TextMarks

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von TextMarks

Wer verwendet TextMarks?

Kapitalgesellschaften, gemeinnützige Organisationen, Einzelhändler, KMUs, Marketingagenturen, Transitagenturen

Was ist TextMarks?

TextMarks SMS-Nachrichtendienst ermöglicht es Marken, Einzelhändlern, kleinen Unternehmen, Transitagenturen, gemeinnützigen Organisationen und Kapitalgesellschaften, potenzielle Kundschaft und Personal durch Massentextnachrichten zu erreichen. Seit 2006 hat die nutzerfreundliche Weboberfläche, robuste API und der zuverlässige Service von TextMarks Tausenden Unternehmen ermöglicht, ihre Geschäfte auszubauen, das Engagement zu steigern und zeitnahe Informationen an mehr als 10 Millionen Nutzer in den USA zu liefern. Besuche die Website des Unternehmens oder rufe es an an, um mehr zu erfahren.

TextMarks – Details

TextMarks

http://www.textmarks.com

Gegründet 2006

TextMarks – Kostenübersicht

TextMarks bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

TextMarks Funktionen

Emergency Notification Software (Notfallbenachrichtigung)
Geo-Zielgruppenerfassung
Kontaktmanagement
Massenbenachrichtigungen
Szenarioplanung
Vorlagen
Zwei-Wege-Kommunikation
Aktivitäts-/Newsfeeds
Befragungs-/Umfragemanagement
Bildschirm teilen
Blogs
Echtzeit-Chat
Meeting-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterfotos
Newsletter-Management
Videokonferenzen
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

TextMarks – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 29 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Chelsey R.
Executive Creative Director
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.1.2019

"Amazing Customer Support "

Kommentare: Textmarks as a platform is extremely well put together and user friendly. The dashboard is easy to navigate and software is incredibly responsive. What sets it apart is the incredible team behind the platform with support and sales staff at the ready to assist with all of your questions. In addition, the friendly and patient demeanor these team members possess makes a world of difference during setup and integration. Having someone to call on for support and having that someone be as responsive as the Textmarks team has seriously made the difference in my choosing to commit to this platform. I'm looking forward to working with Textmarks for the foreseeable.

Vorteile: Ease of use and responsive platform. Customer support team is extremely helpful and available.

Nachteile: There is nothing that comes to mind. The team behind this platform makes it top notch.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.1.2019
Christina D.
Youth Pastor
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2019

"TextMarks product Review"

Kommentare: My experience with TextMarks is absolutely great. I love the concept, the software is user-friendly and the diversity and quantity of applications that are offered to help us market our church and church ministries as well as enable us to stay connected with our church leaders & members is extremely useful. I especially appreciate that when I want to learn something about the program or ask any specific questions I receive through instructions from a live person.

Vorteile: I am the adminsitrater for the text program which our church uses to communicate news and updates to current & new church members. I love how we can stay connect to our church members, keep them plugged in and informed. The program works great to introduce new activities and short notice changes. I especially like that it is not set up like a group text so people don't contiunually get bumbarded with new text from people who would be responding. if it were a group text.

Nachteile: The only draw back to the program is that I cannot add subscribers when requested, they must add themselves. I have had people request to be added but as an adminstrater I could not add them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2019
Claudia C.
Executive Director
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"great customer service"

Kommentare: So far it's been great.

Vorteile: The most important feature to me is affordability and customer service. TextMarks does a great job at both.

Nachteile: Not flexible with 2-way communication, people can't contact me via this text system

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018
Andy T.
Helpdesk & Systems Tech
Medienproduktion, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2020

"Simple Way to Send Mass Texts"

Kommentare: We needed an easy way to send out mass text messages in case of emergencies or weather events. This has gone a great job of meeting that need.

Vorteile: It's been very easy to maintain and to my knowledge, we've never had any issues using it. We mostly use it to manage openings and closings for our office location and it works great.

Nachteile: The interface is somewhat antiquated. I can't find any sort of sort or search options,so I have to go through each page when deleting exiting employees from the list.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2020
David M.
Transportation Analyst
Übersetzung und Lokalisierung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Convenience at your fingertips"

Kommentare: Our idea behind integrating texmarks into our real-time bus arrival information is that we want everyone to be able to utilize this new capability without owning smartphone. The majority of our transit riders are seniors who do not always know how or own a smartphone. Textmarks allow these riders to obtain real time information using their cell phone at their convenience. It saves our riders time not having to wait at our bus stops wondering when the bus will arrive. It also allows senior to plan out their time better so that they dont have to stand out in the inclement weather waiting for a bus.

Vorteile: The layout is very easy to follower for our senior riders. We like the option that it can display more should anyone choose to view for more information. The information is easy and clear and not overwhelming for many of our users

Nachteile: Sometimes, there is a delay in getting the messages. This could be due to cellphone signal

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2018