und soziale Kanäle wie Facebook, LinkedIn und Twitter in Kontakt zu treten. Mit Funktionen, die eine Echtzeit-Beziehung mit Kundschaft ermöglichen, und umfassenden Dashboards, die dir die Leistung deiner Kampagnen anzeigen, ist FirstHive die Plattform der Wahl für einige der führenden Marken weltweit. Erlebe die Zukunft.

FirstHive – Details

FirstHive Tech

https://www.firsthive.com

Gegründet 2009

FirstHive – Kostenübersicht

FirstHive bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von FirstHive ist ab 500,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

500,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

FirstHive Funktionen

CDP-Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging
Analytik
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Filtern nach Keyword
Kontaktmanagement
Konversion-Tracking
Kunden-Zielgruppenansprache
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten

FirstHive – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Rahim D.
Consultant
Bankwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.5.2017

"It's one of best product and very unique features it allows 360 degree view of my marketing efforts "

Kommentare: Easy way of communication lots of market insight and very flexible

Vorteile: Uniqueness of platform tracks customer journey from multiple channels it helps to respond customer in a very unique way. Social media is also part of customer journey

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.5.2017
Kristen S.
Project Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.2.2018

"User Friendly - Good for Bulk Mailers and Social Posting"

Vorteile: Easy to create communication with our clients. It easily integrates with our SMS, social medias and emails. Responding to customers is easy to do using this program.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.2.2018
Kamal K.
Marketing Analyst
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2016

"Surprised by the ease-of-use and intelligence!"

Kommentare: I'm a marketing analyst in a medium-size company.. We were looking for a marketing software that can handle our e-mail marketing requirements as well as create intelligent customer reports.. While researching, I stumbled upon a discussion on 'FirstHive' on reddit.. I took a free trial of the product and executed couple of campaigns.. i was surprised to see how easy it was to design a cool looking email from the existing templates... trigger it and see results in real-time.. I know it has nothing to do with 'open rates' but it's true that our email open rates are better now.. Beside email-marketing, it has SMS marketing and Social Media Marketing too.. all in the same license fee.. We stopped using Hootsuite and migrated all our social media activities on FirstHive.. Now, we have customer insights from all the channels curated into one dashboard.. It made a lot of sense for us to keep using FirstHive, since similar other product was costing us four times more.. and I'll recommend to all marketers.. for $50 a month, it's worth a shot!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2016
Kevin W.
Senior Consultant
Bekleidung & Mode, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.5.2017

"cost effective and efficient"

Kommentare: customer traction. more engagement. analytics was a big plus and a cost effective and efficient tool to plan my marketing activities.

Vorteile: the features are great, some great not relevant to me yet, but got me thinking on those lines, which helped my business goals. the campaign creations are seamless and easy to track, the single view dashboard is a great feat in this software. they provide analytics based on unique customer behavior and pattern on different campaigns and different medium which is very insightful. has added advantage of targeting members in India and outside India. Creating duplication of campaigns is also a nice feature helps my team save a lot of time on repeated campaigns.

Nachteile: UI can be more interactive
email templates options are not much, can add GIF format as well.
irrelevant dashboard should not show up if we dont have data to populate the same.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.5.2017
Hemanth N.
Director
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2017

"It is a great Product, able to take care of all my Bulk mailers, SMS and Social posting for me."

Vorteile: Integration of SMS, Mails and Social Media at one place. I run a Training organization and I use FirstHive forbsend mailers and SMS and Social Media Posts to clients for New Program Launch and Business Development Purpose

Nachteile: I have not faced any problem/ issue in using this application , it suits my small business perfectly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2017