HighGround

von HighGround

4.5 / 5 6 Bewertungen
HighGround

Wer nutzt diese Software?

Enterprise organizations with growing, disparate workforce, experiencing or open to change, growing population of Millennials, talent is a primary asset, talent shortages, M&A, retention a concern

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Bedienkomfort 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • HighGround
  • http://www.highground.com
  • Gegründet 2012

Über HighGround

HighGround is a transformative employee engagement platform that helps organizations achieve peak performance. The comprehensive solution betters both the employee and manager experience by connecting and aligning organizations through employee-driven goals, continuous check-in conversations, peer-to-peer feedback, social recognition and pulse surveys.

HighGround Funktionen

  • Anpassbare Fragen
  • Bewerter-Nachverfolgung
  • Bewertungsauswahl
  • Fragenkatalog
  • Gruppen-Zusammenfassungsberichte
  • Individuelle Berichte
  • Self-Service Portal
  • Unterstützt externen Gutachter
  • Vergleichsberichte
  • Zusammenfassende Berichte
  • Belohnungspunkte
  • Bonus-Katalog
  • Gesellschaftliche Anerkennung
  • Leistungsmanagement
  • Manager-to-Peer-Anerkennung
  • Nachverfolgung von Ranglisten / Aktivität
  • Nominierungen
  • Peer-to-Peer-Anerkennung
  • Verwaltung von Erwähnungen (online, in soz. Netzwerken)
  • Ziele
  • eKarten
  • 360-Grad-Feedback
  • Benutzerdefinierte Bewertungsskalen
  • Beurteilungen der Kompetenzen
  • Entschädigungsmanagement
  • Individuelle Entwicklungspläne
  • Kollegen-Bewertungen
  • Laufende Leistungsverfolgung
  • Selbsteinschätzungen
  • Self-Service Portal
  • Tracking der vorhergegangenen Beurteilung
  • Zievorgaben-/Zielsetzung
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Entschädigungsmanagement
  • Entwicklungsplan für Karrieren
  • Kompetenzmanagement
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Nachfolgeplanung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Trainingsmanagement
  • Verwalten von Job-Beschreibungen
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

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Craig Wigley
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Quelle: asdf
4/5
Gesamt
4 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The software is easy to use and provides an effective platform for performance management, professional development, and employee engagement. There's a familiar look and feel which is interactive and fun. The software has raised expectations from employees in these areas and has helped to improve the quality of talent development at the company.

Nachteile: We remain disappointed with analytics. There have been improvements, but reports are not intuitive or customizable. Raw data is available, but it is time-consuming to visualize and leverage data in it's current state - particularly data around usage and quality of feedback being generated for employees. This is particularly frustrating given the increased data demands on HR professionals, for good decision making - it's a bit of a disconnect.

Amazing program. My employees love it!

Mit Google übersetzen Bewertet am 5.9.2017
Meredith Leader
Director of People and Culture
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Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is very user friendly. My employees don't need extensive training on how to use the tool.
We were able to customize the tool to have it match the company culture and colors.

Nachteile: There is nothing that I don't enjoy using with the tool. I just wish that I had more time to devote to upgrading our store.

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