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Was ist CityReporter?

Alle Freizeitabteilungen und Parks machen sich Gedanken über Inspektionen und Aufzeichnungen. Ob wöchentliche Sicherheitsinspektionen auf Spielplätzen, stündliche Eiszapfen in der Arena oder tägliche Kontrollen der Wasserqualität in öffentlichen Schwimmbädern – all dies kann mit der Inspektionssoftware CityReporter verwaltet werden.

Kommunalverwaltungen und Schulbezirke in ganz Nordamerika vertrauen CityReporter bei der effizienten Verwaltung einer Vielzahl von Sicherheits-, Wartungs- und Risikomanagementinspektionen. Fordere eine kostenlose Demo an.

Wer verwendet CityReporter?

Freizeitparks, Kommunalverwaltungen, Schulbezirke und Auftragnehmer verwenden CityReporter für die Verwaltung ihrer öffentlichen und betrieblichen Sicherheit, Wartung, Reparaturen und die Führung von Aufzeichnungen.

CityReporter Software - 1
CityReporter Software - 2
CityReporter Software - 3
CityReporter Software - 4

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CityReporter

CityReporter

4,4 (17)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
89
Keine Integrationen gefunden
4,4 (17)
4,7 (17)
4,9 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
Keine Integrationen gefunden
4,6 (1.574)
4,3 (1.574)
4,4 (1.574)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CityReporter

iCloud
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Echtzeit-Synchronisierung
Mobiler Zugriff
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Warnungen/Eskalation
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Rollen-basierte Genehmigung
Wartungsplanung
Redlist
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
Synchroteam
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Kundendienst-Historie
Terminplanung
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Document Capture
LieferantenQualitätskontrolle

Bewertungen über CityReporter

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
47%
2
6%
Glenn
Dooly County Building Official & Zoning Administrator in USA
Staatsverwaltung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Inspection Software that's affordable and accurate

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Customer service always available quick to respond and the software works great

Vorteile:

The willingness of the City Reporter to listen and add what is needed to meet our specific needs

Nachteile:

A way to merge tax accessors q-public information into database

Antwort von Noratek Solutions

vor 8 Monaten

Hello Glenn, Thank you for your review and support. We're happy to have you as our client over these years. We enjoy hearing about your success with the software and how it's made your permitting process and communications more efficient. Thanks for taking the time to write this review, Cheers!

Rod
Manager of Building & Chief Building Official in Kanada
Staatsverwaltung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Follow Up Review after 6 years of Use

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Instant receipt of inspection reports by builders and owners is welcome by permit holders.
Easy tracking of failed inspections.

Vorteile:

We use CityReporter only for inspection scheduling and inspection tracking. Noratek welcomes ideas and suggestions. At times, ideas are implemented immediately. Other ideas go into their future development basket and I have found often those ideas get added in future updates. Noratek simply provides the best support of any software that I have ever used. Most support requests are acknowledged within a couple of hours (standard working hours) with answers offered at the time or quickly thereafter. Unfortunately, we are required to use the corporate ERP solution, iCity. We use the iCity Building Permits module to track permit application and billing processes and CityReporter is used to track the inspections once the permit is issued. Lots of problems with iCity, nothing but praise for CityReporter. I wish I could abandon iCity and focus solely on CityReporter for all things permits.

Nachteile:

The only improvement idea that I have suggested but has not been implemented is the need to define inspection checklists by permit type and not only by inspection. For example, a framing inspection for a new house permit is very different and more complex than framing for a deck permit. This requires two framing checklists to pair with the respective permit types. But this is a minor con that should not dissuade a decision to go with CityReporter.

Paul
Park Inspector in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

reporter

2,0 vor 9 Jahren

Kommentare: It seems to be a good idea but the setup that is done for my application does not work for me

Patrick
Park Operations Manager in USA
Unternehmensberatung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product and Support

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Being able to track staff real time on their inspections and turning around faults for repair or maintenance was important.

Vorteile:

“We were facing a significant challenge with managing all of the different types of inspections required in our parks, playgrounds and trails. This was having a negative effect on our operations by not getting enough inspections done which resulted in problems not being resolved in a timely manner.When we discovered City Reporter, the staff were very knowledgeable and immediately helpful with our situation. We saw significant improvements right away and, after three years as a customer, we have seen continuous improvements in our overall workflow efficiency.”

Nachteile:

I know you can assign areas to certain staff members, I just was never able to figure it out correctly.

Antwort von Noratek Solutions

vor 10 Monaten

Hi Patrick, Thank you for your positive feedback, it means a lot! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying CityReporter for your park operations. It makes us incredibly happy to know that we were able to help you improve your efficiency and workflow. Your Account Executive will be happy to help you with assigning your areas and has been notified to reach out to you. Thanks for taking the time to write this review, Cheers!

Bill
Development Services Manager in Kanada
Staatsverwaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cost Effective Digital Inspection Platform

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Top shelf customer service and support as Noratek staff get back to us right away.

Vorteile:

City Reporter is cost effective compared to other digital inspection platforms. The transition from physical inspection forms, filing etc. to the digital format saves un-needed steps and paper with every report. Contractors receive inspection reports right away via email which helps keep all reports organized.

Nachteile:

An easier, more streamlined way of setting up the customer portal would save staff time.

Antwort von Noratek Solutions

vor 8 Monaten

Hi Bill, Thank you for your positive feedback and support. We're glad to have you as our client and to see that you're enjoying CityReporter for your inspections. It makes us incredibly happy to know that we were able to help you improve your workflow and communication. Your Account Executive will be happy to help you with setting up your customer portal to be more efficient for your staff. Thanks for taking the time to write this review, Cheers!