TextMarks

von TextMarks

4.5 / 5 26 Bewertungen
TextMarks

Beliebte Produkte


Wer nutzt diese Software?

Corporate Enterprise, Nonprofits, Retailers, SMBs, Marketing Agencies, Transit Agencies

Durchschnittliche Bewertung

26 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TextMarks
  • http://www.textmarks.com
  • Gegründet 2006

Über TextMarks

TextMarks SMS Text Messaging service allows brands, retailers, small businesses, transit agencies, nonprofits and corporate enterprises to reach prospects, customers & employees through mass text messaging. Since 2006, TextMarks easy to use web interface, robust API &reliable service have enabled thousands of customers to build their businesses, increase engagement and deliver timely information to more than 10 Million users in the U.S. Visit www.textmarks.com or call 800-696-1393 to learn more.

TextMarks Funktionen

  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Kontaktmanagement
  • Massenbenachrichtigungen
  • Szenarioplanung
  • Vorlagen
  • Zwei-Wege-Kommunikation
  • Blogs
  • Chat/Messaging
  • E-Mail-Management
  • Fotogalerie
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Newsletter-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Telefonie
  • Umfrage-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Zwei-Wege-Messaging

Die hilfreichsten Reviews für TextMarks

Convenience at your fingertips

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.10.2018
David M.
Transportation Analyst
Übersetzung und Lokalisierung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our idea behind integrating texmarks into our real-time bus arrival information is that we want everyone to be able to utilize this new capability without owning smartphone. The majority of our transit riders are seniors who do not always know how or own a smartphone. Textmarks allow these riders to obtain real time information using their cell phone at their convenience. It saves our riders time not having to wait at our bus stops wondering when the bus will arrive. It also allows senior to plan out their time better so that they dont have to stand out in the inclement weather waiting for a bus.

Vorteile: The layout is very easy to follower for our senior riders. We like the option that it can display more should anyone choose to view for more information. The information is easy and clear and not overwhelming for many of our users

Nachteile: Sometimes, there is a delay in getting the messages. This could be due to cellphone signal

Terrific service for Bike Events. Allows us to communicate safety and schedule information.

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.10.2017
Alan B.
Event Organizer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Helps ensure safety for a bike ride.

Vorteile: - The ability to quickly communicate with majority of event participants (Update route information, Safety, reminders for routine daily schedule).
- Easily customized to our specific event. We can customize Welcome messages, and manage delivery of messages.
- Groups allow us to send messages to all riders or just support crew / staff.
- Pricing is flexible to our event and number of riders.

Nachteile: - All users must manually Opt-In. I know there are regulations that require this process, but it would be faster and ensure all riders are subscribed if we can load rider numbers from a spreadsheet from our registration.
- We'd like to be able to send pictures or map graphics to group subscribers.

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