Wer verwendet Infor CRM?

Infor CRM bietet robuste, flexible Lösungen in über 70 Branchen.

Was ist Infor CRM?

Infor CRM bietet Tools für Einzelpersonen, Teams und Unternehmen, die sich auf die Steigerung der Vertriebsleistung und die Erkenntnisse konzentrieren, um die Vertriebs-, Marketing- und Servicestrategie und deren Ausführung zu optimieren. Infor CRM bietet Vertriebsteams umfassende Kundeninformationen aus Interaktionen und Transaktionen im gesamten Unternehmen und bietet der modernen flexiblen Belegschaft mit mehreren Zugriffsmethoden. Robuste Prozessautomatisierungsfunktionen ermöglichen die Effizienz und die Anwendung von Best Practices in Vertriebsteams.

Infor CRM – Details

Infor

http://www.infor.com

Gegründet 2002

Infor CRM – Preisübersicht

Infor CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Infor CRM ist ab 65,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

65,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Infor CRM – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Infor CRM Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige Online CRM Systeme Liste

Infor CRM Alternativen

Mehr Alternativen zu Infor CRM

Infor CRM – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

3,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 3,7
Kundenservice 3,6
Funktionen 3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 3

Software bewerten

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Mahonri G.
Electro- Mechanical Buyer
Eisenbahnbau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.10.2019

"Powerful and Useful ERP software"

Kommentare: Make your Buyer life easier. Infor is very handy and helps you to work with all of the procurement and management tools in an organized way

Vorteile: It has all of the tools needed to perform your job. It could be as fancy and broad as you design it

Nachteile: It could be a little difficult to learn how to use it

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.10.2019
Verifizierter Rezensent
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 18.5.2016

"Experience With Infor Saleslogix"

Kommentare: I call it Infor Saleslogix (ISLX) CRM Enterprise because Infor has a number of CRM offerings (Inforce, Epiphany, Infor CRM Business, etc). ISLX Enterprise, although, long-in-tooth, provides the most comprehensive Customer Relationship Management solution on the market Out-Of-The-Box. Besides being one of the most intuitive, and easiest to use offerings, ISLX Enterprise includes Sales Automation, Marketing Automation, Customer Service Automation, Complete Mobile CRM, highly advanced Outlook and Gmail Integration, and 100GB of Data Storage for each 50 users (which is often overlooked when comparing Cost and ROI. Infor SLX Enterprise is available as a Cloud, On-Premise, or Hybrid Offering. At 48% the cost per user of SFDC Lightning (excluding storage), ISLX CRM has an overall productivity rapid-return-on-value built-in.

Vorteile: Easy-to-Use, Robust Out-of-the-Box, Configurability,, Flexibility, Rapid Return-of-Value, ROI generally less than 1 year (usually 6-8 months); Fast and Easy Navigation. Price-to-Value; and Rapid Implementation. Outstanding Outlook and Microsoft Office Integration (Outlook, Excel, Word, Sharepoint).

Nachteile: Beauty and Speed are usually not Congruent. Infor Hook and Loop designers need to step-up and close the gap on the user interface. Infor needs to focus on an greatly robust application eco-system (1st 3rd party integration -not just ION, vertical industries providers, re-invest in business partners, increase marketing awareness with success stories, and product collateral; use competitive wins that make sense. Finally, WIN Something BIG, and let everyone know you are in the game, or Go Home.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 18.5.2016
Jeff P.
Sales Manager
Elektrische/elektronische Fertigung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2,5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 23.3.2015

"Very good product...easy customization to your sales process"

Vorteile: Customization options are extensive but the ability to just 'jump-in' and start using the product right away was very easy and a big plus for us. The user-interface was logical and easy to pick-up and you could customize your personal dashboard very easily to view only the items that are important to your role. The ability for us to create our own sales process was a big plus -- that is, taking an opportunity from our first meet to a sale told us a lot about where to focus our time and efforts and when to call an opportunity closed. Our vendor support was always excellent and responsive although we were unclear on what level of support we could expect with our plan and what was 'extra'.

Nachteile: We felt that we needed to employ a full-time administrator to manage everything and since we're a small company that wasn't an option for us. There were issues for us with administrator rules and with permissions that we didn't have someone on site dedicated to managing. Again, the support from the vendor was very good but it was difficult to know the difference between a CRM issue and a vendor issue. With our most recent vendor the support was good and the people we spoke with were able to resolve any issues we had in one phone call or email.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 23.3.2015
Charlotte G.
Business Coordinator
Unternehmensberatung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 11.1.2019

"Office Manager"

Vorteile: Out of all the CRM systems I have used in the past this was one of my favorite's due to the features and ease of use.

Nachteile: It's not the most bright and colorful CRM system out there and I had the odd latency issue but apart from that it was great.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 11.1.2019
Steve H.
Chief Information Officer and Director, Information Technology Services
Buchhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.7.2018

"Good overall CRM system. Cost effective vs. SalesForce"

Kommentare: Great tool for us to keep track of contacts, opportunities and sales. Also used for marketing communications with clients.

Vorteile: Infor CRM is fairly easy to use and intuitive enough for users to hit the ground running after 1 day. Cost effective vs. Salesforce.com

Nachteile: Missing a bit of functionality but with integration we've been able to push/pull data to other systems (time/billing) and marketing automation tools.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.7.2018