Wer nutzt diese Software?

Debt Collection Agency, Financial, Legal, Car Dealerships, Insurance Company, Order Desks, Sales, Telemarketing, Staff Training, Customer Care, Healthcare and Medical Providers.

Durchschnittliche Bewertung

9 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $2895/einmalig
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Trunk Side Recording, Pricing by Line Type and Quantity. PRI, SIP or Analog
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Hansen Software
  • http://www.hansensoftware.com
  • Gegründet 1990

Über CASH+ Call Recording Software

CASH+ Call Recording for business phone systems, records all incoming and outgoing calls on PRI, Analog or SIP lines at your office. Compatible almost every business phone system. Using the CASH+ Call Recording software you can search and review calls by telephone number, station name, station numbers, line, trunk, call type and much more. Listen to, crop, save or email the recordings as needed. CASH+ is installed on premise and includes unlimited Web clients. It is also very easy to use.

CASH+ Call Recording Software Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für CASH+ Call Recording Software

Support is fantastic, and call recording quality is spectacular. Very easy to use.

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.4.2018
Julie M.
Office Manager
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From this software, I have the benefit of a solid answer to the question "What was said during that call?"
No more he-said she-said!

Vorteile: I love the ability to capture a recording in a sound file that can be emailed to others to review. The vast array of call search options make it easy to find the recording I'm looking for.

Nachteile: There's nothing I don't like about this software. It's been very reliable. We opted not to go with an audio AND visual recording system - instead opting for audio only - and I find that there are times that I cannot properly determine what an agent was keying on the computer in conjunction with the phone call, however for quality control and Errors and Omissions protection, I can't beat this software!

Very user friendly program, provides all options you could want!

Mit Google übersetzen Bewertet am 31.10.2017
Loriel M.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: When searching for a program with our phone system, our phone vendor suggested this company and their product. We implemented it over 3 years ago and have been completely satisfied with how it has filled our needs.
Their technical support team is top notch and always willing to help with whatever we might need. We were grateful for the referral from our phone vendor!

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