Was ist TextMarks?

TextMarks SMS-Nachrichtendienst ermöglicht es Marken, Einzelhändlern, kleinen Unternehmen, Transitagenturen, gemeinnützigen Organisationen und Kapitalgesellschaften, potenzielle Kundschaft und Personal durch Massentextnachrichten zu erreichen. Seit 2006 hat die nutzerfreundliche Weboberfläche, robuste API und der zuverlässige Service von TextMarks Tausenden Unternehmen ermöglicht, ihre Geschäfte auszubauen, das Engagement zu steigern und zeitnahe Informationen an mehr als 10 Millionen Nutzer in den USA zu liefern. Besuche die Website des Unternehmens oder rufe es an an, um mehr zu erfahren.

Wer verwendet TextMarks?

Kapitalgesellschaften, gemeinnützige Organisationen, Einzelhändler, KMUs, Marketingagenturen, Transitagenturen

Wo kann TextMarks bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • TextMarks
  • Ansässig in Pasadena, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • TextMarks
  • Ansässig in Pasadena, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

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Englisch

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TextMarks

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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5,00 $/Monat
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48,00 $/Monat
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99,00 $/Monat
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TextMarks Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • Massen-SMS
  • Massenbenachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • SMS Gewinnspiele

Alternativen für TextMarks

TapMango ist eine vollständig gebrandete Lösung für Kundenloyalität, Online-Bestellung und mobile Bestellung für Einzelhandelsunternehmen und Restaurants.
Mehrkanal-Notfallbenachrichtigungssoftware, die Zwei-Wege-Messaging, integrierte Überwachung und datengesteuerte Erkenntnisse bietet. Erfahre mehr über AlertMedia
Build sales leads with accuracy, reduce customer attrition, and engage with clients using personalized interactions. Powered by A.I.
Voxie is the conversational AI text marketing leader.
Text Request ist ein Online-Business-SMS-Service. Sende und empfange SMS- und MMS-Nachrichten mit deiner aktuellen Büronummer.
SMS-Texting und Live-Chat für Unternehmen waren noch nie einfacher als mit den Avochato-Lösungen für Teams, Vermarkter und Kontaktcenter.
Erfasse und sende Nachrichten in Sekundenschnelle an eine Liste von Telefonnummern. Wird von Schulen, Kirchen, gemeinnützigen Organisationen und vielen anderen Gruppen verwendet.
SMS-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen Kundeninteraktionsdaten sammeln und das Kundenverhalten analysieren können, um gezielte Webkampagnen durchzuführen.
iSalesCRM hilft dir, deine Leads per SMS, E-Mail und/oder über ein integriertes Telefonsystem zu kontaktieren und zu verfolgen.
Quick sign up, FREE TRIAL, no credit card required. Send Group SMS, MMS with emoji and short URL tracking. Sign up forms, SMS keywords.
Quiq verkauft Messaging- und Live-Chat-Lösungen, um Unternehmen und Verbraucher dabei zu unterstützen, über digitale Kanäle zu interagieren.
Notfall- und Massenbenachrichtigungslösung, mit der Unternehmen auf einfache Weise Sprach-, Text-, Social-Media- und E-Mail-Benachrichtigungen versenden können.
SMS Notify is a lighting fast, programmable SMS API designed to reliably send and receive messages globally at the worlds most cost-eff

Bewertungen über TextMarks

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
24%
Chelsey
Chelsey
Executive Creative Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing Customer Support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Textmarks as a platform is extremely well put together and user friendly. The dashboard is easy to navigate and software is incredibly responsive. What sets it apart is the incredible team behind the platform with support and sales staff at the ready to assist with all of your questions. In addition, the friendly and patient demeanor these team members possess makes a world of difference during setup and integration. Having someone to call on for support and having that someone be as responsive as the Textmarks team has seriously made the difference in my choosing to commit to this platform. I'm looking forward to working with Textmarks for the foreseeable.

Vorteile:

Ease of use and responsive platform. Customer support team is extremely helpful and available.

Nachteile:

There is nothing that comes to mind. The team behind this platform makes it top notch.

Lidia
Owner in USA
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Making our lives easier!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: With TextMarks, I have been able to provide my clients with multiple ways of reaching our goal. I upload restaurant menus to web pages and link them via QR code, still, a lot of people don't know how to use QR codes or refuse to fuss with newer technology. Luckily, practically everyone knows how to send a text. That's why I use TextMarks to automatically send a menu link to anyone who texts in a specific keyword. It is so easy to use and has eliminated so many headaches for my clients. You know something is great when it works really well in the background, and you don't even have to think about it.

Vorteile:

I love that they are so generous with the amount of texts and keywords you get, I never feel like i'm counting or worrying about going over any limits. I also love how easy it is to set up keywords, someone is always quick to respond to any questions I have and especially quick to activate my keywords. My clients absolutely love that I integrated a short-code text into my service and it has made so many people's lives easier, especially mine.

Nachteile:

As a startup $200 per month for the cheapest plan was a little daunting, especially since I didn't yet have that many customers and income to cover expenses. But, a short code text service improves my product substantially and I feel like it is essential to my business, so I signed up. Well, TextMarks has a great starting promotion that made the service very affordable for me until I got to profitability, and so far, I haven't had any trouble paying for it.

Claudia
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

great customer service

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: So far it's been great.

Vorteile:

The most important feature to me is affordability and customer service. TextMarks does a great job at both.

Nachteile:

Not flexible with 2-way communication, people can't contact me via this text system

Christina
Youth Pastor in USA
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

TextMarks product Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: My experience with TextMarks is absolutely great. I love the concept, the software is user-friendly and the diversity and quantity of applications that are offered to help us market our church and church ministries as well as enable us to stay connected with our church leaders & members is extremely useful. I especially appreciate that when I want to learn something about the program or ask any specific questions I receive through instructions from a live person.

Vorteile:

I am the adminsitrater for the text program which our church uses to communicate news and updates to current & new church members. I love how we can stay connect to our church members, keep them plugged in and informed. The program works great to introduce new activities and short notice changes. I especially like that it is not set up like a group text so people don't contiunually get bumbarded with new text from people who would be responding. if it were a group text.

Nachteile:

The only draw back to the program is that I cannot add subscribers when requested, they must add themselves. I have had people request to be added but as an adminstrater I could not add them.

David
Transportation Analyst in USA
Übersetzung und Lokalisierung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Convenience at your fingertips

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our idea behind integrating texmarks into our real-time bus arrival information is that we want everyone to be able to utilize this new capability without owning smartphone. The majority of our transit riders are seniors who do not always know how or own a smartphone. Textmarks allow these riders to obtain real time information using their cell phone at their convenience. It saves our riders time not having to wait at our bus stops wondering when the bus will arrive. It also allows senior to plan out their time better so that they dont have to stand out in the inclement weather waiting for a bus.

Vorteile:

The layout is very easy to follower for our senior riders. We like the option that it can display more should anyone choose to view for more information. The information is easy and clear and not overwhelming for many of our users

Nachteile:

Sometimes, there is a delay in getting the messages. This could be due to cellphone signal